abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181334
Hiya,

Zijn er nog meer Nederlanders hier die enorm uitkijken naar eind oktowber? Dan wordt namelijk FIFA 2000 uitgebracht. Best wel kewl enzow... hehe...

pi_181335
Ja anders ik wel... 'k hoop em rond deze tijd (1-2 weken) te krijgen....
  FOK!fossiel donderdag 30 september 1999 @ 18:00:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_181336
Ik hoop dat je nu meer moeite moet doen om die mooie goals te maken... Vond het veels te makkelijk allemaal

5-0 winnen op het allermoeilijkste en dan nog super-toffe-mooie goals te maken door een paar simpele bewegingen vinnik ook niks ..

Maargoed, ik kijk er wel naar uit

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_181337
Uhuh... nou, ik heb in ieder geval inmiddels vele screenshots gezien en dat is kwijlenswaardig. ) En het spel schijnt ook nog flink realistischer te zijn (niet meer zo onrealistisch snel enzow, meer scoren van buiten de 16)
pi_181338
Het enige realistishe voetbal game dat er op het moment bestaat is...LIBERO GRANDE op de playstation en in de Arcade. Hierin speel je maar 1! speler en zie je het vanuit een over de schouder kijkpunt, das nou pas realistisch (nah het blijft natuurlijk een game). Want wat is er nou realistisch aan het spelen van 10 spelers tegelijk vanuit een"helicopter" view?!

NIETS!!

If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_181339
Nouja, niks? Dus de eerste leuke voatbalgame is Libero Grande bij jouw?

De fifa-games rules al jaren terwijl ik vanaf WC98 de besturing pas "lekker" begon te vinden. Daarvoor suckte het gewoon . Fifa 2000 zal weer effe wennen zijn maar daarna wil je denk ik niet meer terug naar '99 voorspel ik

pi_181340
Nou, ik heb in previews al gehoord dat de controls nog hetzelfde zijn en de extra leuke bewegingen makkelijker te doen. Maar schieten, passen enzow, da's nog hetzelfde. Da's mooi. ) Zie regelmatig: www.fifa2000.net en www.fifagaming.com zijn echt 2 zeer goeie sites met de nieuwste info en een boel screenshots.
pi_181341
M'n reply had niets met het leuk of niet leuk van FIFA maar om de realistische inslag (die er dus niet is)

Quote:"het zal flink realistischer zijn"

Maar hoe kun je nou FIFA nou realistish noemen? Om het een beetje realistisch te maken moet je toch ten eerste maar een speler kunnen zijn?! Dat dacht IK.

If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_181342
Maar realisme heeft niet alleen te maken met het oowgpunt van waaruit je het spel ziet. Overigens is dus "owver de schouder" ook niet realistisch, welke speler heeft een camera op z'n schouder? Maar het gaat oowk om het spel zelf (snelheid, balcontrole enzow), de graphics (waarin de FIFA serie toch echt nummer 1 is), namen van clubs/spelers, seizoenen (in FIFA2000 speel je echte seizoenen met competitie, beker, europacup en wordt er gedaan aan degradatie en promotie). Ja toch? Dat dacht ik oowk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')