quote:Op zondag 30 juli 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:
Ik zal binnenkort ook even de lijst plaatsen zoals ik hem heb door gestuurd naar methodmich
Nou, het was anders alleraardigst om te lezen dat SCH MM uitmaakt voor een arrogante betweter omdat MM met argumenten met SCH wou discussieren maar zijn strikte vooringenomenhheid plus onmogelijkheid van mening te veranderen dat onmogelijk maakten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:35 schreef Eilanden het volgende:
Net even het vorige deel even gelezen ... ik hoop dat de mensen nu een beetje afgekoeld zijn
Same here.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:33 schreef borisz het volgende:
volgens mij ga ik mijn nominatie niet verzilverentis niet erg
![]()
Dat is altijd zo geweest. Toen Dylan Dog het verzon heeft hij ook met een paar mensen samen genomineerd en was dat ook niet "open".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat nomineren moet je niet besloten doen, was aanvankelijk ook niet zo.
Dat klopt qua initialen dan best.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
MM had hier beter de (nette zijde) van Materazzi kunnen vertegenwoordigen
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, het was anders alleraardigst om te lezen dat SCH MM uitmaakt voor een arrogante betweter omdat MM met argumenten met SCH wou discussieren maar zijn strikte vooringenomenhheid plus onmogelijkheid van mening te veranderen dat onmogelijk maakten.
En een nette, normale uitleg is belerend, want SCH houdt liever van iemand in z''n beroepgroep te pakken als beroepsgedeformeerde en zonder argumenten maar met krachttermen en allerhande niettoedoende flauwekul op de proppen te komen.
Conclusie: SCH en Cherrymoon Traxx voor de Zidane en Materazzi award is alweer uit, MM had hier beter de (nette zijde) van Materazzi kunnen vertegenwoordigen
Waarom kreeg ik jouw stem niet Clauw?quote:
Ik kruip volgend jaar wel onder m'n steenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Niet onopvallend genoeg, das logisch natuurlijk![]()
Leer quoten.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Kies eens partij tong80, net als DIGGER, dan wordt het weer leuk
[/quotPartij in wat ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |