Ze zijn allemaal 'zo'.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, was het zo'n topic...
Wat is dit, Jorien?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Henk ten Cate besloot Roger op aanraden van Johan Cruijff naar Ajax te halen. De oefenmeester wist vrij weinig over de middenvelder en ziet nu in dat de Spanjaard snelheid ontbreekt. (Sport)
Gelukkig hebben jullie Bosschaartquote:Op zondag 30 juli 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Henk ten Cate besloot Roger op aanraden van Johan Cruijff naar Ajax te halen. De oefenmeester wist vrij weinig over de middenvelder en ziet nu in dat de Spanjaard snelheid ontbreekt. (Sport)
Waarom in een Ajax topic nou weer meteen zo'n reactie...quote:
Ik moet zeggen dat ik helaas ook heb moeten constateren dat het Roger vooral aan snelheid ontbreekt. In de wandelgangen gaat bovendien het gerucht dat het wellicht met zijn gebroken teen te maken heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voetbalzone in de wandelgangen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=29967
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik helaas ook heb moeten constateren dat het Roger vooral aan snelheid ontbreekt. In de wandelgangen gaat bovendien het gerucht dat het wellicht met zijn gebroken teen te maken heeft.
Idd, elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 30 juli 2006 15:25 schreef devv05 het volgende:
Boeie, hij heeft een contract van een jaar dus we zitten er niet aan vast mocht het niks zijn.
Eens.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, sta voor de volle 100% achter al hun standpunten.
Steef over Roger: Aardige trap, vooral goed zonder bal, zonder tegenstanderquote:Op zondag 30 juli 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
OOOOOH DE HEILIGE WANDELGANGEN VAN VOETBALZOOOOONE.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
steefquote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef over Roger: Aardige trap, vooral goed zonder bal, zonder tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |