Nou iddquote:
De belangrijkste vraag is:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:
Alsof iedereen in mijn kelder zou kunnen staan.
Ik raad het niet aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is:
Kun je BBQ'en in die kelder?
Als in: achter het beton?quote:
quote:11-08-2006 Ja, je leest wel eens: “Bij regen verplaatsen we de geplande activiteiten naar binnen.” En nee, dat werkt natuurlijk niet met een parade van veertig trucks. Maar wie de weergoden morgen vreest hoeft niet bang te zijn: een groot deel van het partyterrein is overdekt!
De festivalorganisatie van de FFWD Heineken Dance Parade heeft speciale maatregelen genomen vanwege de regenbuien. Op Katendrecht, waar het eindfeest plaatsvindt, is een overdekt terrein ingericht voor maar liefst 10.000 bezoekers! Wie zichzelf al verzopen in de blubber zag wegzakken, kan dus opgelucht adem halen.
Het is duidelijk: de weergoden zijn ons wel eens gunstiger gestemd geweest. Maar toch een lichtpuntje; volgens de laatste berichten zou het morgen wel eens mee kunnen vallen met de regen in Rotterdam. Toch is het volgens ons geen slecht idee om een regenjasje mee te nemen. Maar wie morgen van plan is ook een paraplu van huis mee te nemen, moet rekening houden met een paar voorschriften van de security. En dat zijn er twee:
1)Alleen inklapbare (korte) paraplu’s zijn toegestaan op het festivalterrein
2)Parapalu’s die een scherpe punt hebben, worden ingenomen. Alleen stompe exemplaren mogen mee naar binnen.
Koop morgen bij de Blokker dus gewoon even een goedkoop klik-klak weggooi pluutje (met een stompe punt) en je staat de hele dag droog. Want het mag dan misschien wel regenen, maar we zijn toch geen watjes?! Hup: feesten!
Ik zit als een rat in de val op de uniquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mocht iemand nog over de maasboulevard gaan fietsen, ik raad het ten zeerste af
Tot op mijn boxershort was ik doorweekt, mijn schoenen hadden een behoorlijk deel water opgevangen
Zeer verhelderend, ik was het van plan, maar nu zie ik ervan af!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op dat stukje bij Blits op de Boompjes liggen van die enorme plassen op de weg, als daar net een auto voorbij komt kan je net zo goed ín de Maas gaan fietsen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot op mijn boxershort was ik doorweekt, mijn schoenen hadden een behoorlijk deel water opgevangen
Lopend door de Dordtselaan volstaat ook inderdaadquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Isegrim het volgende:
Om zo nat te worden, hoef je niet per se over de Maasboulevard te fietsen.
Wat doe jij daar nou weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zit als een rat in de val op de uni![]()
Nu nog tentamens?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
's ochtends tentamen gemaakt. In mn tshirtje...
Had m al gehaaldquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu nog tentamens?
Sukkeltje.![]()
Ik zag em ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef DutchTrain het volgende:
Er komt zojuist een hele grote formule 1 auto over de rivier gevaren langs mijn kantoor![]()
Zevenhuizerplas?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Deze foto heb ik zelf gemaakt..
Ik denk dat jullie wel weten waar ik toen ben geweest he : !![]()
[afbeelding]
Het is echt Rotterdam !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |