Urquell vies vinden, en het uitgaan niet als geweldig ervarenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef DiGuru het volgende:
Ik ben er net geweest: ERG touristisch. Nederlandse prijzen in het centrum. En alhoewel bier nog redelijk goedkoop is (behalve op de touristische plekken), hebben ze allemaal alleen nog maar dat vieze Urquell bocht. Ook het uitgaan vond ik niet geweldig.
Wat hij zegt dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Urquell vies vinden, en het uitgaan niet als geweldig ervaren![]()
Het uitgaan is er super, en Urquell is héérlijk![]()
Het ligt er aan waar je in het centrum gaat eten/drinken. Als je in dat té leuke hippe moderne tentje wilt zitten betaal je vaak in veel steden een stuk meer dan wanneer je in het lokale restaurantje net om de hoek gaat zitten. Imho is dat laatste meestal ook veel leuker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef DiGuru het volgende:
Ik ben er net geweest: ERG touristisch. Nederlandse prijzen in het centrum. En alhoewel bier nog redelijk goedkoop is (behalve op de touristische plekken), hebben ze allemaal alleen nog maar dat vieze Urquell bocht. Ook het uitgaan vond ik niet geweldig.
ehm wij zijn toen gewoon met de bus gegaan. ofja gewoon...voor je uitgezocht heb waar je moet zijn etc ben je ook weer een tijdje verder. en een rondleiding heb je niet echt nodig eigenlijk...lekker je eigen gang gaan + info boekje is wel voldoendequote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand de beste mogelijkheid om naar Theresienstadt te komen + rondleding etc.?
relaxed ik heb 't gevondenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ehm wij zijn toen gewoon met de bus gegaan. ofja gewoon...voor je uitgezocht heb waar je moet zijn etc ben je ook weer een tijdje verder. en een rondleiding heb je niet echt nodig eigenlijk...lekker je eigen gang gaan + info boekje is wel voldoende
vliegen met skyeurope vanaf 020quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef D-Revolutionary het volgende:
Praag! Daar moet ik nog heen![]()
![]()
Wat raden jullie aan? Vliegtuig of trein?..
Opzich ziet het er goed uit. Hotel ligt wel buiten de stad staat er.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef D-Revolutionary het volgende:
http://www.effeweg.nl/boo(...)raag/?dep=2007-10-12
Is dit wat? Maar dan alleen voor het hotel en voor de reis? De rest op eigen houtje
Heel erg actueel. Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:33 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
Alle bierprijzen per club
¤1,20 / halve liter
Praag 1 is geen pré hoor. Als je maar op loopafstand van één van de metro stations ligt, dan is heel Praag binnen handbereik. Met hostels heb ik helaas geen ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef s0k het volgende:
Iemand nog aanbevelingen betreffende aardige hosteltjes in praag? Locatie Praag 1 lijkt me een redelijke pre, maar iemand nog andere ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |