Er zat zoon angel in ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef Klonk het volgende:
dan was het geen bij....
Die moet er dus uit. Met een pincet of zo. Daarna gif eruit zuigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Er zat zoon angel in ofzo, zoon soort stokje dat er niet makkelijk uit te trekken is
![]()
Ik werd eergister onder m'n teen gestoken, en niemand wou hem uitzuigenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die moet er dus uit. Met een pincet of zo. Daarna gif eruit zuigen.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Er zat zoon angel in ofzo, zoon soort stokje dat er niet makkelijk uit te trekken is
![]()
Neen. Niet zoon debiele gouden of zilveren nepmafioso ding maar zoon ketting met houten ringetjes.. beetje lastig uit te leggen, maar opzich wel geinig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
Net zoeen mooie ketting als maikuuul?
Omdat een paar verbrijzelde lichaamsdelen niet tot de dood lijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:10 schreef Buppie het volgende:
Kutleven, waarom ben je niet meteen onder een bus gesprongen?
Zo jong, en nu al een zoon met een kutleven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef SuperRogier het volgende:
Klotebij!![]()
Ik sta doodleuk in me t-shirtje buiten, ineens voel ik wat, ik probeer het weg te slaan, lukt niet.
Grote kans dat het een bij was, dus ik als een gek me t-shirt uitdoen.. ketting nog om.. best gekloot maar het kwaad was al geschied; ik was gestoken door een bij![]()
![]()
![]()
En wat deed ik: heulemaal niks, en ik heb al zoon kutleven..![]()
Dus..![]()
Ik denk dat iedereen weet dat je die er direct uit moet halen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
En zit de angel der nog in ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |