kwam zelfs mij bekend voorquote:
Wie wil een 18 ajrige dakota?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is de site die aftelt tot ze 18 is [afbeelding].
Sja, je weet niet wat e kiloprijs doet over 8 jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als 'ie in goede staat verkeert en luchtwaardig is, is die nog best te verkopen
Het is dan ook geacteerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Zo kijkt een kind toch miet?Brrrrr
[afbeelding]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dan ook geacteerd.. Daarom is ze zo goed.
Dat maakt haar dus een wonderkind. Dat verklaart de term 'eng' ook, aangezien 'vreemde' kinderen vaak als 'eng' worden gezien. Maar goed, gelukkig zijn er wel 5 jarige kinderen die goed kunnen acteren, anders was het lastig films maken waarin 5 jarige kinderen voorkomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Daar heeft met haar niets van doen. Ze is gewoon helemaal gehersenspoeld door haar moeder. Ik had pas nog een interview gezien met haar. Ze was helemaal vrolijk en blij en bij ieder vraag begon ze weer over de film die ze net gemaakt had en hoe fantastisch hij wel niet was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Sommigen vinden dat ze vreemd praat, maar dat krijg je al snel als je opgroeit tussen allemaal volwassenen. Ik vind haar klasse. Die gaat nog wel veel prijzen winnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:25 schreef Neuralnet het volgende:
Het is een normaal kind. Hoezo eng? Ze heeft veel bereikt, veel geld en volgens mij best een aardig leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |