Godzijdank mogen ze dat hier niet. Maar de deur staat wel open.... en het geluid kotst eruit, al hoor ik het nu niet meer omdat Sepultura staat te schreeuwen, met een box uit het raam.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze roepen toch vijf keer per dag op tot gebeden met zo'n toeter?
Allah en God zijn één en dezelfde persoon, ga niet zeggen dat je dat niet wist.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:52 schreef xE-eteoZ het volgende:
Zou Allahverdomme niet gepaster zijn
weten we tenminste over welke God je het hebt.
het is een huurhuis. Ze doen nu overigens wel altijd netjes de deur dicht, sinds ik vorig jaar met schoenen aan naar binnenliep en begon te schelden dat ze die kut tv es wat zachter moesten zetten. (Y).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:57 schreef Mike het volgende:
Ah ja, die soos. Heb je al wel eens een klacht ingediend, Krea? Dit gaat natuurlijk allemaal ten koste van de waarde van je huis.
Hmm...misschien helpt zoiets ook bij de moskee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
het is een huurhuis. Ze doen nu overigens wel altijd netjes de deur dicht, sinds ik vorig jaar met schoenen aan naar binnenliep en begon te schelden dat ze die kut tv es wat zachter moesten zetten. (Y).
"Persoon"?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Allah en God zijn één en dezelfde persoon, ga niet zeggen dat je dat niet wist.
kracht, geluid, whatever. Laat ieder geloven wat hij denkt dat het isquote:
Een en dezelfde waanvoorstellingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
kracht, geluid, whatever. Laat ieder geloven wat hij denkt dat het is.
De mensheid heeft de schepper een meervoudig persoonlijkheids syndroom aangepraat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Allah en God zijn één en dezelfde persoon, ga niet zeggen dat je dat niet wist.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De mensheid heeft de schepper een meervoudig persoonlijkheids syndroom aangepraat.
Het zijn Turken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef Little_Meanie het volgende:
woon je in Marokko?
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb medelijden met je hoor Krea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |