quote:Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet . Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dalijk komt TS als een vlieg op stroop op je opmerking af Flash, en dan gaat ie juist met die boodschappen daar staanquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."
Niet overdrijven, we hebben het hier over een kassameid.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet. Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dit is een hele goeie!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Inderdaad.. Ik zou Gnampy gaaf vinden als hij het echt vanmiddag uitvoert. En straks een verslagje post.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar uh, was het niet zo dat TS rond 15u of HET ging doen? Das nog 2 uur, dus ik denk dat ie tegen deze tijd al wel staat te oefenen hoe ie zo nonchalant mogelijk dat nr op die bon krijgt![]()
Hier heb ik echt niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:59 schreef BigFire het volgende:
het zit vooral tussen je oren Geert. je kent haar amper en kijk nou wat ze met je doet! voor vrouwen is dat totaal niet aantrekkelijk. dat je haar als iets heel moois en een koningin ziet is prima, heel goed zelfs, maar zie jezelf dan als een prins die aan haar gelijkwaardig is. nu zie je jezelf als iemand die niet in haar schaduw mag staan zo lijkt het. realiseer dit: jij bent gelijkwaardig aan iedereen, niemand is onaantastbaar en als je iemand leuk vind moet je het gewoon proberen want je kan alleen maar winnen. en ga er niet in met de gedachte: 'oh plzzzz ik hoop dat ze ja zegt oh pfffff als dat maar goed gaat.' weet dat er zoveel meer vrouwen zijn op de wereld die aan jouw beeld voldoen dat je er gewoon geen tijd voor hebt om ze allemaal te ontmoeten. dus als je afgewezen wordt houd de wereld niet op.
het is lastig om iets te doen terwijl ze aan het werk is. ze heeft andere dingen aan haar hoofd en de ene na de andere persoon flits voorbij. als dan iemand haar opeens persoonlijk begint te benaderen zal ze terughoudend reageren. ik zou zeggen: ga uitgebreid boodschappen doen. niet 1 product anders is je tijd bij de kassa zo kort. ik denk dat het beste is dat ze je langzaam maar zeker gaat zien als een leuke en ietswat spannende klant die gewoon af en toe boodschappen komt doen (niet elke dag
) . maak telkens een leuk praatje, gemixt met humor. gebruik dingen in de omgeving om over te praten (haar werk, jouw boodschappen, die langzame klant die voor je was etc). vergeet ook niet te glimlachen en oogcontact te maken als je met haar communiceert. wees relaxed en vol zelfvertrouwen (zie eerste alinea). als je het goed doet zul je zien dat ze na enkele keren jouw met een big smile begroet als ze je weer bij de kassa zie staan. je bent veranderd van een normale klant in iets leuks, gezelligs, spannends op het werk
. dan word het steeds losser en losser en op een gegeven moment kun je haar wat persoonlijker gaan vragen. bijv dat ze jouw een gezellige meid lijkt en vraag je of ze misschien in het weekend naar *club, cafe, feestje*. zo verleg je dus het contact van het werk naar een onstanning en kun je haar beter leren kennen.
ik houd er ook niet van om zo omslachtig te werk te gaan maar een briefje met een liefdesverklaring of je mobiele nummer gaan gewoon niet werken. je moet gewoon op een goede manier op haar aandachtsradar zien te komen via haar werk.
succes
dat is van de andere kant wel gunstig, want dan heeft TS straks geen natte broek van de zenuwen, en kijkt dat meisje hem daarom ook niet gek aanquote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef _Flash_ het volgende:
Misschien staat er over een uurtje al een update
Zal je net zien, komt TS helemaal zenuwachtig bij de kassa aan, blijkt ze net vorige week haar laatste werkdag te hebben gehad omdat ze in augustus naar Groningen verhuist om daar Psychologie te gaan studeren...
die neemt haar nu op de lopende bandquote:
Je bent te laat met je advies, want zo direct krijgen we een uitgebreid verslag van TS!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Knipoogje het volgende:
Wat je ook kan doen:
Je staat in de rij, bent doodzenuwachtig omdat je haar gaat uitvragen. Dan ben je er eindelijk, kijkt haar aan, krijgt waarschijnlijk een rood hoofd....
En dat zeg je dan gewoon. "Heb ik nu een beetje een rood hoofd?". Krijg je vast bevestigend antwoord. "Dat komt omdat ik na enkele weken eindelijk de moed heb heb om jou mee uit te vragen. " Begint ze vast schaapachtig te lachen ofzo. Vervolg je met "maar goed, ik hou de rij maar op, dus hier is mijn telefoon nummer. Dan hoor ik het wel."
Lach naar haar en loop weg
Ze moest vast eerst de kassa opmaken. Of haarzelf. Ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
pfff..waar blijft i joh, volgens mij issie aan 't neuken ?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Gnampy het volgende:
Jongens, ik ben terug. Ik zit nog een beetje na te trillen, ik schrijf het zo op.
Owjee, trillen, hoop dat het goed gegaan is danquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Gnampy het volgende:
Jongens, ik ben terug. Ik zit nog een beetje na te trillen, ik schrijf het zo op.
Inderdaad, en aangezien we niet meer mogen reageren moeten we maar editen hèquote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Modi het volgende:
hahah wat een topic, LOLBen benieuwd....
EDIT: Ik zou zeggen: t duurt nu zo lang, dat kan niet goed zijn.....
Denk je dat ik hier blij mee ben? Ik heb ook nooit een bonnetje gezien trouwens, volgens mij heeft ze hem meteen weggegooid nadat hij geprint werd. Het zit me ook gewoon niet mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:34 schreef Haruhi het volgende:
Disclaimer: ik reageer maar even alsof ik het geloof.
Dude. Ze zet de eerste stap en zelfs dan bak je er niks van. Ik zou op een assertiviteitscursus gaan ofzo, want dit schiet natuurlijk niet op.
Ik heb een idee: Pak een post-it. Schrijf je nummer erop, verder niks. Ga terug naar die teringsupermarkt, druk dat ding in haar klauwen en maak je uit de voeten. Dat zou zelfs jij nog moeten kunnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier blij mee ben? Ik heb ook nooit een bonnetje gezien trouwens, volgens mij heeft ze hem meteen weggegooid nadat hij geprint werd. Het zit me ook gewoon niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |