Als je 30 bent is 22 graden koud.quote:
Het is nog zomer tot eind september, hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Jegorex het volgende:
De afgelopen weken was het juist prima weer, niet te koud in elk geval.
Ik verlang nu al weer naar de volgende zomer.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef zijle het volgende:
Het koelt lekker af binnen inderdaad, dus niet zeuren
Hier (twente) was het gewoon weer 29 graden.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eerst zitten we wekenlang in 30+, nu is het opeens nog maar 22 graden. Gelukkig hangt er nog een beetje warmte in huis, maar tegen het einde van de week zal ik toch weer de kachel aan moeten maken. Waarom kan het niet gewoon altijd 27 graden zijn, dat is een lekkere temperatuur om te werken en rusten.
Eigenlijk zijn het gewoon een stelletje konijnen neukertsquote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef KonijnNeuckert het volgende:
wat een ZEIK mongolen zijn nederlanders toch ook. Jezus.
Tief op, het is nu heerlijk buiten, na die hittequote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eerst zitten we wekenlang in 30+, nu is het opeens nog maar 22 graden. Gelukkig hangt er nog een beetje warmte in huis, maar tegen het einde van de week zal ik toch weer de kachel aan moeten maken. Waarom kan het niet gewoon altijd 27 graden zijn, dat is een lekkere temperatuur om te werken en rusten.
Lang geleden zeker dat je gewerkt hebtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Rare nerd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
22 graden is nog veels te warm. 10 graden of minder![]()
Gewoon even een jaar of vijf wachten. Dan ben je 35 en is 22 graden precies goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als je 30 bent is 22 graden koud.
quote:Op maandag 31 juli 2006 03:06 schreef duivelinnetje het volgende:
Mensen mensen val niet gelijk de TS aan. Hij heeft een punt, 22 graden is gewoon te koud
Indian Summer ofzo wordt dat toch genoemd?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:10 schreef devzero het volgende:
Wees blij met 22 graden, het zal hier wel weer tot november duren voor het kwik zo laag komt.
verkapt kijk mij in florida wonen post
quote:Op maandag 31 juli 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Indian Summer ofzo wordt dat toch genoemd?
Heeee, naughty boyquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeee, naughty boy![]()
Hangt alles er nog een beetje lekker bij?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als je neger bent is 22 graden koud.
Als je 30 bent ga je ook snel doodquote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als je 30 bent is 22 graden koud.
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je 30 bent ga je ook snel dood
Fuck dat wist je nog niet?quote:
Je nick klopt idd wel. Je bent idd nogal kansloosquote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Maar zelf zeuren over de warmte mag wel?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je nick klopt idd wel. Je bent idd nogal kansloos
Man zeur niet. Het is nooit goed. Eerst is het te warm en nou te koud. Nou, ik vind het prima zo. Ik kan tenminste s'nachts weer fatsoenlijk slapen zonder badend in het zweet wakker te worden.
Van mij mag het weer winter zijn. Lekker koud![]()
Nouja, ik zeur tenminste maar over 1 ding. dat heb ik ook vanaf het begin af aan gedaan. TS loopt te zeuren als het te warm is maar ook als het een paar graden kouder is (terwijl het nog niet bepaald koud is)quote:Op maandag 31 juli 2006 11:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar zelf zeuren over de warmte mag wel?
Zeuren over klimaat in hoe dan ook niet constructiefquote:Op maandag 31 juli 2006 12:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, ik zeur tenminste maar over 1 ding. dat heb ik ook vanaf het begin af aan gedaan. TS loopt te zeuren als het te warm is maar ook als het een paar graden kouder is (terwijl het nog niet bepaald koud is)
Vind ik een ander verhaal...
Warm weer isquote:Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Een warm weer aanbidder, sodemieter eens op![]()
Het was een hele schok voor me jaquote:Op maandag 31 juli 2006 09:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Fuck dat wist je nog niet?
Ik zal het volgende keer binnen spoiler tags zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |