Hebben ze de EUREKA week hernoemd dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand bekend met de EWEKA week van de erasmus universiteit ?
Mjah, ik ook ongeveer zo'n afstand.. Hier en daar, zoals op de Coolsingel, was het helemaal overstroomd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vanmiddag tijdens die superheftige bui van Schiedam Centrum naar Schiebroek gefietst.
die bedoel ik, kansloos zuipen hoorde ik savonds ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hebben ze de EUREKA week hernoemd dan?
Als je wil kom je overal wel binnen. Gewoon even aanpappen met wat aangeschoten verenigingsstudentenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Als je eerste jaars student bent wel ja. Of je moet lid zijn van een studentenvereniging.
www.pleinbioscoop.nl ook sinds dit jaar. Het is van Film1 en niet meer van Ben en Jerry's. Staat ook in OPquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
Ik weet nooit wat ze uitzenden.kutsite dat pleinbios.nl
Ah vandaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.pleinbioscoop.nl ook sinds dit jaar. Het is van Film1 en niet meer van Ben en Jerry's. Staat ook in OP
Ja, daar is deze voor in de plaats gekomenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerst was er toch ook een bios in het Museumpark?
Kamer zoeken in Rdam is een fluitje van een cent...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef UnrealMarc het volgende:
Ben net terug van de EUREKAweek en het was m'n eerste keer in Rotterdam (ja best dom ik weet het). Maar wat een prachtstad zeg, ik voel me gelijk al thuis! Nu nog even een kamer zoeken en dan kan ik Rotterdam nog meer gaan verkennen.
Rotterdam![]()
Ja maar je moet wel een goede locatie zien te krijgen... Ik moet per 1 jan. uit mijn kamer, en ik denk dat ik geen betere locatie ga vindenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Kamer zoeken in Rdam is een fluitje van een cent...
I got connections.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een goede locatie zien te krijgen... Ik moet per 1 jan. uit mijn kamer, en ik denk dat ik geen betere locatie ga vinden(zit nu op Meent, 150m v/d Coolsingel)
Nog ergens lid van geworden? Wat vond je van de studentenverenigingen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef UnrealMarc het volgende:
Ben net terug van de EUREKAweek en het was m'n eerste keer in Rotterdam (ja best dom ik weet het). Maar wat een prachtstad zeg, ik voel me gelijk al thuis! Nu nog even een kamer zoeken en dan kan ik Rotterdam nog meer gaan verkennen.
Rotterdam![]()
Inderdaad een mooie locatie. Is toch vlakbij die ijsboerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een goede locatie zien te krijgen... Ik moet per 1 jan. uit mijn kamer, en ik denk dat ik geen betere locatie ga vinden(zit nu op Meent, 150m v/d Coolsingel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |