Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn de Feyenoord en Ajax stumperds weer ruzie aan het maken
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
En je vriendje is een Ajax hooligan (dat denkt hij).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
0-1 Rosalesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Dat waren de plee-offs. Tellen niet mee.
Je hebt het vast en zeker over het moment dat Feyenoord uitgeschakeld werd en dat dat groepje Ajacieden overbleef in dat vak feestend en zingend. Niemand was er meer, enkel het groepje uit Amsterdamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boeken![]()
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.
Boeit die dvd nou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoor![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.quote:
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Dat MEEN je niet?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Het grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.![]()
Hahaha, FOUT!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
Het was bijzonder dom, ja. Ik zit er niet mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vindenquote:
Man, man. Zo triest kakkerlakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vinden
Het is puur en alleen het zoeken naar een naampje, wat 2 jaar terug startte, omdat wij hen al jarenlang joden noemden en ze altijd 'uhhhh, uhhhhhhh, uhhhhhhhh, jij, jij... feyenoorder!' stondenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Man, man. Zo triest kakkerlakken.Als het nou ergens op sloeg.
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomen
nee hoor, p$v en feyenooit alleen...Ajax wordt op zijn sloffen kampioenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
0-1 Rosales
0-2 Huntelaar
0-3 Boukhari
Wat een sfeer,wat een sfeer ongekend.
En met z'n allen het favo lied van die dag:
NOG 1........EN DE KUIP IS LEEG....NOG 1.....EN DE KUIP IS LEEG!!!!!!!
Of hij kwam er achter dat het gewoon een niet zo mooi shirt was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
Die gozer heb ik de hele vakantie niet meer in een ajax shirt gezien![]()
Jammer dat wij niet in Lloret zatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van alle plaatsen op deze aardkloot kies je Lloret uit om op vakantie te gaan.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken kansloze niet humoristische kinder grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Dat vond ik weer zielig voor hem... Hij had al een knik in zijn neusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
echo, echo, echo....
D-K, je had die gast voor zijn muil moeten stompen, softie.
Altijd beter en beschaafder dan geweldquote:
De Telegraaf heeft wel de beste sportpaginaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Je had het over DE dvd en dat is fout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik liegen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ervanuitgaande dat het DIE dvd betrof, ook al is het niet zo, je kunt het het best ermee associerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had het over DE dvd en dat is fout.![]()
Alleen maar meer Bashvoerquote:
En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Die mischien niet de rest welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef manny het volgende:
ajax heeft al jaren geen succes meer behaald en is vorig jaar 5e geworden, dus deze supporters zijn in ieder geval geen meelopers.
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef manny het volgende:
hehe, wat lees ik nou in die feyenoord advertentie: een 11 wedstrijden kaart ?
Een seizoenkaart voor de eerste seizoenshelft ofzo ?
Ken jij het alfabet niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nacquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...
Zodat je wedstrijden als Feyenoord-RBC niet hoeft te gaan, een kaart voor de échte neppert.![]()
kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jaaa, dat was een hele goede![]()
Apart. Wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dan heb je er toch geen flikker aan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan heb je er toch geen flikker aan...![]()
Wie koopt er nou zo'n ding.
Is voor het eerst dit seizoen. In de Verenigde Staten is zoiets vrij normaal bij bijvoorbeeld het basketbal.quote:
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.
[..]
Tijdens wedstrijden tegen Groningen ofzo wordt er ook heel wat afgekankert in de Kuip, eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.
In Den Haag zie ik ze wel onder allochtonen en af en toe bij kleinere kinderen. Zelden iemand in een Ajax shirt die bijvoorbeeld 18 is en van "nederlandse" komaf. Lijkt me ook onverstandig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zie vrijwel nooit mensen in Ajax-shirtjes
wij vroegen ons ook al af wat er aan de hand was, liepen allemaal ajax idioten door villa arena (naast de arenaquote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef daaaaan het volgende:
Goh, Ajax doet een paar leuke aankopen en opeens lopen al die boeren weer in een Ajax-shirtin de stad, op het terras, op straat : overal. En dat terwijl toen ze begin dit jaar 7e stonden niemand dood in zo'n ding gevonden wou worden.
Meelopers, Ajax wordt toch geen kampioen
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef BiMeWet het volgende:
Ajax staat negende in de competitie, raakt zelfs in het rechterrijtje, en iedereen loopt ineens rond in een AZ shirt.
Nu met aankopen als stam (), waarmee ze niets gaan presteren - ook al weten ze dat zelf nog niet - durven ze ineens weer met de dreft-wasmiddel t-shirts rond te lopen.
![]()
Sure, Blind kon wel tien situaties opnoemen waarin Ajax was 'benadeeld'. Dat interview lijkt me nou het schoolvoorbeeld van wat Ajacieden een Calimero noemen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
wauw wat een openbaringquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef Huppelei het volgende:
AJAX ZUIGT OOK FUCKING HARD!!!!!
Ah de grote kale leider spreekt.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ging voetballen vanavond, staat er zo gozer met een ajax shirt bij gadverdamme
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Af en toe zo'n oeloe-boeloe stamhoofd in de metro met een feyenoord pet. Waarschijnlijk gekregen in ruil voor z'n dochter. Laat dan maar zitten chief.
Maar daar noem je dan ook ff een club ..quote:Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?
Iedereen is ze liever kwijt dan rijk, behalve de club zelf.
Verder een vrij matig topic, maar een mogelijk antwoord zou kunnen zijn dat de nieuwe uit-shirts er best aardig uitzien.
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.
In R'dam zie je dat niet hoor.
Al die buitenlanders, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Gut, gut, gut, dacht die BiMeWet een vriendje gevonden te hebben die het eensch is met hem, blijkt hij hier toch eventjes vies tegengesproken te wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Dus je stelling lijkt me sowieso niet helemaal correct.
EENSCH !!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef dennisreijbroek het volgende:
er wordt maar 1 club in dit land kampioen en dat is ajax
psv
psv
inderdaad ajaxquote:
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
negers ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik mag als Ajacied, feyenoord meer dan die kansloze calimero's uit eihoven.feyenoord heb tenminste een echt stadion, echte supporters en uitstraling, en psv..........tja niks van dit eigenlijk.
Zo zie je maar weer dat al het goede (hoe weinig het ook mag zijn) aan de Maas van buiten komt.quote:
Hahahaha laat die wanabee tupac met wijde kloffie maar in zn waardequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.
Op het gebied van uitstraling tegenwoordig bijna wel... maar net niet helemaal. Maar ja, in de kuip is het ook al jaren weinig meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |