ik kom vanaf dresden met de trein en kom aan op pragha holesovicequote:Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef Ericr het volgende:
Mijn appartement in november :
[afbeelding]
Bij de Fransiscaner tuinen en vrij centraal gelegen dus. Heb tig reisgidsen doorgelezen maar van welk station vertrekken de treinen naar Dresden? Wil een dagtripje maken als ik in Praag ben.
Bedankt, zal dus andersom wel hetzelfde station zijn lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik kom vanaf dresden met de trein en kom aan op pragha holesovice
zie bahn.de
Ik kom net terug uit Wenen met deze organistatie. Het was super geregeld! (mooie goede bus, zeer goede chauffeur/gids etc, zeer mooi en luxe hotel in Oostenrijk (die in Duitsland was niet veel) )quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef D-Revolutionary het volgende:
http://www.effeweg.nl/boo(...)raag/?dep=2007-10-12
Is dit wat? Maar dan alleen voor het hotel en voor de reis? De rest op eigen houtje
Weet waar het zit nu. Nog niet binnen geweest, maar ziet er van buiten erg gaaf uit. Ga er zeker snel even heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
cross club
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Weet waar het zit nu. Nog niet binnen geweest, maar ziet er van buiten erg gaaf uit. Ga er zeker snel even heen.
T was druk op de rondweg, verder Praag niet gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende week misschien ook ff kijken, zie wel
Karlovy is niet zo best hoor. Niet duur, dat wel. Maar 1 etage is een beetje de moeite vond ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef WooZ het volgende:
Ik zit nu ook in Praag alweer vanaf dinsdag
Gister naar de Roxy geweest, beetje karig (het ziet er niet uit) maar lekker goedkoop, vanavond denk ik de karlovy proberen
Overigens hebben we al een keer gegeten (3 gangen + 2 halve liters + koffie) voor 10 euro pp
Hebben meer mensen last gehad van het feit dat het lijkt of ze overal het bier aanlengen met water (voor toeristen), het smaakt vaak maar lafjes
Ik ga weer verder
Da's dus ongeveer hetzelfde denk ik. Wij hebben het al twee keer eerder gedaan. Inderdaad een hotel buiten de stad maar de eerste keer zaten we vlakbij een treinstation, binnen 10 minuten waren we voor 75,- cent in het centrum. Super makkelijk. De tweede keer was wat verder weg, moesten we steeds met de taxi of met de bus.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef D-Revolutionary het volgende:
http://www.effeweg.nl/boo(...)raag/?dep=2007-10-12
Is dit wat? Maar dan alleen voor het hotel en voor de reis? De rest op eigen houtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |