Hadden ze vorig jaar moeten doen toen ze bijna het rechter rijtje inflikkerden. Respect voor de mensen die toen hun shirt bleven dragenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Of ze proberen hun club een hart onder de riem te steken omdat he tvorig jaar nou niet bepaald lekker ging, en ze zo laten zien dat ze nog steeds achter hun club staan.
Juist doordat ze ondanks de niet zo goede prestaties nog steeds achter hun cluppie staan zijn het geen meelopersquote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef daaaaan het volgende:
Goh, Ajax doet een paar leuke aankopen en opeens lopen al die boeren weer in een Ajax-shirtin de stad, op het terras, op straat : overal. En dat terwijl toen ze begin dit jaar 7e stonden niemand dood in zo'n ding gevonden wou worden.
Meelopers, Ajax wordt toch geen kampioen
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:.
.
.
AJAX.
En vorig jaar liepen die 'boeren' ook nog gewoon in een Ajax shirt.
Omdat er een nieuwe trainer zit en er veel aankopen zijn gedaan. Als Blind er met het team van vorig jaar nog zat, liep geen hond in dat shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 13:08 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Juist doordat ze ondanks de niet zo goede prestaties nog steeds achter hun cluppie staan zijn het geen meelopers
Had je vaker naar buiten moeten gaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]Ik heb er vorig jaar werkelijk maar 1 of 2 gezien, en nu zie ik er dagelijks een.
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat er een nieuwe trainer zit en er veel aankopen zijn gedaan. Als Blind er met het team van vorig jaar nog zat, liep geen hond in dat shirt
Daar hebben meer van die feyenoorders last van. Ze willen stiekem allemaal voor Ajax zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef tralalala het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/137910wat zit je trouwens vaak in het ajax topic
![]()
Goh?! Wat kost nu zo'n flesje wijsheid? Waar kun je dat kopen ?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat er een nieuwe trainer zit en er veel aankopen zijn gedaan. Als Blind er met het team van vorig jaar nog zat, liep geen hond in dat shirt
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar hebben meer van die feyenoorders last van. Ze willen stiekem allemaal voor Ajax zijn.
Owned. Doei daaaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef tralalala het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/137910wat zit je trouwens vaak in het ajax topic
![]()
groetjes uit de champions league
Haha een Ajaxcied die zichzelf boer noemt.....quote:Op zondag 30 juli 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
En vorig jaar liep deze 'boer' ook nog gewoon in een Ajax shirt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Haha een Ajaxcied die zichzelf boer noemt.....
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sowieso in een voetbalshirt lopen als je niet naar het stadion gaat is voor paupers
Dat lijkt me niets voor Ajacieden...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Of ze proberen hun club een hart onder de riem te steken omdat he tvorig jaar nou niet bepaald lekker ging, en ze zo laten zien dat ze nog steeds achter hun club staan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sowieso in een voetbalshirt lopen als je niet naar het stadion gaat is voor paupers
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef daaaaan het volgende:
Ik leg misschien teveel nadruk op het feit dat het Ajax-shirts zijn. Als ik overal van die meelopers zag met shirts van een andere club of van m'n eigen club had ik me er ook aan geirriteerd.
een M van meeloper op zn shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
Aan z'n Ajax-shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.
Praat weer of ie er verstand van heeft. Hoeveelste worden de rotterdammers dit jaar?
Prijzen kennen ze ook niet meer![]()
Kan me toch herinneren dat je wel voor een Feyenoordgirl gaat,quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.
Praat weer of ie er verstand van heeft. Hoeveelste worden de rotterdammers dit jaar?
Prijzen kennen ze ook niet meer![]()
Als hoogmoed voor de val komt, dan zijn ze in rotterdam toch al akelig lang aant vallenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:10 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Lange leve de play offs niet?
Precies! (zegt de Friesquote:Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef RijstNatie het volgende:
PSV uit Eindhoven zij zijn de beste
Hier issiequote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef Baklap het volgende:
Een tijdje geleden had elke Feyenoorder het over een dvd, je zag m overal. Tegenwoordig zie ik ze niet meer?
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef Baklap het volgende:
Een tijdje geleden had elke Feyenoorder het over een dvd, je zag m overal. Tegenwoordig zie ik ze niet meer?
Komt omdat je homo bentquote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal
Ik vind het in principe niet zo rofls
Owja godverdomme gans vergeten gek !quote:
Dat je het ff weetquote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja godverdomme gans vergeten gek !
Alleen stoere hetero's kijken voetbal he gek
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Nega het volgende:
1: Ajax wordt wel kampioen, en 2: Ik liep ook voor de aankopen al in een Ajax-shirt.
Jah, dus bek dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef PsyCha het volgende:
boeiend
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Echt fout als je in een andere ''voetbal'' regio met een Ajax shirtje aan gaat lopen. Dan ben je dus echt een successuporter, of zit je nog op de basisschool.
Ooit wel eens bij nagedacht dat sommige clubs een landelijke aantrekkingskracht hebben?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Echt fout als je in een andere ''voetbal'' regio met een Ajax shirtje aan gaat lopen. Dan ben je dus echt een successuporter, of zit je nog op de basisschool.
successupporter! Behalve dan dat Feyenoord geen successen boekt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij nagedacht dat sommige clubs een landelijk aantrekkingskracht hebben?
Ik ga al vanaf mijn 7e om de 2 weken naar Feyenoord (soms een uitwedstrijd) vanuit Nijmegen.
Ben ik dan ook een successupporter?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Baklap het volgende:
[..]
successupporter! Behalve dan dat Feyenoord geen successen boekt.
[..]
[..]
Laat m'n vriendin lekker voor feyenoord zijn? Mag dan wel de Ultra kant van Ajax aanhangen, tgaat niet zover dat ik mn vriendin ervoor wegdoe omdat ze voor feyenoord is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Cart_man het volgende:
Camplo, sukkel. Noemt zich ajacied en gaat met een Feijenoorder. Ze zouden je bij de arena het licht uit de ogen moeten schoppen daarvoor.
Kuttopic trouwens.
28 augustus vorig jaar wat minder.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wel leuk, zo'n 'kakkerlak' als vriendin, ofniet
Toen vond hij het zeker minder een ajacied te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
28 augustus vorig jaar wat minder.
14 februari ook.
Na de playoffs had ik groot plezier (en 3 dagen geen sex![]()
![]()
)
![]()
Hahaha jah op dat gebied welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toen vond hij het zeker minder een ajacied te zijn..
Logisch ook![]()
Je moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Laat m'n vriendin lekker voor feyenoord zijn? Mag dan wel de Ultra kant van Ajax aanhangen, tgaat niet zover dat ik mn vriendin ervoor wegdoe omdat ze voor feyenoord is.
Zou wat wezen, als elke vrouw die niks om voetbal gaf geen man wou die er wel wat omgaf. Dan werd het vechten voor die paar mannen die overbleef.
Tifosi, woei.quote:
Op sportschoenen lopen als je niet sportquote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Kassaa het volgende:
In een voetbalshirt lopen als je niet voetbalt.
niemand blijkbaar, daarom is de kuip altijd ook zo dood en saaaaaaaiquote:
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Brooklyn het volgende:
[..]
niemand blijkbaar, daarom is de kuip altijd ook zo dood en saaaaaaai(behalve als AFCA er weer eens op bezoek komt)
Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn de Feyenoord en Ajax stumperds weer ruzie aan het maken
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
En je vriendje is een Ajax hooligan (dat denkt hij).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
0-1 Rosalesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Dat waren de plee-offs. Tellen niet mee.
Je hebt het vast en zeker over het moment dat Feyenoord uitgeschakeld werd en dat dat groepje Ajacieden overbleef in dat vak feestend en zingend. Niemand was er meer, enkel het groepje uit Amsterdamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boeken![]()
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.
Boeit die dvd nou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoor![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.quote:
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Dat MEEN je niet?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Het grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.![]()
Hahaha, FOUT!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
Het was bijzonder dom, ja. Ik zit er niet mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vindenquote:
Man, man. Zo triest kakkerlakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vinden
Het is puur en alleen het zoeken naar een naampje, wat 2 jaar terug startte, omdat wij hen al jarenlang joden noemden en ze altijd 'uhhhh, uhhhhhhh, uhhhhhhhh, jij, jij... feyenoorder!' stondenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Man, man. Zo triest kakkerlakken.Als het nou ergens op sloeg.
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomen
nee hoor, p$v en feyenooit alleen...Ajax wordt op zijn sloffen kampioenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
0-1 Rosales
0-2 Huntelaar
0-3 Boukhari
Wat een sfeer,wat een sfeer ongekend.
En met z'n allen het favo lied van die dag:
NOG 1........EN DE KUIP IS LEEG....NOG 1.....EN DE KUIP IS LEEG!!!!!!!
Of hij kwam er achter dat het gewoon een niet zo mooi shirt was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
Die gozer heb ik de hele vakantie niet meer in een ajax shirt gezien![]()
Jammer dat wij niet in Lloret zatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van alle plaatsen op deze aardkloot kies je Lloret uit om op vakantie te gaan.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan me nog iets herrineren van een bijna huilende trainer vorig seizoen die vond dat de scheidsrechters zo gemeen voor Ajax waren...
Dus dan hebben we volgens jou/jullie straks Ajax, PSV en Feyenoord als de calimero's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken kansloze niet humoristische kinder grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Dat vond ik weer zielig voor hem... Hij had al een knik in zijn neusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
echo, echo, echo....
D-K, je had die gast voor zijn muil moeten stompen, softie.
Altijd beter en beschaafder dan geweldquote:
De Telegraaf heeft wel de beste sportpaginaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Je had het over DE dvd en dat is fout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik liegen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ervanuitgaande dat het DIE dvd betrof, ook al is het niet zo, je kunt het het best ermee associerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had het over DE dvd en dat is fout.![]()
Alleen maar meer Bashvoerquote:
En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Die mischien niet de rest welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef manny het volgende:
ajax heeft al jaren geen succes meer behaald en is vorig jaar 5e geworden, dus deze supporters zijn in ieder geval geen meelopers.
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef manny het volgende:
hehe, wat lees ik nou in die feyenoord advertentie: een 11 wedstrijden kaart ?
Een seizoenkaart voor de eerste seizoenshelft ofzo ?
Ken jij het alfabet niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nacquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...
Zodat je wedstrijden als Feyenoord-RBC niet hoeft te gaan, een kaart voor de échte neppert.![]()
kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jaaa, dat was een hele goede![]()
Apart. Wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dan heb je er toch geen flikker aan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan heb je er toch geen flikker aan...![]()
Wie koopt er nou zo'n ding.
Is voor het eerst dit seizoen. In de Verenigde Staten is zoiets vrij normaal bij bijvoorbeeld het basketbal.quote:
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.
[..]
Tijdens wedstrijden tegen Groningen ofzo wordt er ook heel wat afgekankert in de Kuip, eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.
In Den Haag zie ik ze wel onder allochtonen en af en toe bij kleinere kinderen. Zelden iemand in een Ajax shirt die bijvoorbeeld 18 is en van "nederlandse" komaf. Lijkt me ook onverstandig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zie vrijwel nooit mensen in Ajax-shirtjes
wij vroegen ons ook al af wat er aan de hand was, liepen allemaal ajax idioten door villa arena (naast de arenaquote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef daaaaan het volgende:
Goh, Ajax doet een paar leuke aankopen en opeens lopen al die boeren weer in een Ajax-shirtin de stad, op het terras, op straat : overal. En dat terwijl toen ze begin dit jaar 7e stonden niemand dood in zo'n ding gevonden wou worden.
Meelopers, Ajax wordt toch geen kampioen
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef BiMeWet het volgende:
Ajax staat negende in de competitie, raakt zelfs in het rechterrijtje, en iedereen loopt ineens rond in een AZ shirt.
Nu met aankopen als stam (), waarmee ze niets gaan presteren - ook al weten ze dat zelf nog niet - durven ze ineens weer met de dreft-wasmiddel t-shirts rond te lopen.
![]()
Sure, Blind kon wel tien situaties opnoemen waarin Ajax was 'benadeeld'. Dat interview lijkt me nou het schoolvoorbeeld van wat Ajacieden een Calimero noemen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
wauw wat een openbaringquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef Huppelei het volgende:
AJAX ZUIGT OOK FUCKING HARD!!!!!
Ah de grote kale leider spreekt.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ging voetballen vanavond, staat er zo gozer met een ajax shirt bij gadverdamme
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Af en toe zo'n oeloe-boeloe stamhoofd in de metro met een feyenoord pet. Waarschijnlijk gekregen in ruil voor z'n dochter. Laat dan maar zitten chief.
Maar daar noem je dan ook ff een club ..quote:Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?
Iedereen is ze liever kwijt dan rijk, behalve de club zelf.
Verder een vrij matig topic, maar een mogelijk antwoord zou kunnen zijn dat de nieuwe uit-shirts er best aardig uitzien.
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.
In R'dam zie je dat niet hoor.
Al die buitenlanders, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Gut, gut, gut, dacht die BiMeWet een vriendje gevonden te hebben die het eensch is met hem, blijkt hij hier toch eventjes vies tegengesproken te wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Dus je stelling lijkt me sowieso niet helemaal correct.
EENSCH !!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef dennisreijbroek het volgende:
er wordt maar 1 club in dit land kampioen en dat is ajax
psv
psv
inderdaad ajaxquote:
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
negers ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik mag als Ajacied, feyenoord meer dan die kansloze calimero's uit eihoven.feyenoord heb tenminste een echt stadion, echte supporters en uitstraling, en psv..........tja niks van dit eigenlijk.
Zo zie je maar weer dat al het goede (hoe weinig het ook mag zijn) aan de Maas van buiten komt.quote:
Hahahaha laat die wanabee tupac met wijde kloffie maar in zn waardequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.
Op het gebied van uitstraling tegenwoordig bijna wel... maar net niet helemaal. Maar ja, in de kuip is het ook al jaren weinig meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Lol?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Niet om het een of ander... maar meen me te herinneren hier eens een opname van jouw stem te hebben gehoord en je bent zelf bepaald geen stadsjongen volgens mijquote:
Tja feiten vallen niet te ontkennen......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.
Clownquote:PSV staat ook dik boven Ajax
Valt mee toch, ok de laatste 2 jaar kampioen en 1x halve finale CL.Maar Ajax pakt ook z'n prijzen, o.a de JC schaal en beker tegen psv.Daarbij ambieert Ajax de Europese top.Maar goed, ik wil best toegeven dat psv op het moment de betere is.quote:
Amen, zo ben ik ook meegenomen door m'n vader destijds.Kan me niet eens meer herineren dat ik geen Ajacied was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
je wordt ook supporter van een club vanwege de ambities.![]()
![]()
Jezus, het gaat om het gevoel. Ik ben al vanaf mijn 5de meegenomen naar Utreg door mijn vader. Dan ben je voor die club, ook al hebben ze geen geld, geen ambities of geen groot verleden.
JAAKKE ROT OP!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook geen moeite mee om toe te geven dat PSV recentelijk de zaakjes beter voor elkaar heeft. Blame ons ballen/hockey bestuur...
Ligt aan Jorien.... Hij zou eigenlijk volgend jaar aftreden, maar ik kreeg in mail van Chris Woerts met daarin dat Jorien nog niet aan aftreden dacht voorlopig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
feyenoord geen geld.... altijd hetzelfde kutsmoesje
Feit is dat jorien om wat voor reden dan ook niemand wil laten weten hoeveel geld ze nou echt hebben. Het zou ook wel erg apart zijn als een club als feyenoord (grootste merchandising in NL bijvoorbeeld) geen geld bij elkaar kan krijgen. Geloof er eerlijk gezegd niks van.
Maar het is een makkelijk excuus natuurlijk.
Zou je willen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
ik speelde net al getto met je moeder nerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.
Veel wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaja, alles ligt aan Jorien.
Goed verwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
![]()
Jezus, het gaat om het gevoel. Ik ben al vanaf mijn 5de meegenomen naar Utreg door mijn vader. Dan ben je voor die club, ook al hebben ze geen geld, geen ambities of geen groot verleden.
NAC ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Juist ja, ook al blijken sommige te denken dat het nog steeds dat het om de spelers & de resultaten gaat en die snappen dan ook niet dat je blijft gaan al gaat het minder...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
![]()
zoals bij ajax bedoel je ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Juist ja, ook al blijken sommige te denken dat het nog steeds dat het om de spelers & de resultaten gaat en die snappen dan ook niet dat je blijft gaan al gaat het minder...![]()
Overal heb je ze...quote:
Precies, erg irritant van die gasten die een beetje tof lopen te doen bij Utrecht-Ajax, maar vijf minuten voor tijd weggaan om de rustige bus naar huis te halen en vervolgens geen enkele wedstrijd verder komenquote:
Wat een onzin. Als je in het Ajax topic kijkt zie je al JAREN dezelfde Ajacieden, hoe beroerd het de afgelopen jaren ook ging..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Juist ja, ook al blijken sommige te denken dat het nog steeds dat het om de spelers & de resultaten gaat en die snappen dan ook niet dat je blijft gaan al gaat het minder...![]()
Ik zeg nergens dat het speciaal om Ajax gaat of over de bezoekers van deze site joh. Gaat over het algemeen, net of ik dat bij Ajax allemaal ga bijhouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je in het Ajax topic kijkt zie je al JAREN dezelfde Ajacieden, hoe beroerd het de afgelopen jaren ook ging..
Ik ben geen Ajacied OM de ambities, ik heb ambities omdat ik Ajacied ben.
jammer dat de stadions allemaal "verbeterd" zijn. Uit naar monikkehuizen, de goffert of de oude galgewaard; das was veel toffer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee doe mij maar lekker de vaste bezoeker waar je nog eens een gezellig praatje kan maken Als Utrecht tegen Heracles oid speelt. Lekker met zijn allen vloeken op de kou en regen; jezelf warm proberen te drinken met lauwe thee en slappe koffie, een en half gare hamburger die voor 3 procent uit vlees bestaat en voor de rest uit een grijze massa zonder smaak en geur.
Ah ik kijk alweer uit naar de winter![]()
Waarom zou je fakkels gooien?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik kan alleen over de galgenwaar spreken; maar we zitten op de Bunnikside verdomde ver weg van dat uitvak; en met dat doek wat ze daar hebben opgehangen is het voor vak er naast ook nog een lastig om fakkels te gooien
Dat is toch ook al CL, alleen nog niet het hoofdtoernooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke cl? je zit nog maar in de voorronde?![]()
Dat klopt wel ja, alleen als Ajax 5-0 wint van degradatiekandidaat nummer 1 zie je ineens allemaal gozerts die nog nooit eerder in VBL geweest zijn "Ajaxxxx kampioennuh!!111111" schreeuwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je in het Ajax topic kijkt zie je al JAREN dezelfde Ajacieden, hoe beroerd het de afgelopen jaren ook ging..
Ik ben geen Ajacied OM de ambities, ik heb ambities omdat ik Ajacied ben.
Hahaha,deze josti komt uit Helmond.quote:
Woeiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe.. die topictitel.. zo herkenbaar vandaag.
Op de training hier gewoon 2 mensen in een feyenoord shirt. Mijn opmerking 'er zijn nog weinig wedstrijden gespeeld zeker dat je je daar nog in durft te vertonen' viel niet in goede aarde
Waarom zou ik uitgaan in een Ajax shirt??? Whaha dat is problemen opzoeken heah. Ben op de dag van AFCA-p$v (bekerfinale) nog in de mc donald's geweest in AFCA (burberry) vest. Zaten zat boertjes maar geen hond die wat zei. Waarom zouden ze ook? Enige incidenten die ik heb meegemaakt was zo'n held op Eindhoven die begon te schelden en te schreeuwen toenk bij de Smullers stond. Toen ik sprint inzette was ie zo weg, en werd ik door zo'n burgerwacht gesommeerd meteen naar de trein te gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:58 schreef klootje het volgende:
[..]
Hahaha,deze josti komt uit Helmond.
Eh,hooligan,ga je eens in je ajaxshirt hier in Eindhoven uit;als je oud genoeg bent?
Ajax shirts zie je hier weinig,midden jaren negentig af en toe van die zwakbegaafde types ,meestal liep dat slecht af.
Ik heb weleens trieste bloederige incidenten meegemaakt,best wel zielig om een shirt,achteraf gezien.
Maarja,zullen ook wel Helmonders ofzoiets geweest zijn,hoe dom kun je zijn?
Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
WoeiSchitterend. Neerbashen die pokke kakkerlakken als je ze ziet.
Vanmiddag moet k ook ff naar de stad, doe denk ik Ajax shirt eens aan met AFCA-vest. Benieuwd hoe ze dat vinden.
Hier vlakbij in zo'n winkelcentrum zie ik ooit zo'n smeerlap met een SCF HOOLIGAN trui lopen. Wat een pauper, en die vriendin van em (of vrouw) zo'n dikke gabberwijf met witte nikes en een strakke paardenstaart![]()
Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopenof allemaal even mooi zijn,zo passé daar op af te gaan geven.. Ben zelf fan van Feyenoord
![]()
Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)
Jodinnuh dan dus hčquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..
Liep zeker geen leuke ajax chicks rond![]()
Joduhh Joduhh..![]()
Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:24 schreef Robinho90 het volgende:
Smerige arrogante ajacieden en het zijn vrijwel nooit Amsterdammers 8 van de 10 keer komen ze van buitenaf en als je zegt dat ajax niet presteert beginnen ze over de CLwinst in 1995 (ja,) dat is 11jaar terug.
Owjah ik weiger die club met hoofdletters te schrijven!
Laten we dit seizoen maar eens afwachten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!
In de top wel ja maar daar weet jij niets vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Laten we dit seizoen maar eens afwachten..
Spannend is het wel![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de top wel ja maar daar weet jij niets van![]()
Hup, naar het andere topic, daar zal je je vast thuisvoelen
Daarom is mn vriendin FAN van feyenoord en geen harde kernquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef BiMeWet het volgende:
Hoe triest ben je als je als ajacied een feyenoorder als vriendin hebt?
Dan ben je dus gewoon geen serieuze fan, want ik zou echt niet met zo'n kutjood kunnen wonen.
En zo'n jood ook niet met mij hoor, die zou na een week zelfmoord plegen.
Heb je gelijk in..hele discussie'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bullshit weer.
Als ik een lekker wijf zie, en ze is voor f'noord gaat ik echt niet moeilijk doen hoor. Kan alleen maar grappig zijn tijdens wedstrijden enzo.
Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En zeker op de momenten als 'onze' clubje verliest van de ander..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campo![]()
Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Het kan prima, er lopen hier (in Amsterdam) ook een paar rond, waarvan een aantal een paar hele leuke meiden. EN wat gebeurt er dus na een wedstrijd, we dollen en geinen en treiteren, en daarna lunchen we gewoon gezellig samen.
Welkom in de beschaafde wereld.
Kijk en DAT hoort erbij, jennen, zieken, treiteren.... dat maakt het competitiegevoel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongen.
Maar rellen gelukkig niet![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zitten er veel in 410 die denken keiharde kern te zijn, maar ondertussen blijf ik zoals het was in 2001, sfeer en sfeer only. Dat rellen enzo zal me gestolen kunnen worden.
En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
Toen ik sprint inzette was ie zo weg, en werd ik door zo'n burgerwacht gesommeerd meteen naar de trein te gaan![]()
Eindhoven en relschoppen![]()
Ja dus? Moet ik het zomaar pikken als iemand mij constant staat uit te schelden en dreigt van kom dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
[..]
En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?
Volgens mij vind jij het best leuk.
Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef Superheld het volgende:
Zeg dan niet dat je relletjes/vechten niet leuk vind, anders doe je het niet.
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aan
Of laat jij je alles zeggen..neem aan dat iedereen een bepaalde grens heeft?
vrouwen uitgezonderd,teminste de beschaafde![]()
hooliganquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.
Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... heroquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.
Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
Laat je eens wat beter informeren, en voor iemand die rellen niks vind denk je er wel veel van te weten he jochie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... hero![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet er genoeg van. Ben niet achterlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Laat je eens wat beter informeren, en voor iemand die rellen niks vind denk je er wel veel van te weten he jochie.![]()
Maargoed blijf maar lekker ontkennen hoor, mij ook best.
neuken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Of laat jij je alles zeggen..neem aan dat iedereen een bepaalde grens heeft?
vrouwen uitgezonderd,teminste de beschaafde![]()
Je komt wel zo overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik weet er genoeg van. Ben niet achterlijk.
Jah hoor, maar dat wil ze nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mag je vrouwtje btw mee naar het stadion?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah hoor, maar dat wil ze niet
CL is een hele beleving voor een feyenoordsedat maken ze in eigen stadion nooit mee hč
Is dat zo? Ik doe het elke week en het bevalt mij prima.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
trouwens camplo heeft slechte ervaringen met vriendinnetjes mee nemen naar wedstrijden
Maar is ze dan ook voor Ajax? of mag ze anders niet mee?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik doe het elke week en het bevalt mij prima.....
Duhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Maar is ze dan ook voor Ajax? of mag ze anders niet mee?
Nou paar jaar geleden had ik geen seizoenskaart @ 410, gingen we er altijd staan (vanaf 409), nam ik dr mee zegt ze. Goh hier zingen ze wel hard. oh leuk ze hebben ook een scherm....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik doe het elke week en het bevalt mij prima.....
F-side zeker? of 413 daar zitten ook van die kletsersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duhanders kan ze niet met mij samenleven denk ik
Het voetbal an zich boeit der weinig in het stadion, zit lekker met iedereen te kleppen...net als ik btw![]()
Nou ik vind het voetbal wel interessant,kijk er dus ook werkelijk naarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duhanders kan ze niet met mij samenleven denk ik
Het voetbal an zich boeit der weinig in het stadion, zit lekker met iedereen te kleppen...net als ik btw![]()
Zie OP van het Kampioens-topicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
F-side zeker? of 413 daar zitten ook van die kletsers
Mooi toch, ze zijn aan mijn vrouwtje al zo gewend dat iedereen "in paniek raakt" als ze een keer geen zin heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:18 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou ik vind het voetbal wel interessant,kijk er dus ook werkelijk naar
Zeker als mijn eigen club speelt,maar geloof me kleppen doe ik zeker... wel zo gezellig.. en sowieso begint men altijd tegen me aan te kletsen,zeker omdat ze me schijnbaar geen type vinden die naar voetbal gaat en ook er nog eens van geniet![]()
Wel respect dat je dan op 425 gaat zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zie OP van het Kampioens-topic![]()
425
Meestal zie ik maar de helft van de wedstrijd, zit altijd met het halve vak te lullen om me heen...daarom kom ik naar het stadion...wedstrijd volgen doe ik wel op de bank...
Ooh leuk,meen ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooi toch, ze zijn aan mijn vrouwtje al zo gewend dat iedereen "in paniek raakt" als ze een keer geen zin heeft
* Camplo regelt kaartjes 425 en hangt mooi doekie opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:23 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ooh leuk,meen ik
Nou misschien komen we elkaar wel eens tegen..Als ik over me allergie kan komen van de arena![]()
En hopende dat Feyenoord het winnende elftal is.. dan bied ik jullie wel iets te drinken aan,als goedmakertje![]()
Schat, ALS feyenoord es een keer wint van Ajax dan ken je dat drinken ergens stoppen waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:23 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ooh leuk,meen ik
Nou misschien komen we elkaar wel eens tegen..Als ik over me allergie kan komen van de arena![]()
En hopende dat Feyenoord het winnende elftal is.. dan bied ik jullie wel iets te drinken aan,als goedmakertje![]()
Juistemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Schat, ALS feyenoord es een keer wint van Ajax dan ken je dat drinken ergens stoppen waar de zon niet schijnt![]()
haha wat cru nu weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Schat, ALS feyenoord es een keer wint van Ajax dan ken je dat drinken ergens stoppen waar de zon niet schijnt![]()
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
* Camplo regelt kaartjes 425 en hangt mooi doekie op![]()
Dit jaar niet. Kakkerlakken stellen geen fuck meer voor, en die aankopen lachwekkend wederom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
haha wat cru nu weer![]()
nou ben ik ook te vrede meezolang wij dan maar winnen..
precies.....hoop doet leven hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
haha wat cru nu weer![]()
nou ben ik ook te vrede meezolang wij dan maar winnen..
Vorig jaar met 12 man in 413 gezeten en sfeer maken. Zag die mensen daar kijken dan (kwam was te laat terug van vakantie, wedstrijd tegen Brondby was dat). Dik springen en stampen daar, uiteindelijk zongen er wel paar mee, mietjesquote:
Ja ja ..tuurlijk meneertje, ik koop wel doosjes met tissues om uit te huilen schat..als Ajax weer eens verliestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Kakkerlakken stellen geen fuck meer voor, en die aankopen lachwekkend wederom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |