Er zat zoon angel in ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef Klonk het volgende:
dan was het geen bij....
Die moet er dus uit. Met een pincet of zo. Daarna gif eruit zuigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Er zat zoon angel in ofzo, zoon soort stokje dat er niet makkelijk uit te trekken is
![]()
Ik werd eergister onder m'n teen gestoken, en niemand wou hem uitzuigenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die moet er dus uit. Met een pincet of zo. Daarna gif eruit zuigen.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Er zat zoon angel in ofzo, zoon soort stokje dat er niet makkelijk uit te trekken is
![]()
Neen. Niet zoon debiele gouden of zilveren nepmafioso ding maar zoon ketting met houten ringetjes.. beetje lastig uit te leggen, maar opzich wel geinig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
Net zoeen mooie ketting als maikuuul?
Omdat een paar verbrijzelde lichaamsdelen niet tot de dood lijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:10 schreef Buppie het volgende:
Kutleven, waarom ben je niet meteen onder een bus gesprongen?
Zo jong, en nu al een zoon met een kutleven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef SuperRogier het volgende:
Klotebij!![]()
Ik sta doodleuk in me t-shirtje buiten, ineens voel ik wat, ik probeer het weg te slaan, lukt niet.
Grote kans dat het een bij was, dus ik als een gek me t-shirt uitdoen.. ketting nog om.. best gekloot maar het kwaad was al geschied; ik was gestoken door een bij![]()
![]()
![]()
En wat deed ik: heulemaal niks, en ik heb al zoon kutleven..![]()
Dus..![]()
Ik denk dat iedereen weet dat je die er direct uit moet halen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
En zit de angel der nog in ?
geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:52 schreef TheMaestro het volgende:
Laatst in me lul gestoken, meteen door een passerende slet uit laten zuigen. Kwam flink wat uit, maar het gaf wel een verzachtend gevoel.
Nou, dat zeker. Ik was nog ff bang dat het fout ging tijdens het zuigen, want me lul begon steeds meer op te zwellen.quote:
Zoonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |