abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41728554
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef misteriks het volgende:

[..]

maar niet de mensen ;
en ik hou sowieso niet van massa-toerisme
ik ook niet, vond vooral die karelsbrug echt verschrikkelijk
maar voor de rest vind ik het een hele vette stad vond de mensen ook best aardig uiteindelijk, ze zien er alleen niet zo uit.
pi_41734376
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef misteriks het volgende:

[..]

maar niet de mensen ;
en ik hou sowieso niet van massa-toerisme
jij hebt gewoon de verkeerde mensen ontmoet. .
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:48:02 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41750668
Misch Masch, een tent in praag, was wel -op zijn minst- apart, maar cool!

Alleen donderdag was het wel dood zeg.

http://www.mischmasch.cz/

Maar wel okay
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41829165
Vorige week geregeld dat ik de eerste week oktober vrij kan nemen...dat wordt een weekje praag.
't Is een excursie trip waarmee je er met de bus heen gaat via (zo is er te lezen op de website) mooie natuurgebieden in Duitsland.

Best wel spannend omdat ik in m'n eentje ga...es zien of de mensen in de bus wat zijn.
Hopelijk in december een tripje ergens anders heen, tijd om de mooie structuren van de mens te gaan bekijken
pi_41850198
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef enlightenedwizza het volgende:
Vorige week geregeld dat ik de eerste week oktober vrij kan nemen...dat wordt een weekje praag.
't Is een excursie trip waarmee je er met de bus heen gaat via (zo is er te lezen op de website) mooie natuurgebieden in Duitsland.

Best wel spannend omdat ik in m'n eentje ga...es zien of de mensen in de bus wat zijn.
Hopelijk in december een tripje ergens anders heen, tijd om de mooie structuren van de mens te gaan bekijken
Ik ben dan wel met de trein geweest, maar vond de treinrit via Duitsland ook erg mooi . Het had toen ook nog eens net gesneeuwd (sneeuw ) en dus werden de eindeloze landschappen er natuurlijk niet lelijker op Maar ik kan me voorstellen dat het idd een mooie rit moet zijn.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:01:05 #106
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41850923
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

jij hebt gewoon de verkeerde mensen ontmoet. .
ow, nee, ik ken een aantal leuke tsjechen; maar het verschil met de vele warmere slovaken is frappant...
Ik wil praag ook niet volledig afbreken; maar het is zeker geen top5 bestemming (zoals het nu is) qua europese citytrip waard. En ja, de mensen daar, heb ze niet vaak ergens onvriendelijker en afgestompt gezien als daar (toch tgo toeristen iig). ¨Politie daar is ook overdreven "tourist-focused", alsof ze een melkkoe hebben gezien (typisch voor heel praag imho)
en wat die kudde's toeristen op dat brugje doen heb ik ook nooit volledig begrepen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_41851066
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:01 schreef misteriks het volgende:

[..]

ow, nee, ik ken een aantal leuke tsjechen; maar het verschil met de vele warmere slovaken is frappant...
Ik wil praag ook niet volledig afbreken; maar het is zeker geen top5 bestemming (zoals het nu is) qua europese citytrip waard. En ja, de mensen daar, heb ze niet vaker ergens onvriendelijker en afgestompt gezien als daar (toch tgo toeristen iig)
en wat die kudde's toeristen op dat brugje doen heb ik ook nooit volledig begrepen
nu heb je het over Slowaken en Tsjechen. eerst begon je over het verschil tussen Praag en Bratislava. Praag is Tsjechie niet. Dus mensen van Praag kun je niet als de gemiddelde Tsjech beschouwen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:08:52 #108
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41851157
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

nu heb je het over Slowaken en Tsjechen. eerst begon je over het verschil tussen Praag en Bratislava. Praag is Tsjechie niet. Dus mensen van Praag kun je niet als de gemiddelde Tsjech beschouwen.
ik vond de mensen op het Pohoda -festival (trencin) ook leuker dan die op het Trutnov -festival ; maar ok, heeft al niet zoveel meer met het topic te maken
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_41865914
Is er eigenlijk een redelijke kans op sneeuw in december?
Ga van 7 tot 11 december...lijkt me leuk!
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_41865971
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja. Succes met het afdalen van de trappen van de burcht dan maar
pi_41866310
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
weinig. erg weinig.
pi_41931266
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja. Succes met het afdalen van de trappen van de burcht dan maar
idd ik ging half juli al bijna op mijn bek op die trappen ....
pi_42249332
hoe is het voor jongeren (19-20 jarige) om 4-5-6 dagen in Praag te verblijven? is dat beetje leuk of wat?
Haleloeja
pi_42254685
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef Gelderland het volgende:
hoe is het voor jongeren (19-20 jarige) om 4-5-6 dagen in Praag te verblijven? is dat beetje leuk of wat?

NATUURLIJK lul!
pi_42254750
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:34 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

NATUURLIJK lul!
ja wat dan? voeg anders ff toe op: tim_dntz@hotmail.com
Haleloeja
pi_42254836
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja wat dan? voeg anders ff toe op: tim_dntz@hotmail.com
Lees dit maar:

Disco's in Praag (CZ) (reviews)
Topic van m'n oude nick.
pi_42254977
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:51 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Lees dit maar:

Disco's in Praag (CZ) (reviews)
Topic van m'n oude nick.
had ik al gelezen... maargoed overdag willen we ook graag dingen doen hé k ben me al aan 't inlezen, maar zou fijn zijn als je me miss x kan toevoegen (kom je trouwens nog wel es bij 'wedden op sport' of ben je gestopt)! Nja spreek je hopelijk op MSN wel x
Haleloeja
pi_42255177
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:03 schreef Gelderland het volgende:

[..]

had ik al gelezen... maargoed overdag willen we ook graag dingen doen hé k ben me al aan 't inlezen, maar zou fijn zijn als je me miss x kan toevoegen (kom je trouwens nog wel es bij 'wedden op sport' of ben je gestopt)! Nja spreek je hopelijk op MSN wel x
Overdag dingen doen... uhm... uitbrakken?

Als je eens grote winkelcentra wil zien zoals we ze niet kennen in NL, moet je eens gaan kijken bij Palac Flora (uitstappen bij metrostation Flora (groene lijn)) of Novy Smichov (uitstappen bij metrostation Andel (gele lijn)). Hier kun je ook eten, bioscoopje pakken, ect.

Beetje rondbanjeren over Vaclavske namesti/ Wenceslav Square, Stare Mesto/ Old Town, Karluv most/ Charles Bridge, Hradcany/ De Praagse burcht moet natuurlijk ook als je er voor het eerst bent. Je kan naar de Praagse dierentuin. Zit ergens in het noorden van de stad.

Voor meer ideeen zou ik dit boekje eens doorlezen: http://www.timeout.com/products/prg.html
Goed boek!
pi_42284730
quote:
SkyEurope Airlines, the leading low-cost airline in Central and Eastern Europe, announces today a special offer: tickets from 1 EUR including airport taxes and charges on selected routes in Western Europe from/to Prague base.

1 EUR promotion will be opened for sales from 26 of September and will last until Sunday, 1 October 2006 midnight.
Geweldig natuurlijk! Al wil het zo dat als ik een willekeurige datum boek er nog steeds zo'n 35 euro bovenop komt aan tax en service... voor middernacht maar ff snel uitvogelen!!

Sorry maar geen tijd om topic weer door te lezen enzo, maar een willekeurig motelletje daar.. duur?
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:37:25 #120
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_42284794
"1 EUR including airport taxes and charges"

Dat zal allemaal wel net snel volgeboekt zijn.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42284919
ja, een bekende van me is het dus wel gelukt eergisteren.....
pi_42284924
en is maar een enkele reis hé
Haleloeja
pi_42284954
ah nee... enkele reis AMS-PRA
en enkele reis PRA-AMS

of kan dat niet denk je?
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:44:00 #124
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_42285026
18 oktober Praag - Amsterdam = 1 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:49:19 #125
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_42285144
Zou wel lachen zijn, weekendje Praag pakken voor 2 Euro. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')