Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:32 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil natuurlijk geen roet in het eten gooien, maar als je gewoon nergens op ingaat geef je de boel ook niet de kans om te escaleren. Iemand met een bierflesje zachtjes tegen het hoofd tikken vind ik niet bepaald een gebaar waarvoor je de Nobelprijs voor de vrede zult krijgen, het is een subtiel dreigement.
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.
Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken.
Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom er niet uit. Hoe ziet een kleine, niet bedreigende tik met een bierflesje eruit?
Voor zo'n pacifist als jij vind ik dit dat je hier nogal een agressieve houding aanneemt. Vergeef me voor het feit dat ik eerlijk zeg wat ik er van vind. Natuurlijk moet je niet over je heen laten lopen, maar hou de er aan jezelf en reageer gewoon niet. Want je kunt er gif op innemen dat er weer een reactie op komt, zeker als er alcohol in het spel is. Wat behoorlijk vies moet smaken, gezien het feit dat ze het in schuimrubberen flesjes serveren.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.
Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken, en heb ik mezelf er ook zeer wijs niet mee bemoeid op het moment supreme.
Tegen zijn oogkas ook nog.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.
Wel de boel lekker opnaaien, maar op moment supreme toch een stapje terug. Doet me denken aan een vriend van me.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
Als er echt een teringlijer tussen zit, moet je gewoon je elleboog in z'n gezicht gooien, of een goede kopstoot plaatsen. Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
Wat een interessante vraag oproept: óók als een vriend het helemaal aan zichzelf te danken heeft?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:52 schreef cultheld het volgende:
Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden mening.
mietje dat je de bent, leer slaanquote:Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
Ik vecht nooit, dus hoef ik het ook niet te leren.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
mietje dat je de bent, leer slaan![]()
1 keer meegemaakt dat 't bijna vechten werd doordat een (dronken) vriend van me zich gigantisch misdroeg. Die heb ik weg gesleept en mee naar huis genomen, samen met nog 2 vrienden.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat een interessante vraag oproept: óók als een vriend het helemaal aan zichzelf te danken heeft?
Niet dat dat in deze situatie zo is, want ik ken de mensen niet.
Ach, het scheen al 3 weken te broeien, daar was ik geen onderdeel van.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:57 schreef WaStEd het volgende:
Je er wel in mengen... maar daarna weer niet.. hoe je het ook bekijkt... je bent onderdeel van de escalatie
Dat intimideren met dat bierflesje was dus niet nodig geweest ?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ach, het scheen al 3 weken te broeien, daar was ik geen onderdeel van.
Die Theo Maassen lijkt me een erg grappige man als ik die citaat zo belees.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Gasten zochten problemen met ts en vrienden
ts en vrienden gingen erop in
ruzie
slotje
Doet me denken aan Theo Maassen. "Je hoeft alleen maar nara iemand toe te stappen en te vragen: 'problemeuh?' en je hebt ze."
En dan ook nog onder het motto "waar gaat het naartoe met deze wereld"....quote:Op zondag 30 juli 2006 04:03 schreef manhattan het volgende:
Ga slapen.
Het is echt kansloos om na het stappen achter fok! te kruipen om je "stoere" kroegruzie te melden.
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En dan ook nog onder het motto "waar gaat het naartoe met deze wereld"....
je vrienden zijn net zo kinderachtig als de kinderen van je klas. daarnaast zijn zenet zo heet gebakerdquote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef Roellio het volgende:
In Alkmaar.
één of andere kerel liep een kroegvriend van ons al 3 weken een beetje te fucken. Die vriend stond vanvond met de vriendin van die kerel die 'm al weken liep te fucken te te praten, en gaf een te kennen dat ze dom en irritant was, en op moest rotten. Toen die gozer met z'n vriendin en vrienden naar huis ging tikte hij het petje van onze vriend van het hoofd. Een maat van me die naast me stond tikte vervolgens zijn zonnebril van z'n kop, zo van: "Hey, doen we wel even relaxed?" Waarop hij een flinke douw kreeg. Ik tikte daarop met mijn bierflesje (heel zachtjes) tegen zijn hoofd en zei: "Gast, je kent me, niet fucken met vrienden van me, dan heb je een probleem", waarop ze weg gingen. 5 minuten later kwamen ze weer binnen en vlogen ineens die kerel met dat petje aan. Een vriend van hem stond in de weg en heeft een gebroken neus opgelopen.
Leuk avondje stappen.
In de kooltuin?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef Roellio het volgende:
Net een massale vechtpartij in de kroeg. Ooh, wat waren we weer gezellig uit.
Maar dan is het toch vreselijk dom als jij wel mee helpt met de sfeer lekker op te jutten met je bierflesactie? Daar maak je die ander vast alleen maar boosquote:Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als 'maat ff dimmen, deze klap had hard genoeg kunnen zijn om je te vloeren.. maar daar hebben we allebei niets aan dus ga gewoon weg'quote:Op zondag 30 juli 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom er niet uit. Hoe ziet een kleine, niet bedreigende tik met een bierflesje eruit?
Is er niemand op het idee gekomen om politie te bellen na de vechtpartij? Of heb je voor het gemak weggelaten. Wie weet komt die de volgende keer met een pistool, dan doen we niet zo stoer meer.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef Roellio het volgende:
Mietje.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:57 schreef Roellio het volgende:
Om als laatste even op Kroepoek's kwestie in te gaan. Als ik van mening ben dat een vriend van me een situatie waarin hij ruzie krijgt volledig aan zichzelf te danken heeft steek ik geen vinger uit. Eigen schuld dikke bult.![]()
Moet je voor de gein eens kijken wie de meeste posts heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit.
Roellioquote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken wie de meeste posts heeft.
Maar je gaat toch niemand met een bierflesje op z'n kop tikken, dus heb je mee gedaan om het verder te laten escaleren. Jammer dat je geen klap heb meegekregenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken, en heb ik mezelf er ook zeer wijs niet mee bemoeid op het moment supreme.
Had ik een maand terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef Zjwegel het volgende:
Het zal wel aan de lucht hebben gelegen ofzo vanacht, maar toen ik een tent uit liep had ik ineens ook 2 kerels van minimaal 2 vierkante meter bovenop me hangen die zich zonodig een paar tikken moesten uitdelen.
Sta je daar tussen als menneke van 1,84 en net over de 70 kilo met 4 keer jezelf in je nek. Blijft leuk die testosteron spuiters die op stap gaan![]()
Hou dan ook rekening met de registratiedatum vriend, als zijnde statistiekgeyler.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken wie de meeste posts heeft.
Roellio nog steeds meer per dagquote:Op zondag 30 juli 2006 12:49 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hou dan ook rekening met de registratiedatum vriend, als zijnde statistiekgeyler.
Toch vind ik het erg jammer dat je als een gangster probeert over te komen. Vooral dat ''je kent me'', alsof je als de badass van de stad bekend staat.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef Roellio het volgende:
In Alkmaar.
één of andere kerel liep een kroegvriend van ons al 3 weken een beetje te fucken. Die vriend stond vanvond met de vriendin van die kerel die 'm al weken liep te fucken te te praten, en gaf een te kennen dat ze dom en irritant was, en op moest rotten. Toen die gozer met z'n vriendin en vrienden naar huis ging tikte hij het petje van onze vriend van het hoofd. Een maat van me die naast me stond tikte vervolgens zijn zonnebril van z'n kop, zo van: "Hey, doen we wel even relaxed?" Waarop hij een flinke douw kreeg. Ik tikte daarop met mijn bierflesje (heel zachtjes) tegen zijn hoofd en zei: "Gast, je kent me, niet fucken met vrienden van me, dan heb je een probleem", waarop ze weg gingen. 5 minuten later kwamen ze weer binnen en vlogen ineens die kerel met dat petje aan. Een vriend van hem stond in de weg en heeft een gebroken neus opgelopen.
Leuk avondje stappen.
Weet je wie het was dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:31 schreef Tommeke het volgende:
Ik had gister ook ge-eikel zoeen knaapje van 17 zei tegen een vriendin van me dat ze een kleuter was, toen zei ik dat ie z'n bek moest houden etc, en dat hij eigenlijk de kleuter is. Slaat ie me in een keer een blauw oogMorgen ff naar de politie om aangifte te doen
Ja, zat in het voetbalteam van m'n broertje, nogal een agressief knaapje...quote:
waarom zou je een pet op willen doen tijdens het uitgaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef dunc het volgende:
Waarom zou je geen pet op mogen?
Om je lelijke harses te vermommen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je een pet op willen doen tijdens het uitgaan?
Omdat je kampvolk bent?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.
quote:Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, (...)
Dat is inderdaad een betere vraag..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd, dat is wat ik wilde zeggen!quote:Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen.
inveel tenten krijg je hertog jan uit de fles, op bloemendaal krijg je vaak heineken uit de de fles etc etcquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik probeer het even samen te vatten, als ik het niet snap moet je het zeggen!
Jij tikt iemand met een bierflesje, wat ik al bedenkelijk vind, als ik ergens ga zuipen hebben ze gewoon glazen, dus je was al naar een pauper-gelegenheid, maargoed, op z'n oogkas.
Die persoon, of een van z'n holmaten is van mening dat dat niet lief is en komt aanrennen. Wat vrienden van je worden ook stevig aangepakt, maar dat doet jou weinig, jij blijft aan de kant staan. Als alles weer wat rustiger is pak jij je fietsje, trap je hard naar huis en ga je snel op Fok je verhaal posten.
Als iemand vervolgens een opmerking maakt over het feit dat jij ook niet zo lief geweest bent, krijgt deze persoon het volgende te horen:
[..]
Ik vind het vreemd, dat is wat ik wilde zeggen!
Die gasten die uiteindelijk met elkaar hebben lopen knokken hadden al ruzie, ik heb simpelweg aan één van die gasten duidelijk gemaakt dat 'ie op moest rotten en niet de confrontatie moest zoeken. Daarna stond ik op de dansvloer te dansen en gebeurde het vechten in 5 seconden, toen werd iedereen al uit elkaar getrokken en de kroeg uitgetrapt. Ze vielen mij ook niet aan, maar die andere gasten die eerder al ruzie hadden.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik probeer het even samen te vatten, als ik het niet snap moet je het zeggen!
Jij tikt iemand met een bierflesje, wat ik al bedenkelijk vind, als ik ergens ga zuipen hebben ze gewoon glazen, dus je was al naar een pauper-gelegenheid, maargoed, op z'n oogkas.
Die persoon, of een van z'n holmaten is van mening dat dat niet lief is en komt aanrennen. Wat vrienden van je worden ook stevig aangepakt, maar dat doet jou weinig, jij blijft aan de kant staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |