Dan pas?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:00 schreef Mike het volgende:
Mocht Alberto ooit trouwens die foto's van z'n site halen, dan is het hele topic waardeloos geworden.
Ja, dan pas. Eert uw verleden!quote:
Ik wist niet dat jij ook in ONZ kwam KQquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef pascalheister het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
ja leuke film, depp weer ouderwets sterk, leuk open einde voor deel 3quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook in ONZ kwam KQ.
[..].
Dat lijkt me ook wel een leuke film ja, beviel 'ie jou?
Een CEO die de term bogus gebruikt, die vind je ook alleen maar in Hollywood.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:47 schreef pascalheister het volgende:
http://www.sneakpoint.nl/news.php?m=r&id=587
die lindsay ook
Zo die woont in een luxe hotelletje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:47 schreef pascalheister het volgende:
http://www.sneakpoint.nl/news.php?m=r&id=587
die lindsay ook
Open einde...net zoiets als in Matrix 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja leuke film, depp weer ouderwets sterk, leuk open einde voor deel 3
Yupquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef slindenau het volgende:
Open einde...net zoiets als in Matrix 2?
Seizoen 4 vond ik nog het slechtse seizoen, maar seizoen 5, die is meesterlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef pascalheister het volgende:
vandaag maar eens begonnen met de dvdbox van 24 S4
12 episodes achter elkaar gekeken, waarom is het elke keer toch weer zo spannend
morgen de andere 12 maar kijken![]()
vind hem echt niet slecht, wel wat voorbarig met de "oude" die terug komen, maar verder spanning genoegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Seizoen 4 vond ik nog het slechtse seizoen, maar seizoen 5, die is meesterlijk.![]()
Het ziet er allemaal wat miniatuur uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:30 schreef Shogo het volgende:
Voor de mensen die de V for Vendetta best buy hebben besteld heb ik nog wat duidelijkere foto's gevonden:
Klik hier
Ben nog steeds in twijfel.
Zelfs de 'posters' lijken amper groter dan het dvdhoesje...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wat miniatuur uit. Hoewel 1:2 voor een replica best groot is in de meeste gevallen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Dat je op een gegeven moment gewoon niet meer weet welke film je nou moet gaan kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |