Alsof ze dat al niet waren na Spakenburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef TC03 het volgende:
2-1 verliezen van BD in de voorbereiding vind ik geen schande en niet heel erg veelzeggend. Ik vind het alleen wel leuk dat al die Ajacieden die zo hoog van de toren blazen even op hun plaats worden gezet.
Het optimisme leek alleen maar groter te zijn geworden!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alsof ze dat al niet waren na Spakenburg.
Met BD erbij helemaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alsof ze dat al niet waren na Spakenburg.
Ach dat met het te hoog van de toren blazen valt het bij de meeste hier wel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef TC03 het volgende:
2-1 verliezen van BD in de voorbereiding vind ik geen schande en niet heel erg veelzeggend. Ik vind het alleen wel leuk dat al die Ajacieden die zo hoog van de toren blazen even op hun plaats worden gezet.
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:11 schreef Badabingea het volgende:
Leuke titel.
Wie heeft er gescoord voor Ajax tegen BvB
Mijn optimisme is na dit potje echt niet minder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het alleen wel leuk dat al die Ajacieden die zo hoog van de toren blazen even op hun plaats worden gezet.
Yes! groepje van 3,4 man van regio Oisterwijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef devv05 het volgende:
Niemand van mijn groepje nog zn SCC binnen. 'Ergens deze week'.
Overigens acht ik de kans wel groot dat ik ff naar Kopenhagen ga. Wie nog meer?
Zie nieuws.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Heb ik nog transfergeruchten gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |