abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41558787
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef junkiexp het volgende:
Grappig,die gasten zijn begonnen onder de naam 'de sluipschutters' ,maakten pro-feyenoordnummers.
Uniq enzo zijn De Sluipschutters?
pi_41573196
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef junkiexp het volgende:
Grappig,die gasten zijn begonnen onder de naam 'de sluipschutters' ,maakten pro-feyenoordnummers.
Nee.

Zijn totaal andere mensen/groepen.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_41656335
Is dat Strand aan de Maas definitief dicht? Prachtig is ook rlx
pi_41656394
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Klopt,ik ga er ook heen,is hier om de hoek.

Ze hebben alle panden in de Witte de With beplakt met rozer stickers,en ze zijn nu in de zijstraten bezig,toevallig hier voor de deur.

Wordt erg leuk .
Oh, wat moet jij leuk wonen dan
Witte de With is leuk en die roze dingen zijn echt supergaaf!
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:07:41 #275
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41657555

Wilhelminapier over een paar jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door TC03 op 09-09-2006 22:24:28 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41657784
!
Montevideo Wat een uitzicht heb je wanneer je daar woont...
Beetje jammer dat dat enorm geile penthouse 2,5 miljoen euro kost
pi_41658329
Dat ligt allemaal al vast?
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:32:38 #278
53267 TC03
pi_41658380
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef Erasmusch het volgende:
Dat ligt allemaal al vast?
Ja, zo'n beetje wel. Alleen de ontwerpen kunnen nog veranderen. Voor NO en De Rotterdam staan ze alvast. Het mooie aan deze foto vind ik vooral ook de noordkant van Rotterdam die subtiel erg aanwezig is. De Maasboulevard is over 10 jaar de meest indrukwekkende/stedelijke weg van Nederland en misschien wel Europa. Moet echt heel mooi worden. Vergelijk Rotterdam van 10 jaar geleden maar eens met nu. Rotterdam wordt de mooiste stad van Nederland.
pi_41658423
Ik ben druk bezig met opknappen van m'n antikraakpandje in Crooswijk.

Eindelijk weg uit dat grauwe Alexander.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_41658553
Die nieuwe toren bij Beurs vind ik nu al lelijk trouwens. Met dat marmer en die 'verdiepte' ramen.
pi_41658609
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, zo'n beetje wel. Alleen de ontwerpen kunnen nog veranderen. Voor NO en De Rotterdam staan ze alvast. Het mooie aan deze foto vind ik vooral ook de noordkant van Rotterdam die subtiel erg aanwezig is. De Maasboulevard is over 10 jaar de meest indrukwekkende/stedelijke weg van Nederland en misschien wel Europa. Moet echt heel mooi worden. Vergelijk Rotterdam van 10 jaar geleden maar eens met nu. Rotterdam wordt de mooiste stad van Nederland.
Tevens de enige echte wereldstad die Nederland rijk is.
Laatst kwam ik uit CS 's avonds en dan is alles zo prachtig verlicht, dat NN-gebouw links, Groothandelsgebouw rechts en dat hotel recht voor je *zucht* Geweldige stad, Rotterdam.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:39:01 #282
53267 TC03
pi_41658614
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
Die nieuwe toren bij Beurs vind ik nu al lelijk trouwens. Met dat marmer en die 'verdiepte' ramen.
Coopvaert, de hele? Ik vind hem erg mooi, alleen dat marmer is niet echt geslaagd vind ik.
pi_41658632
tvp
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:40:29 #284
53267 TC03
pi_41658678
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:38 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Tevens de enige echte wereldstad die Nederland rijk is.
Laatst kwam ik uit CS 's avonds en dan is alles zo prachtig verlicht, dat NN-gebouw links, Groothandelsgebouw rechts en dat hotel recht voor je *zucht* Geweldige stad, Rotterdam.
Jup. Mooiste autoroute is overigens de A16 richting het noorden, en dan naar de Maasboulevard. Op de Brienenoordbrug zie je prachtig Rotterdam liggen, en op de Maasboulevard zie je beetje bij beetje de skyline tevoorschijn komen, echt heel mooi. Vooral 's avonds in de schemering. In de winter is dat altijd leuk, als het vroeg donker wordt. Branden alle lichtjes nog.

Trouwens, als ik weer op het CS kom zie je eerst altijd door de ruiten het lage gebouw van Delfse Poort (=Nationale Nederlanden gebouw). Dat vind ik altijd al erg groots aan doen. Loop je verder, staat er een gebouw naast de helft zo hoog.
pi_41658774
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Coopvaert, de hele? Ik vind hem erg mooi, alleen dat marmer is niet echt geslaagd vind ik.
Behalve dat marmer is er weinig bijzonders aan
pi_41658814
Ja, 's winters vind ik het ook altijd leuk om met de metro dat Erasmuslijn stuk tussen Wilhelminaplein en Zuidplein te rijden, langs de havens

http://www.coopvaert.nl/
Heb ik alleen nog maar van ver af gezien, maar het ziet er wel tof uit als ik het zo bekijk.
Ik zit zelf aan de Wijnhaven op school en daar zijn ze ook flink aan het bouwen. De Red Apple komt pal tegenover onze school te staan en op de plek waar vroeger wel eens die ijsbaan is geweest naast de Kubuswoningen zijn ze ook al bezig met appartementen geloof ik.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:43:53 #287
53267 TC03
pi_41658816
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Behalve dat marmer is er weinig bijzonders aan
Naja, meningen verschillen. Ik snap hoe je hem niet zo kan vinden. Ik vind hem heel statig en chique. De Rotterdamse skyline is zo lekker kleurrijk nu.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:45:13 #288
53267 TC03
pi_41658864
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:43 schreef parselmouth het volgende:
Ja, 's winters vind ik het ook altijd leuk om met de metro dat Erasmuslijn stuk tussen Wilhelminaplein en Zuidplein te rijden, langs de havens

http://www.coopvaert.nl/
Heb ik alleen nog maar van ver af gezien, maar het ziet er wel tof uit als ik het zo bekijk.
Ik zit zelf aan de Wijnhaven op school en daar zijn ze ook flink aan het bouwen. De Red Apple komt pal tegenover onze school te staan en op de plek waar vroeger wel eens die ijsbaan is geweest naast de Kubuswoningen zijn ze ook al bezig met appartementen geloof ik.
Ja, dat stuk heb ik eergisteren ook voor het eerst gereden. Erg mooi ja. Bij Blaak zijn ze ook bezig ja, komt een woontoren van 70 meter. Ter vergelijking, de Coopvaert is 106 meter.
pi_41658942
Ook mooi dat ze eindelijk wat aan het CS doen. Bij Blaak kwam er toch ook een overdekte markt ofzo? Dan moeten ze alleen nog ff het Stadhuisplein platgooien.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:49:14 #290
53267 TC03
pi_41659011
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat ze eindelijk wat aan het CS doen. Bij Blaak kwam er toch ook een overdekte markt ofzo? Dan moeten ze alleen nog ff het Stadhuisplein platgooien.
Ja, een overdekte markt met woningen erin. Erg vet. Dat plein is nu echt verschrikkelijk als er geen markt staat. Alsof de bommen net zijn komen vallen. Website.
pi_41659046
Dat CS duurt wel fucking lang zeg. In 2009 zijn ze er toch een keer klaar mee ofzo? .
Ben benieuwd hoe dat nou gaat worden, vind het in elk geval wel irritant dat ik telkens naar buiten moet voordat ik bij de treinen ben (of wanneer ik naar de metro's moet andersom natuurlijk). Is er al ergens een duidelijk voorbeeld van?
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:53:01 #292
53267 TC03
pi_41659135
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef parselmouth het volgende:
Dat CS duurt wel fucking lang zeg. In 2009 zijn ze er toch een keer klaar mee ofzo? .
Ben benieuwd hoe dat nou gaat worden, vind het in elk geval wel irritant dat ik telkens naar buiten moet voordat ik bij de treinen ben (of wanneer ik naar de metro's moet andersom natuurlijk). Is er al ergens een duidelijk voorbeeld van?
Superirritant ja, en dan te bedenken dat ik dat de komende jaren nog honderden keren zal lopen.

pi_41659177
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, een overdekte markt met woningen erin. Erg vet. Dat plein is nu echt verschrikkelijk als er geen markt staat. Alsof de bommen net zijn komen vallen. Website.
Maar dat plein blijft dus leeg? Die fotos van passages van voor de oorlog
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:56:05 #294
53267 TC03
pi_41659244
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:54 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Maar dat plein blijft dus leeg? Die fotos van passages van voor de oorlog
Dat zie ik ook ja. Jammer. Maar ik geloof wel dat ze het gaan opknappen. Wat naoorlogse wederopbouw wordt gesloopt. Dus een mooie hal, wat nieuwbouw. Misschien een opknapbeurtje voor het plein, en het is al weer wat levendiger. Rotterdam heeft sowieso rampzalige pleinen, jammer dat ze hier nooit wat moois van maken.
pi_41659393
Blijft dat zo dan, dat je moet omlopen voor metro->trein?
Benieuwd of die markthal gaat werken. Op die fotos uit andere steden lijkt het heel wat, maar dat is geen nieuwbouw. Ze hebben er ook maar een foto van NY Grand Central in gestopt
pi_41659445
CS wordt echt geweldig mooi dus. Ik zal er aan denken wanneer ik door de regen naar de trappen richting de metro ren .

Wel jammer dat ik volgend schooljaar van Wijnhaven naar de Pieter de Hoochsweg verhuis gezien al die toffe dingen die er in de buurt gebouwd worden (nog even een bom op de Kubuswoningen trouwens, die dingen zijn van binnen echt afschuwelijk).

Wordt het nieuwe gebouw voor mijn cluster, ze zijn hard bezig om het van binnen flink op te knappen naar het schijnt (cluster werkt veel met multimedia en laptops enzo, dus veel stopcontacten en dergelijke zijn heeeeeeel hard nodig).
Iemand enig idee welk metrostation vanaf dit gebouw het dichtstbij is? Coolhaven toch?
pi_41659554
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:01 schreef parselmouth het volgende:

[afbeelding]
Wordt het nieuwe gebouw voor mijn cluster, ze zijn hard bezig om het van binnen flink op te knappen naar het schijnt (cluster werkt veel met multimedia en laptops enzo, dus veel stopcontacten en dergelijke zijn heeeeeeel hard nodig).
Iemand enig idee welk metrostation vanaf dit gebouw het dichtstbij is? Coolhaven toch?
Ja. Ik kijk er op uit. Je hoeft alleen ff de brug over en vlak na de rotonde staat dat gebouw.
pi_41659880
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:01 schreef parselmouth het volgende:
CS wordt echt geweldig mooi dus. Ik zal er aan denken wanneer ik door de regen naar de trappen richting de metro ren .

Wel jammer dat ik volgend schooljaar van Wijnhaven naar de Pieter de Hoochsweg verhuis gezien al die toffe dingen die er in de buurt gebouwd worden (nog even een bom op de Kubuswoningen trouwens, die dingen zijn van binnen echt afschuwelijk).

[afbeelding]
coolhaven, en tramlijn acht, uitstappen halte pieter de hooghweg. hmm werk er ook in de buurt pak alleen altijd de tram, die is dichter bij mijn werk dan de metro (werk op de westzeedijk), en voor je vraagt: reclassering of belasting/douane, bij de reclassering
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41659946
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

coolhaven, en tramlijn acht, uitstappen halte pieter de hooghweg. hmm werk er ook in de buurt pak alleen altijd de tram, die is dichter bij mijn werk dan de metro (werk op de westzeedijk), en voor je vraagt: reclassering of belasting/douane, bij de reclassering
Kunnen we zwaaien
pi_41661119
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
Ja, dat stuk heb ik eergisteren ook voor het eerst gereden. Erg mooi ja. Bij Blaak zijn ze ook bezig ja, komt een woontoren van 70 meter. Ter vergelijking, de Coopvaert is 106 meter.
En dan wordt er nu nog gebouwd aan:
http://www.theredapple.nl van 130 meter hoog
http://www.scheepmakerstoren.nl/ van 89 meter hoog en
http://www.wijnhaeve.nl/ (bij Blaak) van 70 meter hoog

Helaas is er ook goedkeuring gekomen voor het nieuwe hoofdkantoor van Deloitte, wat een inspiratieloos gebouw gaat worden van de Kop van Zuid...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')