- loop winkel in
- pak iets van het schap "geen plee papier ofzo" maar een halfje bruin ofzo
- sta in rij van kassameisje
- jij bent aan de beurt
"hey, heb je een vriend?
ja = ze heeft een vriend / heeft geen interesse in je
nee = "schrijf ff je gsm nummer op de bon"
als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd,
![]()
en geeft ze haar nummer zonder dat de rij achter je gaat klagen dat het te lang duurt. Je moet wel ballen hebben om dit te doen.
Ga in ieder geval niet aan de gang met briefjes vast maken aan fietsen en keuzebriefje met ABC whatever. Ik ben geen vrouw, maar als ik dat wel was zou ik flink afknappen op knapen die me zoveel keuzemogelijkheid zouden geven. Alsof het kereltjes zijn die maar hopen dat jij alsjeblieft voor hen kiest.... yuk...
En als man zeg ik dan ook: ga erop af, geef een nummer, of vraag het als je er niet zeker van bent dat ze contact met jou opneemt.
Laat zien dat jij je eigen keuzes maakt en verwacht dat wat jij wilt ook vaak werkelijkheid wordt. Dat straalt tenminste macht uit, en dat is status = geen watje = dus aantrekkelijk.
MSN is trouwens een slecht communicatiemiddel. Zorg dat je haar telefoonnummer krijgt, bel haar. Spreek maximaal 10 minuten met haar, en zeg dan dat je verder gaat met je werk (ook al lieg je dat) , het is belangrijk een gesprek als eerste te beëindigen. Want als een gesprek te lang duurt en saai wordt hangt zij als eerste op, en dan is je kans verkeken. Zeg dus na 10 min gedag en "ohja, ga je met me mee terrasje pakken in (X)
Zegt ze "nee" dan weet je: ze is (nog) niet klaar daarvoor, of gewoon niet geinteresseerd.
Zegt ze "ja" of "wanneer" = succes
Stel niet teveel vragen, maar maak statements. Een gesprek wat op een verhoor lijkt gaat irriteren en komt opdringerig over. Ga ook niet naar haar pijpen dansen omdat ze een "knap" meisje is of omdat je haar leuk vindt. Vrouwen merken het wanneer mannen niet dominant zijn, en dan kom je nooit verder dan "aardige jongen"
Succes
[ Bericht 39% gewijzigd door MadMarco op 30-07-2006 15:14:13 ]