Je liegt over je lijf dus dit zal ook wel niet kloppen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef goudensteef het volgende:
nee ik ben niet dik hoezo?
familie van elkaar??quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef zarGon het volgende:
Ehm,..
ik zou even keihard haallo scrhreeuwen, 50 cent neerplempen, en weeggaan?
ik gebruik kommas en punten en daardoor snapte jij wat ik zei of snapte jij dat niet nu weet ik nog niet of jij het snapt of niet wij zijn overigens geen familie niet dat ik het weet hoorquote:
Ware het niet dat hijzelf niet 50 cent moest betalen maar dat oud vrouwtje 50 cent terug moest krijgen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef zarGon het volgende:
Ehm,..
ik zou even keihard haallo scrhreeuwen, 50 cent neerplempen, en weeggaan?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef Herald het volgende:
waarschijnlijk wilde die vrouw een beeldje kopen en miste ze net die 49cent!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef Silven het volgende:
Ik ken trouwens nog een leuke matige grap.
Je gaat naar zown supermarkt waar de godganse dag omaatjes binnenlopen met de bon dat er iets niet klopt.
je gaat naar zownkassamiep toe met een rabarber (uit de shoppa) en je gooi 50 cent naar die miep toe. dan smijt je die rabarber op de grond en begint er keihard op de stampen!!1roflcoptahhuno!11;dunopalomablanca,1@2rabarber
dus die oma's allemaal kijken zo van; RABARBER, WAT DOE JE?!
dusjij zo, ik heb m toch gekocht godverdekanker!!!:@:@
whehehehehehehe lollercopter dan sind sie wel gepoont wie unne n00b dwaas!
Het is:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef goudensteef het volgende:
nee ik ben niet dik hoezo? Nee, ik ben niet dik. Hoezo?
Neej ik ben al lugaal in nederlandquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef Gizmo112 het volgende:
wel eens aan een taalcursus gedacht ?
Het is eerder:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Armoede in Nederland! Bedankt Jan Peter.
dus je hebt haar zegmaar zwaar gelollerownd?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
door dit topic valt me iets in.
Komt toenstraks een vrouw naar me toe en vraagt: is er ook een kleine kassa ?
Ik dus van: kleine kassa ?
zij: jah voor weinig spullen.
Ik: nee
Zij oh.wtf
Ik had haar idd gepwnt want der stonden kenker lange rijers en ze haar maar 2 broodsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:14 schreef Silven het volgende:
[..]
dus je hebt haar zegmaar zwaar gelollerownd?
Zoeen gekke vraag is dat niet mallerd, je ziet genoeg van die hendig sjieke kleine kassa's in supermarkten!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Zij oh.wtf
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Veletta het volgende:
.
,
''
!
?
Witregels
Hoofdletters
Die zijn er niks voor niks.
Nog nooit van een snelkassa gehoord zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Zij oh.wtf
Bij poiesz ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef Alicey het volgende:
In de Albert Heijn is er gewoon klantenservice die dat soort onzin doet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Blue Thunder het volgende:
k....
Niet uitgelezen. Hier heb je een bosje punten en comma's. Ga daar maar wat mee doen en wellicht lees ik het later wel.
....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dus jij een schaalmodel van een kassa pakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Zij oh.wtf
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus jij een schaalmodel van een kassa pakken painten
En dan zeker ook uit de kleine kas betalen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus jij een schaalmodel van een kassa pakken.
Ga je eigen een beetje quoten omdat niemand met je "grap" lacht.quote:
ag lekmieg togdemaasquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:51 schreef BlueEyed het volgende:
Hooi Goudeteef
Ikvindt dat dat neit moedkunenn ik ziou een klagt indienen bij de bedreifslijder!
Dat verhaal lijkt opvallend veel op dat van de TS!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef MilkyWay het volgende:
IK HEB EEN KLACHT
Zojuist naar de supermarkt geweest. Ik moest natuurlijk in de rij staan van de kassa, zoals altijd. Maar dat geeft niets. Ben ik eindelijk aan de beurt, komt er een oude vrouw binnen, met haar tas en de bon, en begint zo tegen mijn kassameid te praten, terwijl ze met mij bezig is met de boodschappen te scannen.
Zonder naar mij te kijken wat ik ervan vind, en denken dat ze gewoon voorrang heeft.
Ze laat dan zo de bon zien aan de kassameid en zegt van: "Kijk er staat rabarber op, maar ik heb geen rabarber gekocht! Wat heeft dit te betekenen?"
Zijn ze dus alle boodschappen gaan nakijken van de bon en in de tas, wat er klopt en wat niet. Oud wijf zegt: "Ja alles klopt, behalve de rabarber."
Maar ze had wel een zak met 3 appels, en dat stond er niet op. Temniste, ik dacht dat het appels waren. Kon het niet goed zien, want ze liep ermee terug de supermakt in, en ondertussen ik wachten op m'n beurt.
Komt ze terug, moest kassamiep een sleutel vragen aan een andere kassamiep om de kassa open te maken, om dat oude kutwijf 49 cent terug te geven!!!
Dat is mij klacht, je laat niemand wachten in de rij. Heb er toch wel 7 minuten gewacht voor die kut 49 cent!
Ik dacht nog hier: heb je 50 cent, en wegwezen oud wijf. Maar ga haar mijn geld niet geven. Ze zoekt het maar uit.
Zoiets?
mallerd, hi hi hiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zoeen gekke vraag is dat niet mallerd, je ziet genoeg van die hendig sjieke kleine kassa's in supermarkten!(alleen worden ze meestal mandjeskassa genoemd, dat dan weer wel
)
Ssst, niet zo hard..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat verhaal lijkt opvallend veel op dat van de TS!
Hoi Croupouque,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef Croupouque het volgende:
Nou Steef, als ik jou was zou ik het oude vrouwtje achtervolgen en haar dagelijkse gang van zaken in de gaten houden zodat je altijd weet wanneer ze naar de supermarkt gaat. En dan in de winkel alle rabarbers verstoppen. En dan ervoor zorgen dat je altijd vóór haar in de rij bij de kassa staat en je boodschappen stuk voor stuk aan het kassameisje geven, dát zal haar leren! En als er dan gevraagd wordt of je zegels wilt moet je zeggen dat je niet weet waar die voor dienen en of ze misschien uit kan leggen waar je dan allemaal voor kunt sparen. En als je je winkelwagentje terug moet zetten, net doen alsof je niet begrijpt hoe dat moet. Moewahaha!
Hoi Kurk,quote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef Kurk het volgende:
[..]
Hoi Croupouque,
vroeger was je grappiger.
Groetjes,
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had haar idd gepwnt want der stonden kenker lange rijers en ze haar maar 2 broods
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |