quote:
daar vraag je wat. Ik kom op dit moment niet verder dan Nature and Causes of the Wealth of Nationsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
een lijst oude nummers in winamp is toch ergens goed voor
en nee, ik heb het niet opgezocht, maar soms komen dingen ineens terug! Tnx voor de hint.
Volgende vraag:
Wat is de volledige titel van het bekende boek van Adam Smith?
hint: uitgebracht in 1776
ik zeg niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
An Inquiry Into the Nature and Causes of the Wealth of Nations
Zie edit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:58 schreef dndiek het volgende:
te laat en het is +2
Bedankt dat je me daarvan verdenkt.... en nee ik heb niet zitten Googelen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef Haruhi het volgende:
Je weet dat je niet mag google'n etc. he OxygeneFRL? ( Just checkin' )
Ik verdenk niks, je post gewoon voor het eerst in deze reeks, en je komt meteen met het antwoord op een niet gemakkelijke vraag. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er iemand dat deed omdat hij of zij niet wist dat het niet mocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt dat je me daarvan verdenkt.... en nee ik heb niet zitten Googelen hoor
Ah ok nou ja bij deze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik verdenk niks, je post gewoon voor het eerst in deze reeks, en je komt meteen met het antwoord op een niet gemakkelijke vraag. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er iemand dat deed omdat hij of zij niet wist dat het niet mocht.
Nee. Degene die het goede antwoord geeft (zie OP trouwens) mag doorgaan. Lees je in het vervolg eerst in voordat je postquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok nou ja bij deze.
Iamreadleader mag als enige vragen posten trouwens?
Niet specifiek genoeg, wat gebeurd er door deze wrijving?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:09 schreef iamredleader het volgende:
Wrijving van koude en warme lucht, ontlading van spanningsverschil tussen aarde en wolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |