Volgens mij heeft een niet nader te noemen user wat foto's van je geplaatst in dit topic met onderschriften, maar ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik???
Geen flauw idee, de url verwees naar "de meridiaan" of zo?quote:
Och gut.quote:
Maar on-topic in het KPD forum maakt het daarentegen niet uit hequote:Op maandag 31 juli 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ach popo, het is inderdaad wat flauw om te doen als iemand er zelf niet is.
Maar ik schaam me niet voor foto's hoor. Wat niet wil zeggen dat ze zomaar moeten opduiken als het offtopic is, maar goed.
Iets met dannyquote:Op maandag 31 juli 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Wat is KPD???
Waarom niet? Hoertje past prima onder de computer tafel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:34 schreef MaxPower het volgende:
Jezus je gaat in Thailand het internet op om te stemmen op de VBL-awards??????![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
dndiek moet volgend jaar een nominatie krijgen in de nieuwe VBL-award, de "Bert van Lingen". Voor de user die de standen van de spelletjes bijhoudt.
dat is de enige award waarvoor we toch niet hoefden te stemmenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef dndiek het volgende:
methodmich, je bent een award vergeten
[..]
Die link zie ik niet zo.quote:
Je moet de toegang ook speciaal aanvragen.quote:
De link tussen dat forum en de foto's....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je moet de toegang ook speciaal aanvragen.
daar kwam ik ook per ongeluk achterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Crew heeft daar gewoon toegang hoor.
Je hebt er lang over nagedacht merk ik. Goed werk!quote:
Nou ik anders niet, lekker dan hier op mijn werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je moet de toegang ook speciaal aanvragen.
Hij vond ze sexy denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
De link tussen dat forum en de foto's....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |