? Die kom ik nou nooit tegen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:00 schreef Sjengdanny het volgende:
De cliniclowns moeten ook eens ophoepelen![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef SilverBullet het volgende:
Ik dacht dat dit topic over gothics ging.
Als je gaat stappen in Amsterdam, trap dan een keer tegen een motor van een Hells Angel. Wedden dat je dan binnen no-time naar een plek gebracht wordt waar ze kliniclowns hebben.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Nosh het volgende:
Clowns zijn eng, en de cliniclowns zijn de overtreffende trap van eng, want wtf waarom ga je dansen terwijl iemand ligt dood te gaan aan een terminale vorm van botkanker.
Omfgquote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Nosh het volgende:
Clowns zijn eng, en de cliniclowns zijn de overtreffende trap van eng, want wtf waarom ga je dansen terwijl iemand ligt dood te gaan aan een terminale vorm van botkanker.
Ik ben ooit Cremi-Clown geweest, maar toen ik binnenkwam en "verassing" riep, was de pret er blijkbaar al snel af ...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Nosh het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ik ben ooit Cremi-Clown geweest, maar toen ik binnenkwam en "verassing" riep, was de pret er blijkbaar al snel af ...
Nee, verassing!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Verrassing!!!![]()
piieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.......![]()
gvdquote:
Soms hebben de clowns een hoge hoed en spelen ze viool. Dan stoppen de kleine kindertjes heel hard... de hoge hoed, en de viool... in de KONT van de clown! Dat zal 'm leren! Met z'n flauwe grapjes!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Asics het volgende:
Clown ben je altijd en overaaaaaal . . . .
Het maakt het geheel toch een stuk leuker vind ik. Altijd positief (quote:
Volgens mij had de NCRV eens een programma waarin de cliniclowns gevolgd werden. Ik heb daarin 't merendeel van de kinderen overstuur zien raken volgens mijquote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Nosh het volgende:
Oei die is hard.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in Amsterdam, trap dan een keer tegen een motor van een Hells Angel. Wedden dat je dan binnen no-time naar een plek gebracht wordt waar ze kliniclowns hebben.
klopt ik geef ze sowieso gratis weg. Alleen als ik de ballonnen vergoed krijg iig. Anders werk ik alleen om verlies te maken en dat werkt voor mij niet. ALs ik balonnen vergoed krijg maak ik ze dus altijd gratis.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:43 schreef Kurk het volgende:
Je gaat toch geen geld vragen voor een gevouwen ballon, hoe triest ben je dan
Je hoort die kinderen gratis die ballon te geven en er geen 40 cent voor te vragen, laat staan 2 euro [afbeelding].
Ja, stel je voor dat je twee euro kwijt zou zijn aan een zakje ballonnenquote:Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
klopt ik geef ze sowieso gratis weg. Alleen als ik de ballonnen vergoed krijg iig. Anders werk ik alleen om verlies te maken en dat werkt voor mij niet. ALs ik balonnen vergoed krijg maak ik ze dus altijd gratis.
jij weet dus duidelijk de prijs niet van een zak balonnen en je weet dus duidelijk niet waarje over praat. (modelleerballonnen kosten veel meer dan gewone ballonnen gekquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Kurk het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je twee euro kwijt zou zijn aan een zakje ballonnen![]()
Waarom ga je dan balonnen vouwen als je er niet voor betaald krijgt dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
jij weet dus duidelijk de prijs niet van een zak balonnen en je weet dus duidelijk niet waarje over praat. (modelleerballonnen kosten veel meer dan gewone ballonnen gek![]()
) reken maar rond 9, 10 euro en in sommige winkels zelfs daarboven.
kleine kinderen blij maken? of juist heel erg bang!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef crackhead het volgende:
[..]
Waarom ga je dan balonnen vouwen als je er niet voor betaald krijgt dan?
Ja maar dan ga je er toch geen geld voor vragen als je het alleen doet om kinderen een plezier te doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kleine kinderen blij maken? of juist heel erg bang!
dat zegik net. ik doe het NIET als ik niet betaald krijg omdat ik andersverlies zou maken. Die andere zeggen daarop dat ik me aanstel voor 2 euro de zak terwijl het ruim 4x zoveel kost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef crackhead het volgende:
[..]
Waarom ga je dan balonnen vouwen als je er niet voor betaald krijgt dan?
Ach zo, ik dacht eerst dat je die dingen verkocht aan die kinderen ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:39 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
dat zegik net. ik doe het NIET als ik niet betaald krijg omdat ik andersverlies zou maken. Die andere zeggen daarop dat ik me aanstel voor 2 euro de zak terwijl het ruim 4x zoveel kost.
haha
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Clowns zijn hippies.
yup.. 400 kinderen om je heen in 15 minuutjes tijd en jij doet het allemaal voor niks. Veel plezierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef Kurk het volgende:
Oeh, tien euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |