Dat is geen user maar een moderator, een "verkeersagent"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef DeSiever het volgende:
Even serieus: waarom doet die user dat? Ik vind het vervelend. Kan ik dat ergens melden, kan daar iets aan gedaan worden?
Wat heb ik dan verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is geen user maar een moderator, een "verkeersagent"
Ik had zin om zo'n plaatje bij mijn naam te zetten en deze vond ik wel cool.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef Geqxon het volgende:
schvvmert > Easy Rider?
Maar Easy Rider dus?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik had zin om zo'n plaatje bij mijn naam te zetten en deze vond ik wel cool.![]()
Kan ook maar zo veranderen weer.
Niets, sommige mods moeten zich bewijzen. Zie het als 20 jarige agentjes die zich omhoogwerken door quasi-consequent op te treden.quote:
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niets, sommige mods moeten zich bewijzen. Zie het als 20 jarige agentjes die zich omhoogwerken door quasi-consequent op te treden.
Ja. Dat plaatje is uit die film.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja klootviool komt het nou uit de film Easy Rider ja of nee
Zo heet die vrouw uit Allo Allo toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef Geqxon het volgende:
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |