Die mensen zijn ziek in hun hoofd (stiefpa & moeder).
Ik had een tijdje terug een eigen wasmand gekocht omdat ik zelf me kleren in 1x wil wassen, Afyn ik moest dus weer een wasje draaien dus haal alles uit me mand & loop naar de wasmachine toe.
Trek de het kastje open waar het waspoeder staat en waar kom ik nu toch achter
![]()
alle waspoeder weg
Stiefpa waarschuwde mij nog dat ik niet aan de wasmachine mocht komen
![]()
en nu heb ik maar met een klein handje overig wasmiddel wat op de in het kastje lag toch maar een wasje lope draaien.
Afyn ik mag nog geen eens me eigen was draaien
![]()
+ de strijkbout is nu ook al weg zie ik.
Anway ik wil dus naar me moeder bellen waarom ze dat doen? telefoon kan ik niet vinden dus ik druk op zo'n soort 'Zoek knopje' Geen enkele telefoon gaat over?
![]()
Leuk stiefpa heeft beide huistelefoons mee naar de zaak genomen zodat ik niet kan bellen.
Ben al sinds 11 uur op en nog niks gegeten waarom? omdat ze geen boodschappen hebben gedaan, enigste wat er nog ligt is beschuit & boter
Zelf boodschappen doen zit er ook niet in want ze hebben geen geld achter gelaten
Moeder is nu shoppen en weet niet wanneer ze terug komt, Stiefpa waarschijnlijk nu weer naar die pauper winkel lidle om eten te halen
Kortom : die mensen zijn ziek in hun hoofd, ik mag dit niet ik mag dat niet blablabla.
Ook nog iets, Me neef vroeg aan me moeder & aan mij om op z'n huis te passen ivm kleine kat goudvis & dwerg papagaai
![]()
Allemaal heel erg leuk sinds vrijdag zit ik daar met 1 vriend beetje te xboxen etc etc
En als ik weg ga dan dwijl, Was ik af en neem alles eventjes snel af.
Zei me moeder vanochtend, Nee je mag er niet meer komen van mij
![]()
Doe niet zo triest! JIj vergeet de goudvis een paar dagen eten te geven... Jij durft niet die vogel eten te geven, JIJ weet niet waar de brokjes liggen
Buurvrouw belt aan
Buurvrouw : Ja ik begin mezelf een beetje te irriteren van de rotzooi die op het dakterras ligt...
Ik : Mijn excusses, Maar ik pas hier eventjes op het huis voor mijn neef ivm de dieren. Zal het morgen zo snel mogelijk opruimen
Buurvrouw : Ja oke maar het ligt er al lang...
ik : Nogmaals mijn excusses ik zal het doorgeven aan mijn neef & ik ruim het morgen op
Sommige mensen zijn ziek in hun hoofd
![]()
Ik denk aah ik eet niks van hun want als ze thuis komen willen ze vast wel lekker eten dus wat doe ik? Ik ga zelf boodschappen doen bier etc etc chips
Nu heeft me moeder de sleutels & MIJN drank/eten ligt daar van me laatste geld 50 euro
KUT WIJF