Ja, maar het punt is in dit topic uitgedeeld. Een vraag uit dit topic die beantwoord wordt in 81, krijgt toch ook gewoon 1 punt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welk andere punt... je kreeg maar 1 punt omdat het nog een vraag uit het vorige topic was
Nee, en wat ik zei, geen gespam in het dubbele punten topic, die gaan al hard genoeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is in dit topic uitgedeeld. Een vraag uit dit topic die beantwoord wordt in 81, krijgt toch ook gewoon 1 punt?
ik teken ook protest aan!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, en wat ik zei, geen gespam in het dubbele punten topic, die gaan al hard genoeg.
zeg dan ook gewoon nietsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, en wat ik zei, geen gespam in het dubbele punten topic, die gaan al hard genoeg.
Hoe moeilijk kan lezen zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef Jayhawk het volgende:
In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.
ik heb ook "gewoon" recht op 2 puntenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:33 schreef Haruhi het volgende:
Doe even normaal Jayhawk, gewoon 2 punten.
kijk jij maar eens in deel 60 en 61quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dndiek
2 - 1(lees eerst de openingspost maar eens goed)=+1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |