Ik ben benieuwd, succes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik zie m'n lief dit weekend niet...dus ik ga waarschijnlijk....tegen beter weten in.... deze week weer een harspoging ondernemen
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Suc6 zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef Syrena het volgende:
Ik zie m'n lief dit weekend niet...dus ik ga waarschijnlijk....tegen beter weten in.... deze week weer een harspoging ondernemen
Ik hou jullie op de hoogte![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef rs1978 het volgende:
Mannen hebben dat niet nodig, die gaan gewoon met vaste hand met een scherp scheermes langs hun ballen.
Hoor ik ook eens bij een meerderheidquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:42 schreef Coolgoza het volgende:
Dat chemische spul breekt je haarstuctuur af zodat je het er als het ware van af kan vegen.
Enne de gasten die gelijk over transseksuele vriendinnetjes en andere ongein beginnen: Meer dan 40% van de mannen onthaard zijn lichaam op één of meerdere delen. (buiten de baardharen dan)
hahaha lekker koppig dus?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaHeel Erg. En als je stug haar hebt, dan lig je dus pijn te lijden voor niks, dan ruk je er net drie haren en je opperhuid mee weg
waardoor je blijft zitten met een kale plek, nog steeds harig, en een hoop rare rooie bulten
En pijn. Vergeet de pijn niet
![]()
Maar dat vergeet je na drie maanden weer, en dan denk je...Harsstrips...laat ik dat nog eens proberenEn dan weer zie boven.
Hoe doe je oksels met het scheermes? Dat vind ik wel knap lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef flashermx het volgende:
jah dat veet ontharingsmoes heb ik ook eens gebruikt en nooit weer had er na 1 min. al branderige plekjes aan overgehouden. dus ik ga nu een van die koude wasstrips proberen en mij oksels doe ik altijd met het scheermes werkt het makkelijkst vindt ik
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hoe doe je oksels met het scheermes? Dat vind ik wel knap lastig.
Hoe lang blijft het dan weg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:21 schreef Syrena het volgende:
Oja Kruidvat heeft harsstrips van Veet en van hun eigen merk. Goedkoper en net zo pijnlijk
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef DeSiever het volgende:
Is dat laseren duur?
Rug ¤ 240,00quote:
¤ 149,00quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef DeSiever het volgende:
En schouders, valt dat onder borst of rug?
Bilnaad.. whaha..
Volgens mij een maand. Anders moet je gewoon informeren. Sowieso even rondkijken of het ergens anders misschien goedkoper is. Het was meer om aan te geven hoe duur het ongeveer is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef DeSiever het volgende:
Schatje, bedankt voor de informatie.
Op m'n rug heb ik niets, op m'n borst vind ik het wel prima. Alleen de uitlopers van borsthaar op de schouders vind ik storend.
Hoe lang zou er tussen de behandelingen moeten zitten??
Ja makkelijk is anders, maar goed het werkt en lijkt me handiger en minder pijnlijker dan harsenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hoe doe je oksels met het scheermes? Dat vind ik wel knap lastig.
Ik heb een wat behaarde plekken waar 'gevoelige huid' geen indruk op lijkt te maken kwa loslaten van haren. Beter 'gewoon' en dan erg, érg goed opletten met de inwerktijd. (te lang is beslist AU!)quote:Op maandag 21 januari 2008 00:20 schreef DeSiever het volgende:
Altijd gevoelige huid nemen, dan ben je zeker.
Het is gelukt,en de behandelde plekken zijn lekker bijgebruind,dank je.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef DeSiever het volgende:
dbor, is dat allemaal gelukt?
Met het oog op de zomer wel nuttige info.
Ik had het niet over de ontharingscream maar koudewasstrips van veetquote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik heb een wat behaarde plekken waar 'gevoelige huid' geen indruk op lijkt te maken kwa loslaten van haren. Beter 'gewoon' en dan erg, érg goed opletten met de inwerktijd. (te lang is beslist AU!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |