grappigquote:
ze is iets te jong voor hemquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Zeg TS, zou je zin hebben in een date met een Pro-Wrestler genaamd AnthonyZeus? Hij heeft een goed CV heurrr!!
omdat ik de nickname gejat heb ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom kom ik op allerlei seks/datingsites als ik op je nickname google, TS?
Je gaat niet weer in LIF trollen hè?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
grappig![]()
ga vooral eeuwen door over een gewicht van 2 jaar terug![]()
met huidige maat 36/38 weet ik zeker dat ik slanker ben dan menig FOK!ker, gezien mn lengte. Dus BACK OFF
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
grappig![]()
ga vooral eeuwen door over een gewicht van 2 jaar terug![]()
met huidige maat 36/38 weet ik zeker dat ik slanker ben dan menig FOK!ker, gezien mn lengte. Dus BACK OFF
deze foto is 2 jaar oud, maargoedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:59 schreef Haruhi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hoofd is misschien maat 36, maar de rest?.
Kan je haar nickname aanpassen alsjeblieft?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:57 schreef yvonne het volgende:
Is ze alweer weg?
Sure.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
omdat ik de nickname gejat heb ?
Post een recente danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
deze foto is 2 jaar oud, maargoed
Nou Waar wacht je op dan! nieuwe foto's..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
deze foto is 2 jaar oud, maargoed
Hamsters worden over het algemeen ook zo betiteld. En die zijn nou ook niet echt wat je zegt aantrekkelijk, hm?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je haar nickname aanpassen alsjeblieft?
Dat cute moet daar echt weg.![]()
Dit noemen we mensen verkeerd voorlichten! Oplichterij zeg ik je!
Vol verwachting na het zien van haar naam gata mijn muis richting haar fotoboek.
Wat een deceptie![]()
Je kan me niet wijs maken dat iemand dit als cute zal betitelen.![]()
Die zijn nog echt schattig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hamsters worden over het algemeen ook zo betiteld. En die zijn nou ook niet echt wat je zegt aantrekkelijk, hm?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
goed misschien ben ik lelijk, en dan nog? dat geeft me net zoveel recht om te FOK!ken als jullie, dus doe maar normaal
Laat je niet zo opjuttenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
goed misschien ben ik lelijk, en dan nog? dat geeft me net zoveel recht om te FOK!ken als jullie, dus doe maar normaal
Als jij ons nu eens voordoet hoe dat moet..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Natuurlijk. Maar als je zegt dat dat oude foto's zijn verwachten we natuurlijk wel nieuwe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Jij was toch die ene die minister ofzoiets wilde worden, maar..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:40 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
ik ben terug![]()
Jaja, ik weet het, jullie hebben me gemist, niet allemaal tegelijk graag!![]()
Heb besloten me nix meer aan te trekken van geruchten die geloofd worden door FOK!kers![]()
Ik ga hier gewoon lekker verder
Ach, zo lelijk ben je ook weer niet, zeker vergeleken met de gemiddelde FOK!kerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |