Dat heeft bij mij ook lang geduurd hoor... ik heb zelfs periodes gehad dat ik er 10 meer verstuurd had dan ontvangen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom heb jij nou wel meer received dan sent en ik niet
leuk johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef .Muis het volgende:
Jeuj! Vandaag mijn eerste postcrossingkaartje mogen ontvangen.![]()
Uit Finland![]()
Op het postcross forum kun je voor allerhande spulletjes 'taggen' en ik weet dat er ook bookcrossing bestaat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Nicole22 het volgende:
Nog een Postcrosser meldt zich! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien zeg..Ik ben sinds eind 2005 lid van Postcrossing en heb toevallig vanmorgen weer 5 kaarten op de bus gedaan.
Ik heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen maar weet iemand toevallig nog vergelijkbare projecten op internet? Vind het zo leuk om dingetjes te versturen over de post en dan ook wat terug te krijgen uit allerlei landen
Goede tip, bedankt! Ik heb al meteen een kaartje verstuurd via de children's/baby tagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef QTPi het volgende:
[..]
Op het postcross forum kun je voor allerhande spulletjes 'taggen' en ik weet dat er ook bookcrossing bestaat.
Tip: registreren voor het PC forum! En dan kies je voor Tags: postcards only of Tags: Other items. Ook erg leuk zijn de Round Robins of de Travelling Notebooks...
En zo zit ik al de hele avond met Google Earth te spelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef Vava het volgende:
Haha Sonjadat van Google Earth is wel een leuk idee, ik ga zo eens kijken waar iedereen woont!
Dus die zal intussen weer terug naar Nederland zijn verhuisdquote:Other info: I'm 21-year old dutch girl, currently working in France as an au-pair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |