Dat wil je echt niet zien, laat staan dat mijn moeder daarvoor overkomt naar Nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Cool, vraag eens aan je moeder of ze het wil filmen als je dat doet, dat wil ik wel eens zien!![]()
Ik ben aan het proberen de beginselen van de funk onder de knie te krijgenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef VaderJacob het volgende:
Ben ik de enige die zich deze avond in zijn kamer heeft opgesloten met zijn gitaar![]()
dat heb ik nou met lekkere metal als Iron Maidenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen de beginselen van de funk onder de knie te krijgen.
Erg late tvpquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat heb ik nou met lekkere metal als Iron Maiden
Ik moet het nog onder de knie krijgen
zéér matige tvp?
Pick up the pieces!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen de beginselen van de funk onder de knie te krijgen.
Neen, onze herder had onze Ethernetkabel aan stukken gebeten, en ik had geen tijd een nieuwe te kopenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Erg late tvp![]()
Ben je op vakantie geweest?
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neen, onze herder had onze Ethernetkabel aan stukken gebeten, en ik had geen tijd een nieuwe te kopen
hm, 't is helaas helemaal waarquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar gaat voor de 2e keer deze avond mijn cola!
Agh ja nieuw kabeltje, 10 euroquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh ja nieuw kabeltje, 10 euro![]()
Hond een week niet voeren en je hebt het er weer uit.
Hoeveel heb je hem moeten betalenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb de kabel inmiddels, gekocht door m'n broertje![]()
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik kan een toonladder nu best goed snel en goed spelen, mijn eerste![]()
doe niet zo gemeenquote:
quote:
In dat geval kan ik je ook aanraden River Runs Red helemaal uit te gaan zoeken!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
oow, trouwens, om weer ontopic te gaan:
ik ben inmiddels een hele cd aan 't leren om te spelen
lach me maar uit
De Heideroosjes - Fast Forward... heerlijk die punkriffs
Vader Jacob is waarschijnlijk wel het makkelijkste nummer gebasseerd op een toonladderquote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
Ik volg hem niet.
Maar zo te lezen is hij gemeen![]()
Welkom dan maarquote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef Operc het volgende:
*meld zich als frisse, nieuwe gitaar speler, oftewel gitaar n00b*
Mooi, vertel eens: wat speel je zoal, wat heb je voor gear, enz...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef Operc het volgende:
*meld zich als frisse, nieuwe gitaar speler, oftewel gitaar n00b*
Alsof Inspector Gadget zo moeilijk is.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vader Jacob is waarschijnlijk wel het makkelijkste nummer gebasseerd op een toonladder
heb de simpelste gitaar van stagg gekocht, om te kijken of ik t mezelf aan kan leren (met wat hulp van mensen in de omgeving, ken nogal een aantal mensjes die gitaar spelen namelijk)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi, vertel eens: wat speel je zoal, wat heb je voor gear, enz...
Koop ook vooral een stemapparaatje.. die fluit gaat je niet helpen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef Operc het volgende:
[..]
heb de simpelste gitaar van stagg gekocht, om te kijken of ik t mezelf aan kan leren (met wat hulp van mensen in de omgeving, ken nogal een aantal mensjes die gitaar spelen namelijk)
zal hoes bij, stemfluit, extra set snaren en band dat je staand kunt spelen zeg maar (alleen die kan ik niet bevestigen)
heb eerst een boekje gekocht waarin alle belangrijke dingen worden uitgelegd, en met simpele kinderliedjes etc, ik kan nu reveille, advokaatje, meiliedje, Merrily we roll along spelen. ben bezig met Yankee doodle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |