Weet je het zeker? Afgaande op je taalgebruik zou ik eerder 12 jaar verwachten.quote:
Mwa BEN BOOOOOOOOS op hunquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Afgaande op je taalgebruik zou ik eerder 12 jaar verwachten.
Ok, dat je pissed bent kan ik me goed indenken. Lekkere familie heb je. Maar om zo belabberd te schrijven, daar zou menigeen aardig zijn best op moeten doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:42 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Mwa BEN BOOOOOOOOS op hundus ga niet echt een net verhaal schrijfen
Ja maar ik begrjip hun niet...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ok, dat je pissed bent kan ik me goed indenken. Lekkere familie heb je. Maar om zo belabberd te schrijven, daar zou menigeen aardig zijn best op moeten doen.![]()
Idd ik was al opzoek naar wat informatie op mezelf te gaan, Alleen denk ik het niet ga redden qua inkomen dan Vaste maand kosten etc etcquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:44 schreef siekman het volgende:
wat een kutouders , doe net als ik , geef je stiefpa eens een goed pak voor zijn sodemieter .
stel je moer voor een keus en zeg wat je anders wil hebben
zo niet ga werken , koop/huur een huis en zorg voor je zelf
Ga studeren. Mooie reden om het huis uit te gaan, en centen krijg/leen je van de IB-groepquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:46 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Idd ik was al opzoek naar wat informatie op mezelf te gaan, Alleen denk ik het niet ga redden qua inkomen dan Vaste maand kosten etc etc
Sukkel. Je gaat toch niet je witte was met rode was tegelijk wassenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:30 schreef dr-phil het volgende:
Die mensen zijn ziek in hun hoofd (stiefpa & moeder).
Ik had een tijdje terug een eigen wasmand gekocht omdat ik zelf me kleren in 1x wil wassen.
Omdat ik 1 x op een zaterdag avond nog voor het stappe graag een shirtje en een broek aan wou en die vies waren....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef Nexxennium het volgende:
Is je moeder nou je biologische moeder, of je stiefmoeder? En zij vindt de gang van zaken ook allemaal best? Zijn er geen incidenten geweest waarom je ouder je de toegang tot de wasmachine hebben ontzegd? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er ouders zijn die het erg vinden de kinderen zelf hun eigen was doen...
Heb wel een gsm, alleen bel ik daar nooit mee dus heb ook geen abbo... Als mensen me willen spreken dan bellen ze maar gebruik hem ook alleen maar om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig ben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Sukkel. Je gaat toch niet je witte was met rode was tegelijk wassen![]()
En verder: Wat een achterlijke mensen zeg.
Stiefvader die de telefoons mee naar zijn werk neemt??? (heb je geen gsm?)
Word je ook mishandeld?
okee......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Heb wel een gsm, alleen bel ik daar nooit mee dus heb ook geen abbo... Als mensen me willen spreken dan bellen ze maar gebruik hem ook alleen maar om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig ben.
dan moet je nog harder werken ( lange dagen of 2 baantjes ) Ik kon het al op mijn 15equote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:46 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Idd ik was al opzoek naar wat informatie op mezelf te gaan, Alleen denk ik het niet ga redden qua inkomen dan Vaste maand kosten etc etc
Het is ook niet normaal, Daarom zeg ik nogmaals ze zijn ziek in in hoofd zit waarschijnlijk een draadje los.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
okee......
Maar vind je het zelf wel normaal deze gang van zaken? Zelfs het wasmiddel verstoppen.
Ik denk dat er iets structureels mis is in dat 'gezin' van jou.
Het lijkt me zo te lezen geen gezellig samenleven zo.
Was al van plan om binnenkort mijn broer te helpen met zijn stucadoors bedrijf, Kan ik weer een aardig zakcentje bijverdienen + ik bouw weer een band op met me broerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:58 schreef siekman het volgende:
[..]
dan moet je nog harder werken ( lange dagen of 2 baantjes ) Ik kon het al op mijn 15e
maak eventueel een oversta[ en ga in de bouw , verdien je al gauw met normale dagen 1250 euro
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
jezus, wat een mongool ben je... als je stiefpa zo is dan mep neuk je hem toch eens lekker op in zijn kanus anus
En wat bereik ik daar mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
jezus, wat een mongool ben je... als je stiefpa zo is dan mep je hem toch eens lekker op zijn kanus
Mwa praat niet zo heel veel met me broer, dit omdat we vroeger niet met elkaar zijn opgegroeid maar sinds 2 jaar loopt het al stukke beter.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:03 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Wat vind je broer eigenlijk van die types?
blijf maar lekker een mongooltje dan, je mag zeker ook geen bier?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:03 schreef dr-phil het volgende:
[..]
En wat bereik ik daar mee?helemaal niks, Hij kan overigens wel aardig zijn hoor laatst nog een zakcentje gekregen voor me vakantie maar dit slaat gewoon nergens op.
Klopt ik zou ook eigenlijk zo graag weg willen hier maar met me biologische vader gaat het ook niet echt goed hij moet pilletjes slikken trilt als een gek etc etc + ze hebben net ontdekt dat zijn broer kanker heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:05 schreef siekman het volgende:
Ja ik zou niet langer in dat huis blijven . Ik zou toch eens een hartig woordje gaan praten met je ouwelui .
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en ben op mijn 15e het huis uitgegaan ( nadat ik een half jaar thuiswoonde vanuit een internaat ) .
Ik zou dit niet pikken , en zou aan je eigen toekomst gaan bouwen ,aan dit soort mensen heb je niets
Uhm ik denk dat ik toch wat verstandiger ben dan jij... Ik heb een hele lange tijd terug ook me moeder lopen bedreigen omdat ik het gewoon niet langer aankon nadat heb ik gezien hoeveel pijn ze had toen ik dat gedaan had.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:05 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
blijf maar lekker een mongooltje dan, je mag zeker ook geen bier?
het is zijn huisquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als ik een stiefvader zou hebben en hij denkt mij dingen te kunnen eisen in 't huis waar ik eerder woon, schop ik hem helemaal de tering in
Dat komt wel goed, Ben nu al mijn kleren bij elkaar aan het zoeken etc etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dan zou ik hem alsnog de tering inschoppen, mocht hij te bijdehand worden en oneerlijke eisen stellen.
Ga gewoon weg daar.....
en de reis gaat waarheen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:13 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Ben nu al mijn kleren bij elkaar aan het zoeken etc etc.
Nog nergens, maar wil alvast wel alles bij elkaar & compleet hebben.quote:
oh wacht, je lust geen bierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:09 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat ik toch wat verstandiger ben dan jij... Ik heb een hele lange tijd terug ook me moeder lopen bedreigen omdat ik het gewoon niet langer aankon nadat heb ik gezien hoeveel pijn ze had toen ik dat gedaan had.
Wat bereik je ermee? totaal niks? je maakt de situatie alleen maar slechter dan het is jij zou er waarschijnlijk trots op zijn.
Ga a.u.b iemand anders lastig vallen triest persoon dat je bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:19 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
oh wacht, je lust geen bier
Afdroger?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef siekman het volgende:
als afwasser ??? voor 4 euri per uur ofzo .
denk na man als je geld wil verdienen moet je echt wel wat beters verzinnen om je centjes bij elkaar te krijgen
( uit welke omgeving kom je ?? misschien heb ik wat voor je )
Omgeving utrecht, Maar alle beetjes helpen toch? doe al website design, Binnenkort nog bij me broer en ook wss als afwasser. Maar als je nog iets beters zou hebben is dat natuurlijk altijd welkom.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef siekman het volgende:
denk na man als je geld wil verdienen moet je echt wel wat beters verzinnen om je centjes bij elkaar te krijgen
Die laatste 'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Omgeving utrecht, Maar alle beetjes helpen toch? doe al website design, Binnenkort nog bij me broer en ook wss als afwasser. Maar als je nog iets beters zou hebben is dat natuurlijk altijd welkom.![]()
![]()
Toch niet als drugskoerier?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef siekman het volgende:
Nope dat is mijn kleine bedrijfjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Toch niet als drugskoerier?![]()
http://www.jsnkoeriers.nl/
wat zie dit site dr bagger uit en wat een slechte tekstenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Toch niet als drugskoerier?![]()
http://www.jsnkoeriers.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |