Iets zegt me dat die mensen ook niet meer langskomenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef liiszle het volgende:
och, die 3 mensen die er komen zullen dat vast niet erg vinden toch?!
Je doet je nickname wel eer aan met zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
Jezelf druk maken over je verjaardagsfeestje als je ouders uit elkaar zijn gegaan...
sjeez mag ik.. mn ouders zijn net maandje uit elkaar, wat wil je andersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
Jezelf druk maken over je verjaardagsfeestje als je ouders uit elkaar zijn gegaan...
klaag maak lekker hoor.....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
sjeez mag ik.. mn ouders zijn net maandje uit elkaar, wat wil je anders
nou, dat zou inderdaad mijn dag weer goed makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:46 schreef Nosh het volgende:
Ik hoop dat je toch minstens een fijne gebreide trui met een Ninja Turtles-motief krijgt van je opa en oma, na al die ellende.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Statistisch is de kans dat jij later gaat scheiden en leven zinloos wordt nu wel een stuk groter. Mooi!
nee hoor... ik doe niet aan trouwenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Statistisch is de kans dat jij later gaat scheiden en leven zinloos wordt nu wel een stuk groter. Mooi!
ghehe bedanktquote:
maandagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:56 schreef murp het volgende:
maar ben je vandaag jarig of morgen?
zeg ik ook steeds.. ouders zeggen van nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Als ik t zo lees is t ook nog 's jouw schuld dat je ouders uit elkaar zijn, lekker dan.
Stoer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
kan inderdaad best wat aandacht gebruiken..quote:
Hey, alles goed?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan inderdaad best wat aandacht gebruiken..
egoïst? ik wou nog wel taart bakken voor mijn 'gasten'quote:
bedankt bedanktquote:
als je je tot mijn niveau wil verlagen welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef Mikkie het volgende:
Is het gepast om hier een hele platte mannelijke opmerking te plaatsen?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Godsamme Paul jij bent ook een lekkere kerel
zo ook weer tevreden
dat zeg ik.. jammer dat ze zo ver weg woontquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dikke tieteeeeuuuuhhhhhhh!
en ze is pas 16
nee echt!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:05 schreef liiszle het volgende:
hahahahaha... orginele opmerking as always
pedofiel...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dude, k heb er hier 1 huis die heeft dik E en moet nog 16 worden![]()
is het ook..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:54 schreef ikJur het volgende:
vier het in de kroeg/ergens anders, het is een strijd tussen je ouders wie jij het aardigst vind.
wtf doe ik dit is geen R&P
Ehm.. nodig je pa uit bij maopgelost
![]()
als t zn zusje is nietquote:
Jij fokt meer dan je werkt volgens mij...dus wat dat betreft kan je ook best een biertje nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:11 schreef murp het volgende:
[..]
![]()
ik denk vanaaf erg krom... ik moet ook niet gaan werken op een zaterdag![]()
wat voor ingredienten heb je in huis?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef liiszle het volgende:
het mag.. tis zaterdag avond
maaaar hoe mijn verjaardag te redden zonder taart?
Elk dorp heeft wel een warme bakker die zondagochtend ook open is toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef liiszle het volgende:
bier?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef liiszle het volgende:
ja, de kids slapen al... (werkzaam in kindertehuis) maarja, als er wel wat gebeurd....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij fokt meer dan je werkt volgens mij...dus wat dat betreft kan je ook best een biertje nemen![]()
zoiets als ts. En die naam valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak. Een stiefzusje met cup E voor d'r 16e? Ze heeft zeker ook een reet zo groot dat ie met een shovel verplaatst moet worden? En ze heet Kelly of Melissa ofzo?
Dacht dat je ass begeleider van verst. geh. was...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:15 schreef murp het volgende:
[..]
ja, de kids slapen al... (werkzaam in kindertehuis) maarja, als er wel wat gebeurd....
ben assistent begeleider in een kindertehuis....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dacht dat je ass begeleider van verst. geh. was...
Of werk je in een logeerhuis ofzo?
maar ze zijn wel verst. geh.??? (staat in je FB)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
ben assistent begeleider in een kindertehuis....
kids van 4 tot 18 jaar...
ja..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar ze zijn wel verst. geh.??? (staat in je FB)
ik ben gewoon 'geschokt' hoe komen die kids dan in zo'n kindertehuis? Moet bij het woord kindertehuis altijd aan kids zonder ouders denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja..
erg leuk werk maar soms wel vermoeiend..
lang verhaal... we zijn lekker offtopic bezig..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben gewoon 'geschokt' hoe komen die kids dan in zo'n kindertehuis? Moet bij het woord kindertehuis altijd aan kids zonder ouders denken.
Weet wel van logeerhuizen enzo, maar een echt kindertehuis![]()
euhm ja.. effe web based msn zoeken op internet....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
@ murp ik gooi je wel ff op msn...anders verkloten we topic van jarige jet ;-)
lol... kan ook morgen of later van de weekquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
euhm ja.. effe web based msn zoeken op internet....
ben natuurlijk aan het werk..
nee ik heb wel tijd....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol... kan ook morgen of later van de week![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef liiszle het volgende:
njha omdat mama steeds moet huilen maar bij mama vieren..
Vrouwen die huilen krijgen nu eenmaal altijd hun zin, dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef liiszle het volgende:
njha omdat mama steeds moet huilen maar bij mama vieren.
is idd een behoorlijke sjit situatiequote:Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef liiszle het volgende:![]()
yoa, mams loopt behoorlijk te zeiken.. is bang me kwijt te raken en vbalbalbal.. dus als ik er voor kies het bij mn vader te vieren.. dan denkt ze dat ik weer voormn pa kies, en zit ze weer t huilen :s
heb t lichtelijk gehad
woooow iedereen jarig morgenquote:
taart is welkomquote:
Jij ook gefeliciteerd vastquote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
woooow iedereen jarig morgenook alvast gefeliciteerd dan
hoe oud?
en gaan jullie er wel leuk feestje van maken?
ik wil graag een scheerapparaatquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef hoppla het volgende:
Heeft iemand al een cadeau gekregen of heeft iemand nog wensen?
Maar.. morgen is het mijn dagquote:
Ouders, 9 maanden ervoor?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
je hebt je verjaardag helaas niet uit te zoeken..
vertel dat eens aan de migranten.....quote:Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
je hebt je verjaardag helaas niet uit te zoeken..
Er staat morgen een prachtig lijstje in het fotoboek, aan de linkerkant.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
wie zijn dr morgen nou allemaal jarig??
- Ik
- marleenhoofd
- hoppla
- maraca
nog meer?
@ fotoboek.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
nou, dat zou inderdaad mijn dag weer goed maken![]()
Leedvermaak ftw?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:59 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik ben next week jarig en word alweer 19, en mijn ouders blijven nog wel aantal jaartjes bij elkaar
Dus mijn feest word knallen![]()
Ankyquote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef Viper_74 het volgende:
[afbeelding]
Wanneer kom je je cadeautje halen Lisszle
Voor steun en toeverlaten sta ik beschikbaarquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn ouders gingen ook net voor mijn verjaardag uit elkaar.... gezellig was dat![]()
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Pas op,je mag niet aan leedvermaak doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |