Wel een beetje jammer dat je op de laatste dag 3 plaatsen gezakt bent.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja. Én 1e in de FOKLeague
.
Uhu, dat heb ik ook gezien, maar vooral via de tv daar. Tja, die hele sport is verziekt he.
Uhu, had O'Grady nietquote:Op zondag 30 juli 2006 14:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je op de laatste dag 3 plaatsen gezakt bent.
't doet pijn aan mijn tenen als ik het lees.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
Je moest eens weten hoeveel ik er op teenslippers gezien heb. Ik vind het ook geen gezicht eigenlijk, en vooral heel rot lopen. M'n Nike-slippers draag ik al een paar jaar met veel plezier
.
M'n teennagel is er weer aan het ingroeien. Heb het aan de andere voet ook al 2 keer gehad, 2 keer in het ziekenhuis poliklinisch verwijderd, maar nu begint het weer
. Moet m'n nagelriemen maar later versmallen ofzo.
Begrijpelijk, maar dat massagepakket vind je vast ook wel leuk tochquote:Op zondag 30 juli 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, had O'Grady niet. Had dat kledingpakket wel graag gehad
.
Uiteraardquote:Op zondag 30 juli 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat massagepakket vind je vast ook wel leuk toch?
Ja, beetje jammer iddquote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
Bummer Sven.
Jij leeft echt onder een steen.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:47 schreef Svensational het volgende:
http://www.badmutsen.nl/archives/2006/07/zweedse_hit_ove.php
Whehe, ik weet nu pas dat dat lied over een IRC-kanaal gaat!
Ik kende het liedje wel, maar mijn Zweeds is nog niet van een dermate hoog niveau dat ik het al kon verstaanquote:
Oh, enquote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kende het liedje wel, maar mijn Zweeds is nog niet van een dermate hoog niveau dat ik het al kon verstaan.
Ik denk dat je het wel kon 'verstaan', omdat je je geluid zo luid kan zetten als je wilt, maar misschien begreep je het niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kende het liedje wel, maar mijn Zweeds is nog niet van een dermate hoog niveau dat ik het al kon verstaan.
Hötte grötte Knäckebrötte.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik ben in Zweden geboren, heb een Zweedse naam, dus Zweeds begrijpen kan ik wel! Ik verstond het alleen niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kon 'verstaan', omdat je je geluid zo luid kan zetten als je wilt, maar misschien begreep je het niet. [afbeelding]
Oh.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik ben in Zweden geboren, heb een Zweedse naam, dus Zweeds begrijpen kan ik wel! Ik verstond het alleen niet!
Doei!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef Airelle het volgende:
Daaaaaaag.
Ik heb nog met 'm geknikkerd.quote:
Sorry dat ik je voor-aaptequote:
OMG.quote:
En in plaats van haar bij te staan in deze moeilijke periode in haar leven ga jij zitten FOK!kenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef Dizer het volgende:
Mijn moeder is aan het BBQ'en onder een parasol omdat het regent![]()
Hallo, wanna-be-wanna-be-Ody.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder helpen in zo een situatie, is zelfmoordquote:Op zondag 30 juli 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En in plaats van haar bij te staan in deze moeilijke periode in haar leven ga jij zitten FOK!ken.
Gaat ze 14.gif uploaden op Tinypicquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaat ze 14.gif uploaden op Tinypic!
Ze heeft ook mijn advies gevolgd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de hele fucking FAQ bijgewerkt, fags
Damn, wat zijn wij toch een toffe en puike jongeherenquote:
Dat brom ik je, me dunkt.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, wat zijn wij toch een toffe en puike jongeheren[afbeelding]
Dan heb je nog maar 6 en een half uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |