Ja bedoelde jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:18 schreef mara25 het volgende:
[..]
Als je hiermee op mij doelt: Ook nog Yoshi Touch & Go, maar misschien vind ik dat wel grappig.... dus die wil ik zelf eerst eens even bekijken.
Brain age = Brain traning maar dan in het engels.. intresse?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:15 schreef iwantpie het volgende:
Heeft iemand kawasjakie brain training nog liggen? Kost nieuw rond de 23 euro geloof ik, dus ik bied maximaal 17.5
Niemand?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Te ruil: Asphalt Urban GT
Ruilen voor: Praktisch alles
Reden: Uitgespeeld, and again, and again, and again... Na 2 maanden wil ik wel is een ander spel voor de DS
Review, beeldkwaliteit valt soms idd tegen, maar de gameplay maakt het ruimschoots goed![]()
+¤? We krijgen geld toe?quote:
Rayman DS?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:20 schreef ASSpirine het volgende:
Gezocht: Trauma Center, Phoenix Wright, of andere leuke spellen
www.cd-wow.nlquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:20 schreef ASSpirine het volgende:
Welke online gameswinkel is goed voor DS spelletjes?
Natuurlijk de goedkoopste prijzen gevraagd![]()
Edit:
Te ruil: Another Code: 2 memories
Gezocht: Trauma Center, Phoenix Wright, of andere leuke spellen
Ik ruil en ik koop/verkoop ook
Dus je verkoopt ze niet los?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Ipho het volgende:
Alleen ruilen, heb alle consoles die er atm zijn. Dus bieden maar
Another code tegen Polariumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Ipho het volgende:
Te ruil:
Uit de Usa:
Super Mario 64
Feel the magic
Meteos
Europa:
Polarium
Mario Kart
Metroid DEMO.
Alleen ruilen, heb alle consoles die er atm zijn. Dus bieden maar
Heb ik al gehad. Nee dus.quote:
Ja hoor:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand hier die Trauma Center verkoopt?
Ben wel geinteresseerd in yoshi en goldeneye. heb je ze nog?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:02 schreef mara25 het volgende:
Waarschijnlijk ga ik vanavond een DS ophalen, waar o.a. Goldeneye bij zit. Aangezien zulke spellen mij niet interesseren wil ik deze verkopen of ruilen. Iemand interesse?
Lost magic heb ik wel voor je (zie ook het topic wat ik hierboven linkte)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:18 schreef Stekelbees het volgende:
Gezocht:
+Mario kart
+Mario 64
+LostMagic (!)
Dat is't wel weer voor nou
Ik heb toch maar besloten om een nieuwe ds lite halen, dus die set met die 2 spellen heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:08 schreef Snever het volgende:
[..]
Ben wel geinteresseerd in yoshi en goldeneye. heb je ze nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |