quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.
Tis ook niet te geloven dat sommige gozers dat niet aanvoelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je haar een brief stuurt zal ze je afstoten. Vrouwen willen niet een wanhopig mannetje achter zich aan, nee ze willen de stoere man die op hun afkomt (want zelf durven ze niet). Begin ook niet over je gevoelens, houd die voor je, anders is ze nog zo weg.
Liefde is een (kut)spel
Dat dus.
Hoezo? Heb je zijn foto gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?
En dan is ze een illusie armer, en dan?
Of bedoel je gedesoriënteerd?
Als ik TS was, zou ik de kans zeker wagen. Alleen mezelf wel terdege beseffen dat de kans dat het wederzijds is, gering is.
Hoe dan ook: succes.
Laat maar, het werkt gewoon zie ik. Ik moet eens leren om eerst iets te proberen voordat ik om hulp vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
euhm mail maar naar me dan knal ik hem wel op mn server
En flink ook. Je maakt er een hele happening van johquote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Wolkje het volgende:
Niet doen. Schrikt af.
zoiets is inderdaad veel beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef hollander76 het volgende:
" Hoi, zin om een keer mee uit te gaan. Bel/Sms me als het je wat lijkt,
Geert"
Da's ook zo.. Mwoah..quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
vraag direct of ze met je wilt trouwen!
Of schrijf dit,
Heej, je hebt een leuk koppie en zou je graag beter willen leren kennen! 06---------- xx Geert.
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Wolkje het volgende:
Als ik zo'n lange brief zou krijgen zou ik dat erg 'eng' vinden overkomen, alsof je haar stalkt ofzo.
Omgquote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.
Ik vond 'm direct een engerd en een sukkel in één.
TS loopt hiermee een zeer grote kans om door dat meisje in dezelfde categorie te worden geschaald.
Don't do it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |