Zo te zien niet, want als ik ergens een grafhekel aan heb zijn het wel gezellige homo's.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Zijn hier nog gezellige homo's ?
Oh, dat is jammer. Ik heb nog geen vervelende ervaringen moet ik zeggen, maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, beleefd en zo. Maak je niet vaak mee op FOK
Ok, dat respecteer ik, maar ik vind het wel jammer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs schvvmert snapt 't, dan ga ik het toch niet uitleggen
Gezellige hetero's ook goed? We gaan niet discrimineren toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Zijn hier nog gezellige homo's ?
WAT NOU DISCRIMINATIE?? MOND DICHT NEGER!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Gezellige hetero's ook goed? We gaan niet discrimineren toch?
Maak de nieuwe users nou niet bang! In je hok... HUPquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WAT NOU DISCRIMINATIE?? MOND DICHT NEGER!!
grapje
Zet eens wat te koop met een hoge vraagprijs en er gaat en wereld open voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:33 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Ik heb nog geen vervelende ervaringen moet ik zeggen, maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
Ik ben nederigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak de nieuwe users nou niet bang! In je hok... HUP![]()
![]()
Duh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs schvvmert snapt 't, dan ga ik het toch niet uitleggen
Haha. Voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen neger, maar mijn plaatje is van de voetballer Jerrel Hasselbaink, omdat hij meer uitstraalt dan ik zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WAT NOU DISCRIMINATIE?? MOND DICHT NEGER!!
grapje
Ik heb nu cd's te koop. Gaat ook nog goed allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zet eens wat te koop met een hoge vraagprijs en er gaat en wereld open voor je.![]()
Het was een grapje. Die mislukte. Nu voel ik mij alsof ik de clown van V&A ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha. Voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen neger, maar mijn plaatje is van de voetballer Jerrel Hasselbaink, omdat hij meer uitstraalt dan ik zelf.
Leuk grapje hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het was een grapje. Die mislukte. Nu voel ik mij alsof ik de clown van V&A ben.
Een goede vriendin van me woont in Kiel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier vragen naar een dienst? Ik zoek iemand die contacten heeft in Duitsland om het 1 en ander te exporteren naar Nederland
En die weet het 1 en ander over importeren enzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me woont in Kiel.
Dat zou ik moeten vragen. Wat wilt u importeren? Gezellige homo's?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die weet het 1 en ander over importeren enzo?
Ik heb wel redelijk wat contacten daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier vragen naar een dienst? Ik zoek iemand die contacten heeft in Duitsland om het 1 en ander te exporteren naar Nederland
Mijn opa wil zijn fiets terug. Modelletje 1942.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten vragen. Wat wilt u importeren? Gezellige homo's?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten vragen. Wat wilt u importeren? Gezellige homo's?
Ik kom nooit in CD en DVD topics.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik heb nu cd's te koop. Gaat ook nog goed allemaal.
Heel verstandig dan. Het is ook niet zo dat u nog bepaalde ontbrekende beeld- of geluidsdragers zoekt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kom nooit in CD en DVD topics.Heb er al teveel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |