Ik woon nog thuis hoor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
Profielcheck:
Een student van 20 die niet met een frituur kan omgaan
Ja hoor, vast wel
prrrrrrquote:
Nepstudent. Niet kunnen frituren...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
![]()
Ik woon nog thuis hoor...
En mn moeder is er net weer
En een FiPo, this must be my lucky day
Mijn idee ookquote:
portiepakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Tering....is dat het hele pakje spek wat je in de pan hebt geflikkerdWas dat niet een ontzettend zoute hap
hmm, k kan t alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoorJe zet hem op 180 graden, wacht tot het lampje uitgaat en flikkert de patat erin
Ongeveer 4 minuten
ook als ik niet spin ben ik prettigquote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook als ik niet spin ben ik prettig
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
De kindjes (naja de twee jongste) zijn weer lekker bij me voor een week
* Puckzzz is helemaal gelukkig nu
Bij jou niet neequote:
Alleen van horen zeggenquote:
ik baal er serieus vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen. Ik heb nog geen eigen oordeel kunnen vellen. Komt nog wel een keertje
. Alleen morgen niet zag ik, jammer, maar zeker begrijpelijk. En ach, het millennium is nog jong!
De dertiende ga je niet werken hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
weet je wat er de 13e is? Szigetfestivalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De dertiende ga je niet werken hoorDan zoek ik een invaller!
daarom, want mijn werk is eigenlijk ook heel erg gaafquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |