Moonshell 1.33 geeft de error.. De build-in M3 moonshell crasht als ik het filmpje wil kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef Xalopalyps het volgende:
Vreemd, ik had de oude converter eerst (gewoon per stuk converteren), als hij klaar was kon ik de DPG zo afspelen in MoonShell.
Geeft BatchDPG die error of Moonshell zelf echt?
Hier is nog wel een leuke oplossing voor gewoon via de serieele poort. Wil ik nog wel voor je ontwikkelen ook, kost niet zoveel tijd en moeite.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:31 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik moet eens ergens een stopcontact vinden die op USB te besturen is, dan kan ik vanaf mijn DS de PC besturen waarop ik dus alle stroom op mijn kamer kan regelen.
Khadgar, waarvoor een getting started? Let op, we mogen ook niet linken naar illegale dingen
Dat mag hier niet besproken worden [regels van crew enzo], sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:36 schreef Khadgar het volgende:
Nou ik wil wel zo'n programmatje draaien, maar wat heb ik nodig behalve mn DS?
Je bedoeld het besturen van een stopcontact via je PC?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hier is nog wel een leuke oplossing voor gewoon via de serieele poort. Wil ik nog wel voor je ontwikkelen ook, kost niet zoveel tijd en moeite.
Ohquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:38 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat mag hier niet besproken worden [regels van crew enzo], sorry.Je zult op een andere manier aan je informatie daarvoor moeten komen.
Eeehm Jupquote:[..]
Je bedoeld het besturen van een stopcontact via je PC?
Heb je toevallig ook MSN?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:41 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh
[..]
Eeehm JupMail me maar voor meer info.
Je wilt mail checken? Dan moet je NDSmail downloaden. Helaas is er nog geen hotmail ondersteuning.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef GameMaster het volgende:
Weet iemand hoe je het moet instellen voor hotmail?
Beup Msn
Had em gisteravond via DSO gedownloadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:
BMH heb jij nog nieuwe ontwikkelingen gespot?
DS Organize 2.2 Preview 2 is uit
Nee. Nog niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Als ik mij niet vergis kun je bij de McDonalds gratis met je Nintendo DS via hun wifi connecten, kan homebrew software ook gebruik maken van deze verbinding?
En dan moet je op je DS-Lite stampen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:42 schreef BMH het volgende:
Dance dance revolution lite is uit
je kunt je eigen muziek files importeren naar de game
Van mij hoeft het niet meer.. Pagina's laden gaat veel en veel te traag. Rss feeds, mail, MSN & hopelijk binnenkort skype vind ik genoeg voor me DSquote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef Otto215 het volgende:
opera moet uitkomen...
Scumm is al geport naar de DS.. Dus Indy kun je al spelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:22 schreef dvdk het volgende:
Weet iemand of er ook andere projectjes zijn om oude pc games te porten naast c&c?
http://cncds_project.livejournal.com/
Warcraft of dune zou ook wel leuk zijn.
of mischien adventures zoals indiana jones en star trek judgement rites
50 mb voor 20 min? Welke converter gebruik je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Zo vandaag voor het eerst homebrew op mijn DS gebruiktheb vooral met moonshell gespeeld en ik moet zeggen dat het heel goed werkt. Heb een aflevering van samurai champloo omgezet, 50mb, en gewoon goed beeld en leesbare ondertiteling op normale afstand
Nog niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:09 schreef nlboy het volgende:
Is er trouwens een homebrew browser uit ala die van Opera?Want ik ben niet bereid om 50 euro voor alleen een browser te leggen.
Oke jammer. Hopelijk komt er binnenkort eentje uit zodat ik dan in de bus/trein kan FOKken.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog niet.
Het probleem met een browser is dat de applicatie constant geheugen moet kunnen volschrijven en verwijderen... Zo'n code is nog niet ontwikkeld voor de homebrewscene en dus moeten we even wachten...
In de tussentijd kunnen we alwel genieten van de beginselen van voice chat op de ds
Nope. gewoon via wifi online.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke jammer. Hopelijk komt er binnenkort eentje uit zodat ik dan in de bus/trein kan FOKken.
Voice chat is neem ik aan alleen DS<>DS?
Vet.quote:Op zondag 26 november 2006 10:04 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
It's (almost) working!!
DSlinux + webbrowser.
Link
Hoe heb jij dat beup aan de praat gekregen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Een paar mooie foto's van homebrew apps/games, ze zijn clickable voor een grotere foto.
etc.etc.etc.
Het is inmiddels al aan de praatquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:15 schreef Hansch het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat beup aan de praat gekregen?
Ik blijf hangen bij doing handshake.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:26 schreef Blinker het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om homebrew te kunnen spelen.
Als ik alle hardware mag geloven is er weinig prijsverschil..
Dit blijkt dus nog een onder ontwikkeld ding te zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 13:14 schreef Otto215 het volgende:
Er is net een nieuw dingetje uit...
Ninjapass X9TF, die ga ik waarschijnlijk wel bestellen.
Meer geïnteresseerden? (scheelt verzendkosten..).
Dat is wel lekker goedkoop, ik zou toch maar voor safe gaan en kiezen voor Kingston of Sandisk!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:32 schreef onderdekoffer het volgende:
Ik heb een supercard en een superpass bij mijn ds lite gekocht. Welk merk sd micro kaartje kan ik hierbij het beste kopen? Ik heb een Transcend micro sd 1 GB kaartje gezien voor 19,50 of moet ik toch voor een van de bekendere merken gaan zoals Kingston of Sandisk??
zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Ja heb ik ook, gewoon Supercard mini of lite nemen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Daar ben ik ook naar opzoek...overal zijn ze rond de 100 euro..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of een m3 simply
by the way waar kan je die het beste kopen online?
quote:- real time strategic game
- can load custom-made maps very easily
- advanced dynamic pathfinding
- max. 40 towers and their attacks gfx along with 40 monsters on screen
simultaneously
- 10 special powers for towers (slow, poison, critic damage, pierce, fire magic,
water magic, lightning magic, wind magic, splash damage, reveal invisible monsters)
- same for monsters resistance & immunes
- flying & walking monsters types (and ability for towers to attack both or only
one type)
- dynamic sound engine & stereo sound placement (not included for now)
- max 256 differents types of monsters
- max 256 differents types of towers
- max 256 rounds
- max 11 possible upgrades per tower
- max 8 base evolution levels
- max 8 different clans to choose from at the start
- 128 icons gfx for towers, evolutions ...
- 64 towers gfx with 6 color variations for each
- 36 towers gfx with 4 color variations for each (more to come)
- fully customizable engine through map definitions
- advanced graphical map editor
- and more...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef BMH het volgende:
Dit weekend komt de eerste public test versie van Warcraft: Tower Defense.
[afbeelding][afbeelding]
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
wat is nou het goedkoopst?
een ds extreme?
of een passkey?
of?
ik weet nooit wat je nou allemaal nodig heb
heb een normale ds
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkostenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.![]()
hoeveel moeten die dingen kosten dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef FiXeR999 het volgende:
Woei!Trouwens voor de liefhebers ik heb DS-Xtreme kaartjes!
bij hem 99 maar als je ff op internet zoekt 88 euroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
88+8 = 96 euro kosten en je hebt hem pas half/eind februarie, terwijl je hem hier volgende week hopelijk kan afhalen voor 99 euro.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
geen problemen met saves die verdwijnen of spellen die niet werken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.
En dit topic is enkel en alleen voor HOMEBREW software.. en niet voor discussies over flashkaarten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
got is een stom forum met overijverige mods.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
DIT IS NIET DE BEDOELING VAN DIT TOPIC!
Haal die rotzooi weg en blijf ontopic. HOMEBREW only.
hoi zou je me msichien die lisjt willen sturen naar dvdk [apestaartje] chello.nl ?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
snorry hoor.. Maare, kan iemand misschien de OP wat updaten met de goede links ofzo?
Er zijn "gemodde" versies van.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dvdk het volgende:
weet iemand nog een goeie homebrew internet browser? want die van opera heeft een memory expansion pack nodig en die heb ik niet.
En Commander Keen! En Duke Nukem 1, 2 en 3D! En C&C: Red Alert! En Leisure Suit Larry en Kings Quest en Hero's Quest en Police Quest en Space Quest en Full Throttle en en en en en en en... Man... Point 'n Click heerscht!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef dvdk het volgende:
ze zouden een port moeten maken van zool
http://en.wikipedia.org/wiki/Zool
[afbeelding]
Beup heeft meer mapjes en bestanden nodig... Gewoon de readme lezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoe werkt dat BeUp eigenlijk?
Kun je de .nds file gewoon met windows verkenner naar je SD card kopieeren?
Heb ik gedaan, en er staat:quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Beup heeft meer mapjes en bestanden nodig... Gewoon de readme lezen.
quote:Beup Live 0.3 Final
By HtheB and kevinc
Thank you for using beup.
Download:
http://www.sivullinen.fi/HtheB
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=MDjMCSEHLxE
Yes I know.. the DS rocks!hehehe
HtheB
Prop alles in die zip/rar gewoon op je sdkaart en probeer het uitquote:
Omzetten MOET altijd. De DS is gewoon niet krachtig genoeg om WMV's of avi's te draaien. Moonshell is iig het beste programma. Om videos om te zetten kun je BatchDPG het beste gebruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef Niek. het volgende:
Wat zijn de ideale programma's om mp3's mee te luisteren en de beste voor het afspelen van video bestanden? Ik gebruik nu moonshell voor mn mp3's en video lukt niet, heb ook geen zin om alles omt e zetten naar dat speciale formaat waar moonshell mee werkt.
beup, is msn op je ds.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:06 schreef Blinker het volgende:
Sinds kort R4 DS aangeschaft.
Zometeen ook maar eens ScummVM testen
Is er nog een bepaalde must have game qua homebrew?
Is volgens mij, en vele anderen nep.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef dvdk het volgende:
dit ziet er ook wel leuk uit:
http://gnirfleo.blogspot.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat de screenshots erg nietszeggend zijn en hij telkens maar uitsteld met het releasen van zelfs maar een beta, het is gewoon een vag verhaal. Nu is er ineens een bug waardoor je hele memorycard corrupted word, laat me raden dit gaat maanden duren voordat hij iets opschiet....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
serieus? waarom wordt dat gedacht en waarom zouden mensen dat doen??
uit de OP:quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Niek. het volgende:
Homebrew mag toch alles van worden besproken? Is juist gratis en dus niets illegaals aan....
Homebrew mag dus wel, maar de manier waarop en hoe je het op je DS krijgt niet, dit ivm mogelijke emulator/rom/flashcard-talk. Ik heb de reacties mbt tot deze dingen verwijderd btw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:19 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding] Nogmaals! [afbeelding]
GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!). Van mij mogen mensen die dit toch doen zelfs per direct zonder waarschuwing een 48-uurs ban krijgen (of verontschuldiging via mail voor een snellere unban). Ik wil alleen maar dat het mogelijk is dat de mensen die er legaal over willen praten er hier over kunnen praten.
Ja precies! Dan zal ook niemand in DIG mogen vragen hoe hij of zij muziek op een bepaalde mp3 speler moet zetten, of over iTunes alternatieven mogen discussieren etc.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
flashcards op zich zijn natuurlijk hartstikke legal. zeggen dat die dingen illegaal zijn is hetzelfde als MP3-spelers illegaal vinden.
Die keiharde sanctie is er inmiddels, wat warez betreft tenminste, en ik ben ook anderhalf jaar MUZ mod geweest en ik ik heb nog nooit een ban request in hoeven dienen daar die direct op warez sloeg aangezien de userbase in dat subfora wel zo volwassen zijn om ff een waarschuwing te plaatsen als er iets tegen de regels gebeurt zonder dat er vrolijk 2 uur over doorgeluld word door een aantal gasten.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik snap het, maar zet er dan een keiharde sanctie op, mocht het over commerciele roms gaan.
Iedereen weet denk ik wel dat het not done is om in MUZ om mp3 downloads te vragen, het in DIG not done is om naar betaalde software te vragen etc.
De markt van flashcards is op dit moment zo enorm verzadigd, dat iemand die met homebrew wilt spelen, geen hulp kan vragen of informatie kan lezen op het FOK forum. Informatie die hard nodig is, anders is de kans op een miskoop erg groot. (als men al weet wat je waar moet bestellen)
Alleen als ie 18+ isquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef dvdk het volgende:
mag je wel zeggen hoe je een foto of filmpje van je piemol op je DS krijgt?
eeermquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Ctrl+C hallo,jpg
Deze Computer > G:/apps/image/
Ctrl+V hallo.jpg
Krijg ik nu een ban omdat ik uitleg hoe ik iets op mijn flashcard zet?![]()
ik krijg DSOrganize niet draaiend op R4DSquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:04 schreef BMH het volgende:
DSorganize 2.7 krijgt een internet browser
Fantastische applicatie!
Volgens mij heeft linux voor de DS nu een browser met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Is er al een echte homebrew browser met plaatjes enzo? Dus niet text only?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
eeerm
Je weet dat hello.jpg het beruchte plaatje achter goatse was, toch ?
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.quote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb met NesterDS een nes rom gemaakt.
Nu doet ie het wel, alleen het beeld en geluid gaan traag, en de tijd gaat weer heel snel.
Ik heb een M3 DS Simply, kan ik super mario bros 1 nes vloeiend draaien op een manier?
Wel als het een homebrew nes rom is?quote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.
als in zelf geprogrammeerd?quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wel als het een homebrew nes rom is?
Ik had een M3 simply voor 40$ ofzo...quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Foei!quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.
Die is ook 35 euro dus ik zou dat maar doen. Hier is de samenkopenactie.
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee wat sdc is.
11 euro is voor 1 gig wel een redelijke prijs ja.
de m3 simply kost als je het hier koopt 50 euro (importshop, komen ook nog verzendkosten bij)
dat kan goedkoper (zo'n 30-35 euro) door te importen (lang leve de zwakke dollar)
wow, nog beter!quote:Op maandag 30 april 2007 19:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.
paypal, zo te zienquote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
acepteerd die DealExtreme ook betalen zonder CC
Ik niet, wel een heleboel kopers met positieve ervaringen op het GoT forum.quote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wow, nog beter!
heb je koopervaring met die site?
Twee tot drie weken levertijd.quote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er ook iets bekend over de levertijd?
en de engelse versie van de R4DS staat er 2 keer,voor een andere prijs
wat is het verschil
heb je een link daarnaar?quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik niet, wel een heleboel kopers met positieve ervaringen op het GoT forum.
dankje en gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik voel een ban aankomen.
Ik zal je post maar even editten als ik jou was.
Bedankt!quote:Op maandag 30 april 2007 19:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1197105
Als je het snel wilt hebben, importshop.nl. maar dan betaal je wel 50 euro ervoorquote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
2/3 weken levertijd is best lang........
zijn er geen nedelandse sites die goedkoop een R4DS of M3Simply aanbied?
Ik heb hem ook op die site voor 35 euro gekocht, ik was nummer 6 en bij 30 ging hij bestellen. Desondanks had ik 'm na een week al binnen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een nederlands site gevonden waar je het samen(kan)kopen wat de prijs drukt. 35 euro wordt het dan, is al eerder vermeld. Maar bestellen duurt tot 15 mei, die persoon wil minstens 30 mensen hebben.
op dat punt zijn ze hier nogal Precies Mega streng, het mag gewoon niet.quote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef Cudles het volgende:
zelfs dat niet? zucht haal ik wel weer weg, sorry.
Nee, maar het idee is dus dat er 1 persoon die dingen importeert in grote aantallen, zodat het goedkoop is, en dan verspreid onder de mensen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:47 schreef Cudles het volgende:
Die Actie ziet er goed uit, heb je slechte ervaringen gehad met die site RacerDKB?
Wat een gezeik zegquote:Op maandag 30 april 2007 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op dat punt zijn ze hier nogal Precies Mega streng, het mag gewoon niet.
k we zijn nu met zijn 18equote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar het idee is dus dat er 1 persoon die dingen importeert in grote aantallen, zodat het goedkoop is, en dan verspreid onder de mensen.
Je kan per organisator kijken bij vorige acties wat hun waardering is. De levertijd kan wel een tijdje duren, maar dat ligt er aan wanneer de actie afloopt.
Ik heb al meerdere keren wat besteld bij verschillende organisatoren en heb het altijd ontvangen, maar de ene keer in 1 week en de andere keer in 5 weken, omdat ik toen net bij het begin van de actie besteld had.
1gig is principe genoeg, maar als je het kunt missen: voor 2 gig gaan.quote:Op maandag 30 april 2007 20:09 schreef Cudles het volgende:
we zijn nu met zijn 18e
wil iemand nog ff mijn vraag beantwoorden over die Kingston van 1gig of dat genoeg is![]()
Dit mocht ik niet zeggenquote:Op maandag 30 april 2007 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1gig is principe genoeg, maar als je het kunt missen: voor 2 gig gaan.
als je eenmaal enthousiast aan de slag gaat: die game wil ik, en die en die! dan slaat het al snel vol.
want als je de volledige lijst ziet, zit daar echt zo enorm veel meer tussen dan je in de winkel ziet liggen
Dacht je dat iemand publiekelijk een rom's website op FOK! neerzet en daarmee gegarandeerd een ban krijgt?quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Cudles het volgende:
[..]
En waar kan ik deze lijst zien? *hint* *hint*
Van te voren, kan je ook lezen op de samenkopen sitequote:Op maandag 30 april 2007 20:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel neemt bijvoorbeeld een anime aflevering in qua MB
nog even over die samenkopen actie,hoe zit het met betalen enz..
betaal je als je R4DS binnen is,of van tevoren
Je mag het me mailen hequote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dacht je dat iemand publiekelijk een rom's website op FOK! neerzet en daarmee gegarandeerd een ban krijgt?
nog 1 vraagje als ik z'n R4DS bestel krijg je hem dan als de batch afgelopen is of als het geld binnen is bij degene die het organiseerdquote:Op maandag 30 april 2007 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Van te voren, kan je ook lezen op de samenkopen site
JE kan ook bij de actie daar op forum klikken, daar staan veel vragen met antwoorden.
Een dvdrip film, in divx kwaliteit dus 700 mb, van 90 minuten neemt na het omzetten nog maar 130 mb in.
Er moeten er minimaal 30 besteld worden, dan koopt hij ze bij de leverancier.quote:Op maandag 30 april 2007 20:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nog 1 vraagje als ik z'n R4DS bestel krijg je hem dan als de batch afgelopen is of als het geld binnen is bij degene die het organiseerd
Nee, in dit topic mag je alleen praten over Homebrew, dus on-officiele spellen. ROMs word hier dus niet over gepraatquote:Op maandag 30 april 2007 15:34 schreef Cudles het volgende:
kan ik ook (S)NES spelletjes opspelen dan? of is het aanbod op dit gebied sowieso niet zo groot ( maakt niet uit welk flashcard)
( of mag ik dit niet vragen)
je kunt ook homebrew roms spelen met een snes emuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, in dit topic mag je alleen praten over Homebrew, dus on-officiele spellen. ROMs word hier dus niet over gepraat![]()
Zolang het Homebrew is, mag het. Maar als iemand het heeft over SNES spelletjes, dan weet ik dat tie geen homebrew bedoeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
je kunt ook homebrew roms spelen met een snes emu![]()
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zolang het Homebrew is, mag het. Maar als iemand het heeft over SNES spelletjes, dan weet ik dat tie geen homebrew bedoeld![]()
Het backuppen/kopieren van software is volgens de auteurswet altijd illegaal als je er geen uitdurkkelijke toestemming voor gekregen hebt en die roms komen niet zomaar uit het niets aanwaaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderd![]()
Zoals diegene boven mij al zegt dat is echt een fabeltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderd![]()
Ik kreeg bij mijn M3 Simply een USB TransFlashquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij kan mijn card reader in m'n pc gelukkig micro-sd lezen
heb je hem wel gepatched? met DLDI?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef dvdk het volgende:
kan iemand me tips geven hoe ik DSorganize aan de praat krijg?
ik heb een m3 player (SD) met pascard 2
Gewoon het bestand naar de sd kaart kopieren en dan spelen lukt niet.
yip geprobeert maar lukt nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb je hem wel gepatched? met DLDI?
http://chishm.drunkencoders.com/DLDI/
ds.gba is de versie voor Slot 2quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef dvdk het volgende:
[..]
yip geprobeert maar lukt niet
krijg met het openen van DSOrganize.nds een zwart scherm op m'n ds, loopt gewoon vast
heb de dldi van m3 adapter SD geprobeert en ook de ALT versie te patchen.
vreemde is wel dat als ik ds.gba probeer dat ik dan een koetje krijg te zien.....maar dat er verder niks gebeurd.
moet wel zeggen dat ik de ds.gba bestand niet heb proberen te patchen omdat ik de ds versie wil spelen.
EDIT: ik probeerde trouwens de 2.7 versie van ds organize.
hehehe oops....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ds.gba is de versie voor Slot 2
* DSOrganize.nds.gba is for GBAMP ownersquote:
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Zoals diegene boven mij al zegt dat is echt een fabeltje.
Tevens tvp. Heb tijdje geleden mn R4DS bij DealExtreme gekocht. Erg tevreden over, wees alleen voorzichtig met de bijgeleverde microSD reader, de mijne was blijkbaar dead on arrival en verneukte mn microSD kaartje. Gelukkig kon ik mn kaartje weer fixen met een gewone cardreader...
Met de R4DS?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef dvdk het volgende:
yip heb het nu aan de praat gekregen. ben benieuwd hoe de web browser gaat werken, kan ik pas over een paar weken uitproberen als'k weer bij m'n vriending ben, heb geen wireless hier
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.quote:
Oke en ik heb blijkbaar ook het verkeerde bestand gepakt (zie ik net een paar berichtjes hierboven).quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
[..]
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.
had gewoon het verkeerde bestand zitten patchen.
http://giesler.biz/bjoern/en/sw_dsftp.htmlquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
De mijne had een groene kleur, maar anyway, heb bij de Mediamarkt toen gewoon een degelijke card reader gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Dit is de mijne:
[afbeelding]
ScummVM is een enorme aanrader!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
dat was een van de redenen waarom ik een R4DS heb besteldquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ScummVM is een enorme aanrader!
Monkey Island en Day of The Tentacle kun je daarmee spelen![]()
In de winkel kan je het wel kopen, maar ik betwijfel of ze daar uberhaupt al 2gb hebben, en als ze het hebben is het minimaal 2 keer zo duur als op die site.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn R4, maar ik moet nog een Micro SD kaartje kopen. Dit is de goedkoopste die ik op internet kon vinden: http://www.pcplatform.nl/info.php?id=3355&fc=true .
Maar ik vroeg me af of je zulke kaartjes ook in de winkel kan kopen, en hoe duur ze daar zijn?
dat heb ik wel doorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dosbox gaat niet lukken denk ik.
Ik wil dit gewoon even benadrukkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:19 schreef Xalopalyps het volgende:Belangrijk!
In dit homebrewtopic mogen GEEN links/uitleg/verwijzingen etc. staan voor illegale dingen, we spreken hier over flashcarts (dus ook hoe je homebrew op je DS krijgt mag je hier niet bespreken), roms, etc.!
Er mag natuurlijk wel worden besproken hoe je een Wifi Programmatje aan de gang krijgt met je eigen netwerk, zolang het maar niet over illegale dingen gaat is het goed.
Ik hoop dat een mod niet direct het topic sluit als het een keer mis gaat, ik stem er eigenlijk liever voor dat iedereen die hier na een waarschuwing over iets illegaals begint direct een 48-uursban krijgt voor GAM!
Het gaat hier om Homebrew, Flashcards en de werking daarvan ibespreken is per heden(als dat niet al uit mijn eerdere posts naarvoren kwam) off-topic(alhoewel niet illegaal).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe wordt er hier niks verkeerd gedaan. De vergelijking met MP3 spelers die ik eerder al maakte gaat op. Flashcards zijn niet illegaal.
ik zeg nergens dat het illegaal is, het is niet mijn OP, en als je flascard dingen wil bespreken doe het dan maar in DIG ofzo, dit topic zou over uitsluitend homebrew moeten gaan en dus niet over emulators, roms(copyrighted)wat NB zelfs volgens de FAQ niet mag) en over Flashcard(readers).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat hard maken kun je niet. Vind je MP3-spelers bespreken ook illegaal?
Dan zal de V&A policy zodanig aangepast moeten worden, dat er helemaal geen spelcomputers meer aangeboden mogen worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieën te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
Je wil niet weten wat Nintendo zelf allemaal verzint om in de DS te stoppen. Niet alleen games, maar ook MP3 spelers etc.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef FredvZ het volgende:
Je mag je DS hier verkopen, maar dan zonder de leuke speeltjes om dingen met je DS te doen waarvoor hij niet gemaakt is.
Achja jij had het zelf bijvoorbeeld over Scummvm voor de DS, ik kan mij niet herinneren dat er ooit een westwood of sierra adventure homebrew is uitgegeven. het lijkt mij dan (wat de DS versie betrefd) gewoon een emulator. Wat flashcards betrefd, ik blijf het zelf offtopic vinden, al helemaal als er halve paginas aan besteed worden ipv een disuccie over de nieuwst homebrew, maar ok over een paar posts is dit topic dicht, dus kan er altijd nog een beetje aan de OP gesleuteld worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moet de OP verruimd worden. Op de DS gaat homebrew nou eenmaal onlosmakelijk hand in hand met flashcards, da's de enige manier om het te draaien. Qua roms is begrijpelijk dat het niet mag, maar de tot nu toe gevoerde discussie over flashcards doet toch niks verkeerds.
Abandonware mag ook niet in GAM besproken worden omdat abandonware niet legaal is.(in 9 van de 10 gevallen niet vrijgegeven door de rechthebbende maar alleen die naam dragend omdat het niet meer op commerciele basis te kopen is).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
Die games zullen denk ik abandonware zijn en mogen dus ook legaal worden verspreid.
Ook voor scummvm zijn er tal van zelfgemaakte games. Ik noemde de bekende games maar als voorbeeld. Ik gaf nergens links of wat dan ook. En ScummVM is geen emulator, het bootst geen systeem na.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Achja jij had het zelf bijvoorbeeld over Scummvm voor de DS, ik kan mij niet herinneren dat er ooit een westwood of sierra adventure homebrew is uitgegeven. het lijkt mij dan (wat de DS versie betrefd) gewoon een emulator. Wat flashcards betrefd, ik blijf het zelf offtopic vinden, al helemaal als er halve paginas aan besteed worden ipv een disuccie over de nieuwst homebrew, maar ok over een paar posts is dit topic dicht, dus kan er altijd nog een beetje aan de OP gesleuteld worden.
Maar. Dus. Mag er in het nieuwe topic wel een verruimde OP met discussie over de verschillende flashcards? Want immers, praten over MP3-spelers is ook toegestaan. Het erom wat je erop zet. Hetzelfde geldt bij flashcard.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef Jump het volgende:
Abandonware is een verzonnen term, er rust nog steeds copyright op die games.
Het moet gewoon in 1 topic blijven vind ik. Niet gescheiden voor homebrew en eentje voor flashcardsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zie jij in MUZ iemand praten over MP3spelers of in FTR iemand over DVD copyers __Savior__ ?
(maw bliijft het gewoon offtopic)
Mij best, ik kijk het dan nog wel ff aan, maar die andere dingen dus absoluut niet meer(en mochten anderen er naar vragen negeren of TR).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het moet gewoon in 1 topic blijven vind ik. Niet gescheiden voor homebrew en eentje voor flashcards
Dat moet dan vergoed worden door de zorgverzekering, dan kunnen de WoW nerds ook een keer naar buiten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:02 schreef dvdk het volgende:
check dit trouwens, zou wel stoer zijn als WOW op de DS uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |