abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40301490
Die mensen zijn ziek in hun hoofd (stiefpa & moeder).

Ik had een tijdje terug een eigen wasmand gekocht omdat ik zelf me kleren in 1x wil wassen, Afyn ik moest dus weer een wasje draaien dus haal alles uit me mand & loop naar de wasmachine toe.
Trek de het kastje open waar het waspoeder staat en waar kom ik nu toch achter alle waspoeder weg

Stiefpa waarschuwde mij nog dat ik niet aan de wasmachine mocht komen en nu heb ik maar met een klein handje overig wasmiddel wat op de in het kastje lag toch maar een wasje lope draaien.

Afyn ik mag nog geen eens me eigen was draaien + de strijkbout is nu ook al weg zie ik.

Anway ik wil dus naar me moeder bellen waarom ze dat doen? telefoon kan ik niet vinden dus ik druk op zo'n soort 'Zoek knopje' Geen enkele telefoon gaat over? Leuk stiefpa heeft beide huistelefoons mee naar de zaak genomen zodat ik niet kan bellen.

Ben al sinds 11 uur op en nog niks gegeten waarom? omdat ze geen boodschappen hebben gedaan, enigste wat er nog ligt is beschuit & boter
Zelf boodschappen doen zit er ook niet in want ze hebben geen geld achter gelaten

Moeder is nu shoppen en weet niet wanneer ze terug komt, Stiefpa waarschijnlijk nu weer naar die pauper winkel lidle om eten te halen

Kortom : die mensen zijn ziek in hun hoofd, ik mag dit niet ik mag dat niet blablabla.

Ook nog iets, Me neef vroeg aan me moeder & aan mij om op z'n huis te passen ivm kleine kat goudvis & dwerg papagaai Allemaal heel erg leuk sinds vrijdag zit ik daar met 1 vriend beetje te xboxen etc etc
En als ik weg ga dan dwijl, Was ik af en neem alles eventjes snel af.

Zei me moeder vanochtend, Nee je mag er niet meer komen van mij Doe niet zo triest! JIj vergeet de goudvis een paar dagen eten te geven... Jij durft niet die vogel eten te geven, JIJ weet niet waar de brokjes liggen

Buurvrouw belt aan
Buurvrouw : Ja ik begin mezelf een beetje te irriteren van de rotzooi die op het dakterras ligt...
Ik : Mijn excusses, Maar ik pas hier eventjes op het huis voor mijn neef ivm de dieren. Zal het morgen zo snel mogelijk opruimen
Buurvrouw : Ja oke maar het ligt er al lang...
ik : Nogmaals mijn excusses ik zal het doorgeven aan mijn neef & ik ruim het morgen op

Sommige mensen zijn ziek in hun hoofd Ik denk aah ik eet niks van hun want als ze thuis komen willen ze vast wel lekker eten dus wat doe ik? Ik ga zelf boodschappen doen bier etc etc chips

Nu heeft me moeder de sleutels & MIJN drank/eten ligt daar van me laatste geld 50 euro

KUT WIJF
Gabbertjuhhhhh
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:34:36 #2
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_40301590
Tja, kut voor je.
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_40301647
Hou oud ben je eigenlijk Dr.Phil?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40301677
17 & een half jaar
Gabbertjuhhhhh
pi_40301723
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:39 schreef dr-phil het volgende:
17 & een half jaar
Weet je het zeker? Afgaande op je taalgebruik zou ik eerder 12 jaar verwachten.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_40301749
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Afgaande op je taalgebruik zou ik eerder 12 jaar verwachten.
Mwa BEN BOOOOOOOOS op hun dus ga niet echt een net verhaal schrijfen
Gabbertjuhhhhh
pi_40301763
Je moeder is een...
pi_40301782
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:42 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Mwa BEN BOOOOOOOOS op hun dus ga niet echt een net verhaal schrijfen
Ok, dat je pissed bent kan ik me goed indenken. Lekkere familie heb je. Maar om zo belabberd te schrijven, daar zou menigeen aardig zijn best op moeten doen.
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_40301793
wat een kutouders , doe net als ik , geef je stiefpa eens een goed pak voor zijn sodemieter .

stel je moer voor een keus en zeg wat je anders wil hebben

zo niet ga werken , koop/huur een huis en zorg voor je zelf
pi_40301813
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ok, dat je pissed bent kan ik me goed indenken. Lekkere familie heb je. Maar om zo belabberd te schrijven, daar zou menigeen aardig zijn best op moeten doen.
Ja maar ik begrjip hun niet...
Gabbertjuhhhhh
pi_40301838
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:44 schreef siekman het volgende:
wat een kutouders , doe net als ik , geef je stiefpa eens een goed pak voor zijn sodemieter .

stel je moer voor een keus en zeg wat je anders wil hebben

zo niet ga werken , koop/huur een huis en zorg voor je zelf
Idd ik was al opzoek naar wat informatie op mezelf te gaan, Alleen denk ik het niet ga redden qua inkomen dan Vaste maand kosten etc etc
Gabbertjuhhhhh
pi_40301886
Is je moeder nou je biologische moeder, of je stiefmoeder? En zij vindt de gang van zaken ook allemaal best? Zijn er geen incidenten geweest waarom je ouder je de toegang tot de wasmachine hebben ontzegd? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er ouders zijn die het erg vinden de kinderen zelf hun eigen was doen...
pi_40301912
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:46 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Idd ik was al opzoek naar wat informatie op mezelf te gaan, Alleen denk ik het niet ga redden qua inkomen dan Vaste maand kosten etc etc
Ga studeren. Mooie reden om het huis uit te gaan, en centen krijg/leen je van de IB-groep
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:50:52 #14
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40301934
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:30 schreef dr-phil het volgende:
Die mensen zijn ziek in hun hoofd (stiefpa & moeder).

Ik had een tijdje terug een eigen wasmand gekocht omdat ik zelf me kleren in 1x wil wassen.
Sukkel. Je gaat toch niet je witte was met rode was tegelijk wassen

En verder: Wat een achterlijke mensen zeg.
Stiefvader die de telefoons mee naar zijn werk neemt??? (heb je geen gsm?)
Word je ook mishandeld?
pi_40301948
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef Nexxennium het volgende:
Is je moeder nou je biologische moeder, of je stiefmoeder? En zij vindt de gang van zaken ook allemaal best? Zijn er geen incidenten geweest waarom je ouder je de toegang tot de wasmachine hebben ontzegd? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er ouders zijn die het erg vinden de kinderen zelf hun eigen was doen...
Omdat ik 1 x op een zaterdag avond nog voor het stappe graag een shirtje en een broek aan wou en die vies waren....

Me moeder is me biologische moeder Daarom snap ik het ook niet wanneer ik de kans krijg zal ik alles overhoop halen in huis....
Gabbertjuhhhhh
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:52:22 #16
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40301966
1 woord: Cyaankali
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_40301973
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:50 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Sukkel. Je gaat toch niet je witte was met rode was tegelijk wassen

En verder: Wat een achterlijke mensen zeg.
Stiefvader die de telefoons mee naar zijn werk neemt??? (heb je geen gsm?)
Word je ook mishandeld?
Heb wel een gsm, alleen bel ik daar nooit mee dus heb ook geen abbo... Als mensen me willen spreken dan bellen ze maar gebruik hem ook alleen maar om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig ben.
Gabbertjuhhhhh
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:57:15 #18
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40302055
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef dr-phil het volgende:

[..]

Heb wel een gsm, alleen bel ik daar nooit mee dus heb ook geen abbo... Als mensen me willen spreken dan bellen ze maar gebruik hem ook alleen maar om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig ben.
okee......

Maar vind je het zelf wel normaal deze gang van zaken? Zelfs het wasmiddel verstoppen.

Ik denk dat er iets structureels mis is in dat 'gezin' van jou.
Het lijkt me zo te lezen geen gezellig samenleven zo.
Vaak ruzie, niks mogen, veel geschreeuw.
Het lijkt wel een filmscript
pi_40302089
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:46 schreef dr-phil het volgende:

[..]

dan moet je nog harder werken ( lange dagen of 2 baantjes ) Ik kon het al op mijn 15e

maak eventueel een oversta[ en ga in de bouw , verdien je al gauw met normale dagen 1250 euro
pi_40302106
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:57 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

okee......

Maar vind je het zelf wel normaal deze gang van zaken? Zelfs het wasmiddel verstoppen.

Ik denk dat er iets structureels mis is in dat 'gezin' van jou.
Het lijkt me zo te lezen geen gezellig samenleven zo.
Het is ook niet normaal, Daarom zeg ik nogmaals ze zijn ziek in in hoofd zit waarschijnlijk een draadje los.
Gabbertjuhhhhh
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:59:46 #21
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_40302110
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef JimDavis het volgende:
Je moeder is een...
hoer!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:59:58 #22
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40302116
Vooral die stiefpa van jou, jezus wat een ongeloofelijke zielige eikel zeg!
pi_40302126
jezus, wat een mongool ben je... als je stiefpa zo is dan mep je hem toch eens lekker op zijn kanus
bawb
pi_40302145
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:58 schreef siekman het volgende:

[..]

dan moet je nog harder werken ( lange dagen of 2 baantjes ) Ik kon het al op mijn 15e

maak eventueel een oversta[ en ga in de bouw , verdien je al gauw met normale dagen 1250 euro
Was al van plan om binnenkort mijn broer te helpen met zijn stucadoors bedrijf, Kan ik weer een aardig zakcentje bijverdienen + ik bouw weer een band op met me broer
Gabbertjuhhhhh
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:02:40 #25
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40302163
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
jezus, wat een mongool ben je... als je stiefpa zo is dan mep neuk je hem toch eens lekker op in zijn kanus anus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')