Snap zoiezo niet waarom dat niet van Sony is.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Helemaal als je die blauwe gedrochten verwijderd.
Beetje jammer van die American Footballmarkeringen...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:32 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
Ziet er zo vet uit. Heb je meteen 't mooiste stadion van Nederland.
Ze willen beeldschermen die het doenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snap zoiezo niet waarom dat niet van Sony is.
Liever een beeldscherm die het niet doet dan een herdenking aan fc lampen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze willen beeldschermen die het doen
Hebben we niet al genoeg buitenlanders?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Liever een beeldscherm die het niet doet dan een herdenking aan fc lampen.
Nee joh, je kan nooit genoeg buitenlanders hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hebben we niet al genoeg buitenlanders?
Als het een versterking is mag hij komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als onze tegenstanders dan bang worden, vind ik het allang goed!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]Die kerel kan rechtstreeks een horrorfilm in
![]()
Heb je een punt.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant hoor. Kijk je vol vreugde naar alle vaantjes van behaalde kampioenschappen etc., ga je een stukje lager zie je die klotedingen uit eindhoven hangen.quote:
Fijn, maar in de ArenA even niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Philips is Neerlands trots
Niet te serieus nemen hequote:
Lekker boeiend, het zijn maar bedrijven hoor. Stel je voor dat een Ajax- en PSVspeler dezelfde voetbalschoenen zouden dragen, of allebei in een Mercedes AMG zouden rijden, schandalig toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant hoor. Kijk je vol vreugde naar alle vaantjes van behaalde kampioenschappen etc., ga je een stukje lager zie je die klotedingen uit eindhoven hangen.
Maar jij zou het wel oke vinden als er een aantal pinautomaten van ABN-AMRO zich in het psv stadion bevinden?
Hehe totdat ie 3 maanden geblesseerd aan de kant zitquote:Op zondag 30 juli 2006 21:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als onze tegenstanders dan bang worden, vind ik het allang goed!
Hoe sneu ben je als je je daar aan ergertquote:Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
Maar jij zou het wel oke vinden als er een aantal pinautomaten van ABN-AMRO zich in het psv stadion bevinden?
Prima, maar ook een verwijzing naar hun personeelselftal, en ik heb geen zin om daar continu aan herinnerd te worden wanneer ik in de Arena ben.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Philips is Neerlands trots
Op zich wel, maar dat krijg je als de Arena niet van Ajax is he. Toch vind ik 't een beetje overdreven, het zijn maar beeldschermen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen he
Maar ik vind het zowel van Philips als de Amsterdam ArenA een beetje dom om samen te werken
Waarom? Zo kan je zoveel merken gaan boycotten. Als Philips de beste schermen maakt, dan ga je toch niet bewust een ander merk opzoeken.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen he
Maar ik vind het zowel van Philips als de Amsterdam ArenA een beetje dom om samen te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |