Het is puur en alleen het zoeken naar een naampje, wat 2 jaar terug startte, omdat wij hen al jarenlang joden noemden en ze altijd 'uhhhh, uhhhhhhh, uhhhhhhhh, jij, jij... feyenoorder!' stondenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Man, man. Zo triest kakkerlakken.Als het nou ergens op sloeg.
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomen
nee hoor, p$v en feyenooit alleen...Ajax wordt op zijn sloffen kampioenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
0-1 Rosales
0-2 Huntelaar
0-3 Boukhari
Wat een sfeer,wat een sfeer ongekend.
En met z'n allen het favo lied van die dag:
NOG 1........EN DE KUIP IS LEEG....NOG 1.....EN DE KUIP IS LEEG!!!!!!!
Of hij kwam er achter dat het gewoon een niet zo mooi shirt was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
Die gozer heb ik de hele vakantie niet meer in een ajax shirt gezien![]()
Jammer dat wij niet in Lloret zatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van alle plaatsen op deze aardkloot kies je Lloret uit om op vakantie te gaan.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken kansloze niet humoristische kinder grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Dat vond ik weer zielig voor hem... Hij had al een knik in zijn neusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
echo, echo, echo....
D-K, je had die gast voor zijn muil moeten stompen, softie.
Altijd beter en beschaafder dan geweldquote:
De Telegraaf heeft wel de beste sportpaginaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Je had het over DE dvd en dat is fout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik liegen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ervanuitgaande dat het DIE dvd betrof, ook al is het niet zo, je kunt het het best ermee associerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had het over DE dvd en dat is fout.![]()
Alleen maar meer Bashvoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |