Wat dacht je van mijn eerste jaar pabo... Dat heeft me bijna 1000 euro gekost. Gelukkig werd het daarna alleen maar minder..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef Agorias het volgende:
695 euro voor 1 jaar schoolboeken (4 vwo) (incl rekenmachine) huren
Gaat toch nergens meer over....
Dat herken ik ergens vanquote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef DemonRage het volgende:
Da's bestwel genaaid.
Toen ik studeerde was het wel goedkoper. Op het HBO hadden we alleen koopboeken die ik wel eens niet kocht om geld te besparen.
Pwned!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Agorias het volgende:
ik huur ze, lieve schat, en het is voor 1 jaar.
Zou toch maar eens kijken.. stel dat de nieuwwaarde 800 is, dan kan je hem misschien nog verkopen voor 400 en dan ben je 300 euro goedkoper uitquote:Op zondag 30 juli 2006 16:24 schreef Agorias het volgende:
Misschien, niet over na gedacht...
Zijn gewoon huurboeken. Dus nieuw en oud gemixed.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:37 schreef Agorias het volgende:
daarnaast zijn het ook veel nieuwe boeken die dus waarschijnlijk niet 2ehands te krijgen zijn.
Wauw, mag ik je aanraken? Wat ben jij slim, zeg!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef Mustard_Man het volgende:
je moet ook niet de boeken nu al bestellen joh![]()
![]()
![]()
![]()
je merkt binnen de 1e paar maanden wel welke boeken je écht nodig hebt. (zelf heb ik heel 4havo zonder boeken gedaan)
op het hbo maakte ik echter wel weer de fout om van tevoren al alles te bestellen. reteduur![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wauw, mag ik je aanraken? Wat ben jij slim, zeg!![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef Cryonic het volgende:
Ik ben op de uni max 400 euro per jaar aan boeken kwijt![]()
Op het VWO was het max 350 euro en dat was al veel gezien de rotzooi boeken die we kregen
Btw een grafische rekenmachine kost toch ong. 100¤ ? Dan moet je nog steeds meer dan 500¤ aan boeken betalen en dat is gewoon ziek.![]()
Ja het is vreselijk duur allemaal, en dan krijg je misschien nog een uitstapje met school dit jaar, dan kun je ook rekenen op een paar honderd euro. Skivakantie bijvoorbeeld, kostte mij voor het reisje 300 euro, maar daar kwam nog zakgeld bij voor een week en de skikleding, dus was toch wel 500 euro kwijt.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef Agorias het volgende:
695 euro voor 1 jaar schoolboeken (4 vwo) (incl rekenmachine) huren
Gaat toch nergens meer over....
Poeh, en jij bent nu ook een lichtend voorbeeld voor de rest. Zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef Mustard_Man het volgende:
je moet ook niet de boeken nu al bestellen joh![]()
![]()
![]()
![]()
je merkt binnen de 1e paar maanden wel welke boeken je écht nodig hebt. (zelf heb ik heel 4havo zonder boeken gedaan)
op het hbo maakte ik echter wel weer de fout om van tevoren al alles te bestellen. reteduur![]()
Wat? De PABO of de rekening ?quote:Wat dacht je van mijn eerste jaar pabo... Dat heeft me bijna 1000 euro gekost. Gelukkig werd het daarna alleen maar minder..
Abebooks.com is pas cheap.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef miss_schaapje het volgende:
tsjah je zal ze toch nodig hebben dus betaal ze gewoon
of kijk of je op een andere site de boeken goedkoper kan krijger
bij www.bol.com of je gaat naar zon boekenwinkel
Blijkbaar denk jij dat je stoer bent, maar eigenlijk ben je gewoon een pauper.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:20 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
blijkbaar mis je het hele punt van mijn post maar als je je graag op die zin wilt concentreren... dan ja, ik ben inderdaad heel slim
. en nee, je mag me niet aanraken met je pauperklauwen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |