Same here.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, sta voor de volle 100% achter al hun standpunten.
Maar die stoeltjes verandering is wel haalbaar. En beloofd ook. Dus kom maar opquote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
Gracht dicht en naamsverandering dat zal je niet bereiken denk ik. Onhaalbaar zeg maar.
Deze reacties blijven het leukst. Vooral om een half jaar later te quoten als blijkt dat ie weer eens gelijk heeft gehad.quote:
davidsquote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze reacties blijven het leukst. Vooral om een half jaar later te quoten als blijkt dat ie weer eens gelijk heeft gehad.
Er is niet voor niets een steef topic. Niet meer hier dusquote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze reacties blijven het leukst. Vooral om een half jaar later te quoten als blijkt dat ie weer eens gelijk heeft gehad.
Maar we hadden het even over Roger dus dat was wel ontopic.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is niet voor niets een steef topic. Niet meer hier dus.
Toch leuk zo'n insider.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat wel, maar dat gehannes over die knakker niet.
Valt dat ook onder beoordeling van spelers?quote:
Nee maar wel onder de dingen die God Steef zogenaamd zo goed weet. Maar zoals iemand al zei, laat het STeef gezeik maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt dat ook onder beoordeling van spelers?
Alleen dat nieuwe logo vind ik mooier dan het oude. Voor de rest wel goede dingen inderdaad.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
Ben het helemaal eens met die dingen van www.onsajax.nl
Dan ben je een van de weinigequote:Op zondag 30 juli 2006 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alleen dat nieuwe logo vind ik mooier dan het oude. Voor de rest wel goede dingen inderdaad.
Oude vind ik veel tofferquote:Op zondag 30 juli 2006 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alleen dat nieuwe logo vind ik mooier dan het oude. Voor de rest wel goede dingen inderdaad.
quote:'Basiseftal staat in grote lijnen vast'
Zondag 30 juli, door JK, Amsterdam, 13.09u GMT+01.00, AT5
Na afloop van het verloren oefenduel met Dortmund zei trainer Henk Ten Cate dat het basiselftal in grote lijnen vaststaat.
De Spanjaard Gabri had communicatieproblemen. De beoogde leider op het middenveld zag wat er moest gebeuren, maar wist dit niet over te brengen aan de rest. Pas in de rust kon hij dit aan zijn medespelers duidelijk maken. 'Daar moet nog aan gewerkt worden,' aldus Ten Cate.
Achterin speelden de twee centrumverdedigers één op één om de vleugelverdedigers vrij te houden. Die durfden volgens Henk Ten Cate echter niet vrijuit te spelen. Jan Vertonghen kon daarentegen op het enthousiasme van de trainer rekenen: 'Hij speelt gewoon voor god en vaderland en dat staat me erg aan. '
Stadion is toch al rood-wit (verlicht) tegenwoordig in plaats van die afgrijselijke Haagse kleuren......quote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oude vind ik veel tofferDie gracht en de ArenA Rood-Wit van de buitenkant gaat ook niet lukken. Stadionnaam word ook lastig, omdat het geen eigendom van Ajax is het stadion
![]()
wasquote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Stadion is toch al rood-wit (verlicht) tegenwoordig in plaats van die afgrijselijke Haagse kleuren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |