ik had deze zelfs al gevonden: http://www.weathernews.nl/beach/locatie.asp?locid=92quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef purplerose het volgende:
Ach, de plannen wijzigen altijd tig keer bij een baggermeet, zo ook deze keer, dan verhuizen we de boel toch naar binnendramatisch gedoe
Fokkers zijn toch altijd zo flexibel, of is dat alleen als er benen gevouwen moeten worden voor geile neuksex
Erg grote piem0ls zal je nie zien danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:11 schreef purplerose het volgende:
Veranderen we de TT gewoon in wat anders...
De erm...
"Dans nakend in de regen zuipmeet"
ofzo
"De kleine pikkies in de regen zuip meet" danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Erg grote piem0ls zal je nie zien dan![]()
O.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Erg grote piem0ls zal je nie zien dan![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Ik zie in mijn glazen bol...
Een ONZ/Bagger meet met hooguit 3 personen![]()
Optyfenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Deze krijgt een erevermelding in het boek over het fenomeen 'het grote afzeggen met kut excuusjes'.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Optyfen
Heb jij dat nooit of zo ?
dat je spieren gewoon blokkeren ?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, ik heb een beetje last van een verrekt spiertje in mijn rechterpink...
En ik moet over 3 weken ook nog naar mijn oma, dus ik denk niet dat ik kom.
Zeg dat dan gewoon, en niet een of ander zeer doorzichtig smoesjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om tegen de 80 euro te gaan betalen voor een dagje scheveningen.
(reis en drinken enzo)
Ik heb daarnaast dus ook gewoon echt last van mijn linkerbeenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, en niet een of ander zeer doorzichtig smoesje.
Puik plan!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar bij jou thuis doen?
Jeweetwel , diegene die we ignorenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Puik plan!!![]()
Kunnen we tenminste mijn muziek luisteren en bekijken en normaal aan de bong lurken
Ja! Je moet de teksten nog leren en je hebt nog maar 2.5 week ofzo!quote:
Oh ja, ik ga slapen. Trustenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Dus, morgenavond weten wie er wel en niet komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |