abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51831598
Vanaf 12augustus zit ik iets minder dan een week in Hostel Dream Tour, zal als ik eenmaal terug ben laten weten of het een succes was.
pi_51832023
ik ga proberen een kaartje voor sparta praag te regelen, ze moeten net thuis spelen als ik er ben
  maandag 30 juli 2007 @ 18:38:04 #278
40566 Ericr
Livewrong
pi_51966146
Mijn appartement in november :

Bij de Fransiscaner tuinen en vrij centraal gelegen dus. Heb tig reisgidsen doorgelezen maar van welk station vertrekken de treinen naar Dresden? Wil een dagtripje maken als ik in Praag ben.
pi_51967548
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef Ericr het volgende:
Mijn appartement in november :

[afbeelding]

Bij de Fransiscaner tuinen en vrij centraal gelegen dus. Heb tig reisgidsen doorgelezen maar van welk station vertrekken de treinen naar Dresden? Wil een dagtripje maken als ik in Praag ben.
ik kom vanaf dresden met de trein en kom aan op pragha holesovice

zie bahn.de
  maandag 30 juli 2007 @ 19:49:24 #280
40566 Ericr
Livewrong
pi_51968113
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik kom vanaf dresden met de trein en kom aan op pragha holesovice

zie bahn.de
Bedankt, zal dus andersom wel hetzelfde station zijn lijkt me.
pi_52133152
Nog iemand die ook straks om 8:50 met SkyEurope naar Praag vliegt?
pi_52133190
Ik ga de 16e weer naar Praag!
pi_52134134
27-30 augustus naar Praag ivm Ajax en 2 september voorgoed. Wat een feest!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:51:34 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52134606
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef D-Revolutionary het volgende:
http://www.effeweg.nl/boo(...)raag/?dep=2007-10-12

Is dit wat? Maar dan alleen voor het hotel en voor de reis? De rest op eigen houtje
Ik kom net terug uit Wenen met deze organistatie. Het was super geregeld! (mooie goede bus, zeer goede chauffeur/gids etc, zeer mooi en luxe hotel in Oostenrijk (die in Duitsland was niet veel) )

Ik denk dat je de gok wel kunt wagen dus
pi_52212447
karlovy lazne was weer goed te doen 2 weken terug. elke dag lekker vol en goeie sfeer, vooral in de 80s zaal uiteraard alleen té warm..

roxy vond ik op de vrijdag dat ik er geweest ben, weinig aan. vrij rustig en beetje sfeerloos omdat iedereen er in- en uit blijft lopen

we zijn ook nog 1 avond (zaterdag) naar futurum geweest waar ze een 80's/90's party hielden. ze hebben daar een aantal schermen hangen waarop een classics dvd wordt afgespeeld (dus met videoclips). dr wordt verder niet echt gedraaid dus, maar zeker leuk voor een keer en bierprijs is laag --> http://www.musicbar.cz/futurum/
pi_52212506
volgende week misschien ook ff kijken, zie wel
pi_52212549
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
cross club
Weet waar het zit nu. Nog niet binnen geweest, maar ziet er van buiten erg gaaf uit. Ga er zeker snel even heen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52212572
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Weet waar het zit nu. Nog niet binnen geweest, maar ziet er van buiten erg gaaf uit. Ga er zeker snel even heen.

van binnen is t nog 10x vetter
pi_52418026
Weer terug uit Praag, niet echt uitgeweest wel in de Ierse Pub wat gedronken, uiteraard erg gezellig met erg veel Engelse toeristen.

Viel ons op dat ze in Praag echt nog geen verstand hebben van klantvriendelijkheid, het merendeel van de mensen kwam redelijk nors en onvriendelijk over, verder wel heerlijke week gehad die relatief erg goedkoop was.
pi_52446917
Ik zit nu ook in Praag alweer vanaf dinsdag

Gister naar de Roxy geweest, beetje karig (het ziet er niet uit) maar lekker goedkoop, vanavond denk ik de karlovy proberen

Overigens hebben we al een keer gegeten (3 gangen + 2 halve liters + koffie) voor 10 euro pp

Hebben meer mensen last gehad van het feit dat het lijkt of ze overal het bier aanlengen met water (voor toeristen), het smaakt vaak maar lafjes

Ik ga weer verder
pi_52449561
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende week misschien ook ff kijken, zie wel
T was druk op de rondweg, verder Praag niet gezien
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:48 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52449657
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef WooZ het volgende:
Ik zit nu ook in Praag alweer vanaf dinsdag

Gister naar de Roxy geweest, beetje karig (het ziet er niet uit) maar lekker goedkoop, vanavond denk ik de karlovy proberen

Overigens hebben we al een keer gegeten (3 gangen + 2 halve liters + koffie) voor 10 euro pp

Hebben meer mensen last gehad van het feit dat het lijkt of ze overal het bier aanlengen met water (voor toeristen), het smaakt vaak maar lafjes

Ik ga weer verder
Karlovy is niet zo best hoor. Niet duur, dat wel. Maar 1 etage is een beetje de moeite vond ik.
pi_52526496
Dit jaar misschien voor de derde keer op rij weer die kant op. Via een busreisorganisatie kan je er 4 dagen/3 nachten heen voor 99,- euro (totaal, dus met busreis en hotel). Geen geld!
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_52526819
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef D-Revolutionary het volgende:
http://www.effeweg.nl/boo(...)raag/?dep=2007-10-12

Is dit wat? Maar dan alleen voor het hotel en voor de reis? De rest op eigen houtje
Da's dus ongeveer hetzelfde denk ik. Wij hebben het al twee keer eerder gedaan. Inderdaad een hotel buiten de stad maar de eerste keer zaten we vlakbij een treinstation, binnen 10 minuten waren we voor 75,- cent in het centrum. Super makkelijk. De tweede keer was wat verder weg, moesten we steeds met de taxi of met de bus.
Maarja, voor die prijs, moet je natuurlijk niet zeuren. Hotel was verder beide keren prima. je zit alleen wel met allemaal ouwelullen in de bus.

Veder was stappen in Roxy lachen vond ik, beetje underground enzo. Veder zijn we nog naar Duplex geweest, mooie tent maar beetje weinig sfeer vond ik. Karlovy was wel oké, niet super. En veder hebben we veel zitten zuipen in kleine cafeetjes enzo.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_52546931
Zojuist geboekt; weekendje van 28-31 december in het Hapimag-complex aan dat plein van de communistische opstanden..
Iemand een linkje naar een agenda voor popconcertjes?
pi_52740283
*hernieuwde kick*
Steeds als ik een stedenreis plan, sla ik vantevoren wat DVD speelfilms met als achtergrond de betreffende stad in, zodat ik in de juiste mood kom.
In welke films komt Praag goed tot zijn recht?
(het hoeft geen geschiedenisfilm te zijn; zolang Praag maar (gedeeltelijk) als decor gebruikt wordt)
pi_52740844
http://www.barrandov.com/en/photogallery-international-films

Dit is een pagina van da Barrandov Studios, zit net buiten praag, naast veel scenes welke ze op eigen terrein opnemen nemen ze ook "veel" scenes op in Praag zelf, als er een scene in Praag word geschoten is de kans zeer groot dat het door hun word gedaan, in veel films op die site kunnen dus delen van Praag voorkomen.
pi_52745749
Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')