Welkom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben nieuw hier.
Dan zit je verkeerd, dit subforum is voor 2e-hands.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben nieuw hier.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan zit je verkeerd, dit subforum is voor 2e-hands.
Achquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef DeSiever het volgende:
Ok, vanaf 2003 dus al. Nou, dat vind ik wel cool om te horen.
Waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan zit je verkeerd, dit subforum is voor 2e-hands.
OMG... denk je dit echt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
Welkom.
Dus, om op je vraag te komen. Gewoon, als je vanaf 2003 op FOK zit, dan ontmoet je wel eens mensen en dan opeens vaker en nog een keer en vaker en dan word je vrienden
Dat was dus een grapjequote:
In tegenstelling tot jou, ik heb dus wel echte vrienden buiten de deurquote:
ach, als we het geen handel noemen kan er best wat nieuws tussen af en toequote:
allemaal 2e hands zekerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
In tegenstelling tot jou, ik heb dus wel echte vrienden buiten de deur![]()
je gekozen nickname is ook erg toepasselijk voor dit forumquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
Oh ja, nu snap ik 'm.
Je bent wel apart, weet je datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
Is dat net als in dat liedje 'Mijn Houten Hart' waar het ook om een tweedehands hart gaat.. ja, het nieuwe kun je maar eens weg geven.
Het is gebaseerd op een grappig voorval dat mijn vader en ik eens meemaakten. Maar wat bedoelt u, meneer Adelante?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gekozen nickname is ook erg toepasselijk voor dit forum![]()
Ow ja nu snap ik 'm.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
je gekozen nickname is ook erg toepasselijk voor dit forum![]()
als ze maar een goede richtprijs kennequote:
zelfs schvvmert snapt 't, dan ga ik het toch niet uitleggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef DeSiever het volgende:
Het is gebaseerd op een grappig voorval dat mijn vader en ik eens meemaakten. Maar wat bedoelt u, meneer Adelante?
Gewoon, beleefd en zo. Maak je niet vaak mee op FOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |