Nee thanx, ben alleen op zoek naar brain training en de nieuwe mario.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trauma center ruilen tegen another code?
Misschien Mario Kart.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
welke spel wil je er voor hebben?
Pipoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas voor het eerst. Nah ik ben klaar met jou en wens geen zaken meer te doen met je. Mensen die A zeggen en B doen, daar heb ik een broertje dood aan.
Ik zeg dealquote:
Is goed, ik wachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:57 schreef nlboy het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, je krijgt het antwoord zsm.
mememememequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Omdat we thuis van het weekend opeens een draadloos netwerk krijgen, heb ik een WIFI CONNECTOR in de aanbieding. Het is de originele witte van Nintendo, incl. het USB-verlengkabeltje en de cd-rom met software.
Ruilen tegen een game kan ook, anders 30 euro.
Stickje verkocht bij dezequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mememememe
Ik heb em nog nodig
30 euro incl?
Deze keer zal het sneller verlopen
Dit is toch de Nintendo Wifi USB Stick waarmee ik wel op internet kan spelen met mijn DS?
Mooi gek is ASSpirine, zo'n ding koop je tegenwoordig voor 30 in de winkel nieuw.quote:
Is dat zo? Ik heb ze alleen maar voor 40 euro gezien!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Snever het volgende:
[..]
Mooi gek is ASSpirine, zo'n ding koop je tegenwoordig voor 30 in de winkel nieuw.
link?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef plipo het volgende:
Ik verkoop:
-Nintendo ds helemaal compleet en in goede staat (met doosjes en boekjes)
-Mario DS
-Polarium
Zie mijn verkoop topic voor meer info
15 inclusief om mee te beginnen want 25 is onbegonnen werk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Te koop:
New Super Mario Bros.
De reden dat ik New Super Mario Bros. verkoop is dat ik maar in totaal 5x heb gespeeld en nu er niks mee doe. De VIP-kaart is niet gebruikt (zie foto) en verder heb ik nooit de handleiding/boekjes gelezen.
Er is al ¤ 25 incl. geboden, dus doe een goed bod.
Ik heb 'm al verkocht voor ¤ 27,50 incl.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:47 schreef Snever het volgende:
[..]
15 inclusief om mee te beginnen want 25 is onbegonnen werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |