abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40717632
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Troel het volgende:

[..]

En waarom heb jij nou wel meer received dan sent en ik niet
Dat heeft bij mij ook lang geduurd hoor... ik heb zelfs periodes gehad dat ik er 10 meer verstuurd had dan ontvangen...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:58:30 #227
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40718419
Weer geen post
pi_40720554
Vandaag weer een kaartje uit Finland, dit keer een kaartje vane en Goblin! dat vind ik wel tof!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:40:07 #229
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_40726684
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef .Muis het volgende:
Jeuj! Vandaag mijn eerste postcrossingkaartje mogen ontvangen.
Uit Finland
leuk joh
Je zult er nog heeeeeeel veel krijgen uit Finland gok ik zo
Maar ik moet zeggen dat die Finnen echt altijd hartstikke aardige dingen schrijven én als je wat terug stuurt is het er lekker vlot
Oh, en ze hebben Moomin
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_40739730
Nog een Postcrosser meldt zich! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien zeg..Ik ben sinds eind 2005 lid van Postcrossing en heb toevallig vanmorgen weer 5 kaarten op de bus gedaan.
Ik heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen maar weet iemand toevallig nog vergelijkbare projecten op internet? Vind het zo leuk om dingetjes te versturen over de post en dan ook wat terug te krijgen uit allerlei landen
Mind the gap
pi_40746451
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Nicole22 het volgende:
Nog een Postcrosser meldt zich! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien zeg..Ik ben sinds eind 2005 lid van Postcrossing en heb toevallig vanmorgen weer 5 kaarten op de bus gedaan.
Ik heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen maar weet iemand toevallig nog vergelijkbare projecten op internet? Vind het zo leuk om dingetjes te versturen over de post en dan ook wat terug te krijgen uit allerlei landen
Op het postcross forum kun je voor allerhande spulletjes 'taggen' en ik weet dat er ook bookcrossing bestaat.
Tip: registreren voor het PC forum! En dan kies je voor Tags: postcards only of Tags: Other items. Ook erg leuk zijn de Round Robins of de Travelling Notebooks...
pi_40746573
Jeuj. Vandaag geen PC post.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40750540
Vandaag een kaartje uit ST. Genevieve, Missouri! kewl
pi_40751878
Hier is vandaag een Postcrossingkaart uit Nederland bezorgd was van de Greetings from... tag, kaart komt uit Overijssel Verder nog een kaart uit Maleisie uit de Your hometowntag.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40754837
Nou, mijn eerste 3 kaarten zijn onderweg, en heb net een nieuwe aangevraagd. Die gaat naar Pasadena, California in USA. Leuk!

Ik ben benieuwd wanneer ik m'n eerste kaartje binnenkrijg. Hoe zit dat nou precies?
Back in business.
pi_40755141
Ik heb net even gekeken, ik verstuurde de eerste kaart op 14 maart. De eerste kaart die naar mij werd gestuurd is verstuurd op 17 maart en kreeg ik 7 dagen later
Let's plant a tree
pi_40768901
Hebben jullie Google Earth? Ik ben aan de hand van de ontvangen officiele kaartjes iedereen aan het opzoeken in Google Earth. In hun profiel staan de coordinaten en dan markeer ik de plek met een O (van ontvangen) en zet er het ID nummer en hun username in. Als ik die allemaal gehad heb ga ik mijn verzonden kaartjes er ook in zetten. Lijkt me wel gaaf om dan als het helemaal klaar is te zien waar al de kaartjes vandaan gekomen zijn en heen gestuurd zijn. Leuk om te doen en leuk om te zien waar de mensen wonen. Ik doe het alleen met officiele kaartjes want als ik ook de tag kaartjes moet doen dan ben ik volgend jaar nog bezig
pi_40771896
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef QTPi het volgende:

[..]

Op het postcross forum kun je voor allerhande spulletjes 'taggen' en ik weet dat er ook bookcrossing bestaat.
Tip: registreren voor het PC forum! En dan kies je voor Tags: postcards only of Tags: Other items. Ook erg leuk zijn de Round Robins of de Travelling Notebooks...
Goede tip, bedankt! Ik heb al meteen een kaartje verstuurd via de children's/baby tag

Waar ik trouwens ook wel eens kom, is Laundromatic.net
Bij de veilingen kijk ik nooit, maar wel op het forum bij het international topic.
http://www2.laundromatic.net/phpbb/
Daar heb ik al aardig wat pakketjes door geswapped, o.a. candy swaps enzo.
Mind the gap
pi_40773387
Haha Sonja dat van Google Earth is wel een leuk idee, ik ga zo eens kijken waar iedereen woont!

Ik ga een aparte map maken met kaarten van UNESCO werelderfgoedkaarten, ik heb er inmiddels al aardig wat en is ook wel een leuk doel, ik heb mapkaarten ook al apart
Let's plant a tree
pi_40782334
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef Vava het volgende:
Haha Sonja dat van Google Earth is wel een leuk idee, ik ga zo eens kijken waar iedereen woont!
En zo zit ik al de hele avond met Google Earth te spelen maar erg grappig om precies te zien waar ze wonen
Let's plant a tree
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:22:27 #241
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_40795639
Oeh
3 pakjes KoolAid uit Amerika

Én een kaarjte uit Brazilië met een hele mooie zonsop- of ondergang
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_40796006
Die KoolAid heb ik ook een keer gekregen, alleen nog niet gemaakt.

Ik kreeg een sleutelhanger van een meisje uit Indonesie, zomaar! Ik had er al een gekregen en die liet ik toen aan mijn moeder zien en ze vond hem erg mooi, zei tegen dat meisje dat mijn moeder hem zo mooi vond en toen zei ze dat ze er nog een zou kopen voor mijn moeder! Ik ga naar haar ook wel een leuk cadeautje sturen
Let's plant a tree
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:04:42 #243
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40796919
Ik had een leuke Moominkaart uit Finland!
Sinds ik in mijn profiel heb gezet dat ik Moomins leuk vind, krijg ik uit Finland steeds Moominkaarten
pi_40809081
Kaartje uit Finland en de VS, eindelijk weer eens post.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40810551
Ik heb iets geks bij mijn ontvangen kaartjes.

FI-41255 kaeje Canada 14 Jul, 2006 1664 Kms 11 days

Let op land van afkomst en de code!
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:26:41 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_40810667
Iemand die verhuisd is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40811717
Ja, ik denk ook iemand die verhuisd is.

Bij het invoeren de ontvangen kaarten in Google Earth kwam ik ook veel mensen tegen die "deleted from Postcrossing" zijn.. jammer, want die kan ik er nu ook niet meer in zetten.
Let's plant a tree
pi_40811877
Ik heb zoiets bij mijn verzonden kaarten:

NL-11304 mariaana Netherlands 29 May, 2006 49 Kms 2 days Registered

Die kaart heb ik toch echt verstuurd naar Frankrijk! Niet zo gek, want in het profiel staat:
quote:
Other info: I'm 21-year old dutch girl, currently working in France as an au-pair.
Dus die zal intussen weer terug naar Nederland zijn verhuisd maar op zich wel uniek, een NL-kaart verzonden naar Nederland
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_40812195
En nog in de buurt ook! Toch wel de kortste reisafstand!
Let's plant a tree
pi_40812986
Ja! M'n eerste 3 kaartjes zijn gearriveerd in Finland en Engeland!
Toch snel, ze zijn vrijdag verzonden. Leuke reacties terug gehad. Eentje die zelfs al eens in Rotterdam is geweest( waar ik woon) en allemaal positief over Nederland. Leuk dit!

Distance: 3801 Kms

Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')