De vader van die kerel die ná Thatcher premier werd, bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Major
Zowat de meest voorkomende medeklinker uit het alfabet, dus ik geef je een goede kans..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ow ja. Iets met een N was het?
Ik ben in opleiding bij Charquote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zowat de meest voorkomende medeklinker uit het alfabet, dus ik geef je een goede kans..![]()
In Muziek Trivia houden we een grens van 1 uur, waarin een user moet reageren op de vraag (of een nieuwe vraag te stellen), aan en geparkeerde vragen, vervallen in principe.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef Sitethief het volgende:
Mischien een idee om regels te maken wb openstaande vragen die overgeslagen worden, dat ze bijv wel punten opleveren maar geen nieuwe vraag, houdt de boel consistent.
Misschien is het gewoon handiger als degene die zo'n vraag stelde (die niet beantwoord is) dezelfde vraag weer stelt als hij aan de beurt is?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef Sitethief het volgende:
Mischien een idee om regels te maken wb openstaande vragen die overgeslagen worden, dat ze bijv wel punten opleveren maar geen nieuwe vraag, houdt de boel consistent.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 juli 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Goede vraag, maar ik heb geen idee. Ik wens iedereen een goede nacht, dag![]()
Jep. Het is James Callaghan.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Callahan?
dat kan ook makkelijk met zo'n vraag.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben even naar de kebab-tent. Over tien minuten terug.
Echt... Dit meen je serieus?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit van gehoord...
Nog maar eens m'n vraag proberen...
Wie is de eerste man zonder Brits paspoort (een niet-Brit dus) die snooker-scheidsrechter is bij de kampioenschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |