Inderdaad, maar daarom is het ook eerlijk dat men maar 1 keer gokt om zo andere mensen ook de kans te geven om te gokken. Als je nadat je post opeens te binnen schiet "Oh shit, stom, het is natuurlijk X" mag je dat gewoon corrigeren, dat is althans het gebruik dat we al deze gehele reeks hanteren. Maar zoals reeds eerder gezegd moet de OP eens aangepast worden met dit en een paar andere huisregels. Ik zal maandag (wanneer ik het OPen overneem van Daf) even bekijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef k_man het volgende:
Ach, gokken kan soms irritant zijn, maar aan de andere kant vallen sommige vragen ook niet anders op te lossen dan met gokken. Was het nou 1814? Nee later. 1876? Nee eerder. Etc.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 30 juli 2006 11:24 schreef k_man het volgende:
België was trouwens een beredeneerde gok. Er zit wel enige logica achter.
Zo doe ik dat in ieder geval wel. Anders is het wel heel sneu (voor mezelf)quote:Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef macondo het volgende:
Als je gokt, en iemand anders is je al voor met hetzelfde antwoord mag je gewoon voor een tweede gaan toch?
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef macondo het volgende:
Als je gokt, en iemand anders is je al voor met hetzelfde antwoord mag je gewoon voor een tweede gaan toch?
Ik zal even kijken of ik in contact kan komen met MaJo, de TS van deze reeks en degene die de reeks voor het grootste deel heeft gecontroleerd. Even zien wat zij ervan vindt, zien wat Daf ervan vindt (die deze reeks de afgelopen paar weken heeft gecontroleerd) en dan zal ik wel met een nieuwe ontwerp-OP komen over een paar dagen om te zien wat jullie ervan vinden. Goed?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef k_man het volgende:
Wat betreft gokken kun e inderdaad instellen dat je maar beperkt mag gokken tot de vragensteller gereageerd heeft, maar bijvoorbeeld ook dat je maar één keer mag gokken voordat een andere deelnemer reageert. Dan voorkom je dat je lang moet wachten op een vragenstellert.
Inderdaad. Editen van een gok is uit den boze...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
editten van een gok is wel heel erg fout
dan kun je niet meer zien wie eerst het juiste antwoord had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |