zoals met zoveel begrippen uit de van Dale.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
bron: www.vandale.nl![]()
Vrij ruim begrip dus
Ik zag inderdaad die naam, toen zag ik de foto. Dacht nee, dat is Kopenhagen niet (ben er zelf geweest), maar toen dacht ik weer aan die naam, en zag water (zee of groot meer), dus toch maar gegokt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
Misschien is de fotograaf Jan Egil een Deen.. Maar dit is zeker niet Kopenhagen. Vilnius en San Francisco zijn ook niet goed.
Wenen? Daar hebben ze ook van die gammele trammetjes. Maar ik kan me die huizen niet herinneren en dat water klopt ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef macondo het volgende:
Ik dacht er is hier vast wel iemand die in dat karakteristieke trammetje heeft gezeten...
Hm, er zijn dus twee soorten polders en een ervan is droogmakerij en de ander een indijking.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
zoals met zoveel begrippen uit de van Dale.![]()
Af en toe F5 doen voordat je je antwoord geeft. Is erg handigquote:
net? bijna tien minutenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:55 schreef belsen het volgende:
Dat oogt als Portugal: Lissabon?
En dan net te laat zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |